4.7.2013

שבת בפארק

את הסופ"ש האחרון העברנו בצורה רגועה יחסית. את שישי בבוקר ביליתי עם חברות במרכז העיר לקצת סידורים והרבה פטפוטים על כוס מיץ תפוזים טרי(את הקפה עברתי לשתות בבית, במכונה של Bialetti שקנינו באיטליה). אחרי שנ"צ נחמד ובילוי שישי בערב באילקה(מסתבר שיש להם Happy Hour די נחמד עד 21:30, וכשבאים בשעה הזו אפילו אפשר למצוא חניה על דיזינגוף), בשבת התחשק לנו בעיקר לנוח.
את אחר הצהריים של שבת, שהיה נעים יחסית לתקופה הזו בשנה, בילינו בפארק עם חברים ועם נלה החמודה שלהם. אמנם זה לא סנטרל פארק, אבל באמת שאין צורך לפתח רגשי נחיתות. בשנה-שנתיים האחרונות התחלתי לחבב את פארק הירקון יותר ויותר ובזכות העובדה שאני נוסעת בו בכדי להגיע לעבודה ובחזרה(באופניים חשמליים) למדתי להכיר פינות נחמדות בו שלא היו מוכרות לי קודם.

לאזור שבו ישבנו ובו צולמו התמונות אני קוראת "Sheeps Meadow" הישראלי. בשניהם יש מרחבי דשא ענקיים ובשניהם מבצבצים בניינים גבוהים מבין העצים. תחושת המרחב שהאזור הזה בפארק נותן(גם הירקון וגם סנטרל) מזכיר לי ממש מעט את תחושת המרחבים הפתוחים שמאוד אהבתי בטוסקנה. תמיד אהבתי את השילוב הזה שבין עיר לריאה ירוקה ויש לי לא מעט תמונות מניו יורק של גורדי שחקים מבצבצים מבין העצים. קו הרקיע של תל אביב - רמת גן אמנם לא מתקרב לקו הרקיע המרשים של ניו יורק, אבל כנראה שאנחנו בדרך הנכונה.
מה לבשתי?
במין סגנון סבנטיז שיק שכזה...
גופיה מזארה, 30 ש"ח.
ווסט קרושה מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
שורטס מforever21  בניו יורק, כ60 ש"ח.
סנדלים מהאתר של אירוסולס, כ200 ש"ח.
משקפי שמש מתנת אירוקה לפני כמה שנים.
עגילים ממיכל נגרין לפני הרבה מאוד שנים.
נלה חמודה בהשאלה לצורך צילומים ומשחקים מההורים שלה :)
ניסיתי לצלם את הצמה ההיקפית שקלעתי לעצמי, אבל התמונה לא מוצלחת במיוחד. אז התעלמו בבקשה ממני והתרכזו אך ורק בצמה :)
ולסיום, דברים שרואים בישבנים של כלבים...
סופ"ש נעים לכולם!

2 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

דווקא לי הייתה חוויה ממש לא נעימה באילקה לפני כמה שבועות, אבל זה היה בפנים - ועוד בקומה העליונה. בחוץ באמת סבבה שם.

גם אני מתה על פארקים בלב מרחבים עירוניים. בכל עיר שהייתי בה, בארץ ובעולם, נהניתי נורא מהתחושה של שיטוט במרחבים ירוקים ויציאה פתאום אל לב העיר.

בכלל, פארק עם נוף אורבני ברקע תמיד גורם לי להרגיש כמו איזו דמות מספר ניו יורקי. הולדן קולפילד, או אולי מרג'ורי מורנינגסטאר בכבודה ובעצמה :)

קרן אמר/ה...

אנחנו נפלנו על מלצרית חדשה, אז היא היתה מאוד חמודה ומשתדלת, היא לא הספיקה להתקלקל :)

הניגודיות הזו בין הירוק לבטון נותנת תחושה שקשה לתאר. מבינה אותך.