17.7.2013

חוגגים שנתיים

בשני האחרון חגגנו שתי שנות נישואים. בשנה שעברה החלטתי לנסות ולהתחיל מסורת שבה אלבש את שמלת החתונה שלי בכל שנה לארוחה חגיגית לכבוד התאריך. בשנה שעברה חגגנו בהרברט סמואל של רושפלד. השנה החלטנו לחגוג בשולחן של עומר מילר. הייתה ארוחה מוצלחת וטעימה ואנחנו היינו בין הישראלים הבודדים שפקדו את המקום, הרוב תיירים.
למי שלא מכיר, אנחנו בחרנו להתחתן בצורה קצת שונה משנהוג בישראל ולא בגלל אילוצים. תמיד כששומעים שהתחתנו בקפריסין משפט התגובה הרגיל הוא "אה, כי לא יכולתם להתחתן בארץ?" ובכן, זו ממש לא התשובה. כנראה שאם היינו מעוניינים, הרבנות הייתה שמחה לקבל את הכסף שלנו בתמורה להצקה קצרה. פשוט בחרנו לעשות את הדברים קצת אחרת. לשמחתנו המשפחה והחברים זרמו עם ההצעה והצטרפו אלינו לסופשבוע בקפריסין שכלל בטן-גב וגם חתונה על הדרך.
הסטטיסטיקות מראות שהפוסט על פירוט ארגון החתונה בקפריסין הוא הפוסט הנצפה ביותר בבלוג (ומיד אחריו מדריכי הטיולים לחו"ל ומדריכי הקניות) ולפחות אחת לשבועיים אני מקבלת מייל מכלה או חתן לעתיד שמעוניינים לקבל המלצה או עצה. אני כמובן עונה בשמחה... מצער שדווקא ביום משמעותי כל כך בזוגיות ובחיים של אזרח ישראלי, רבים נאלצים לוותר על העקרונות שלהם ועל מה שהם מאמינים בו ומתחתנים באופן ששונה לחלוטין מסגנון החיים היומיומי שלהם. נישואין הוא שירות שהמדינה צריכה לספק לאזרחיה כמו כל שירות אחר ולאפשר להם להשתמש בו באופן שאינו קשור לדת כלשהי(וזאת מבלי לציין בכלל את המסכנים שפשוט אינם יכולים להתחתן בארץ, גם אם ממש היו רוצים). כולי תקווה שיום אחד, כשהילדים שלנו ירצו להתחתן באופן שאינו דתי, הם לא יאלצו לעשות זאת בחו"ל(אלא אם זה מה שהם מעדיפים...) ותעמוד בפניהם האופציה לבחור.
אז מזל טוב לנו ולחיי תקווה למדינה קצת יותר נאורה.
מה לבשתי?
שמלת החתונה שלי מפרנץ' קונקשן' 1600 ש"ח.
שרשרת מאיביי, כ40 ש"ח.
נעלי החתונה שלי משומייקר, 800 ש"ח.
תיק מסבתא.
(מתנצלת על התמונות המבולגנות, חלק עם פלאש, חלק בלי. התרכזנו פחות בתמונות ויותר בעצמנו הפעם...)

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!!! ואני מאה אחוז איתך...החתונה שלי צריכה לשקף אותי ואת חיי וגם צריכה להיות כייפית- את אומנם רושמת שהרבנות מציקה קצת- הרבה מחבריי מספרים שזה גיהנום, במקום להינות מהתהליך לקרת היום הזה הם דיי סובלים ועוד משלמים על כך!
(אני מתחילה בקרוב את התהליך מקווה שהחוויה שלי תיהיה טובה)

השמלה שלך מאד יפה, קל לי לדמיין אותך עם הסטייל שלך בקפריסין ליד החוף, עם רוח בשיערך כשאת לובשת את השמלה היפיפייה הזו!
שוב פעם...מזל טוב!

רטרו...פשוט, קלאסי ותמיד עובד! אני מאוהבת ב"שמלות לובה" שלך, גם לי יש כמה כאלו אבל עלייך הן נראות כמו שהן לא ייראו על אף אחת! מאוהבת!!

התיק בד פשוט מקסים!!!

שיהיה קיץ נעים ולא חם מידי!


http://littledosesofstyle.wordpress.com/

אנונימי אמר/ה...

אני מצטערת על ההמשך תגובה, התמזגו לי שתי תגובות לשני בלוגים ביחד! מצטערת שוב... וקיץ נעים!

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב, מאחלת לך/ם שנים של זוגיות טובה ושמחה ומאושרת. משעשע בעיני שאת יוצאת נגד מוסד הרבנות ולא נגד מוסד הנישואין.. כאילו כולם צריכים להתחתן, ומסכנים אלה שלא יכולים (ממש רשמת, המסכנים שלא יכולים להתחתן בארץ וכו'). אפשר גם בלי חתונה ולא כולם חייבים להתחתן.. :)

קרן אמר/ה...

ליאנה, קורה, זה בסדר :)
תודה רבה על האיחולים והרבה מזל טוב גם לך ובהצלחה בתהליך, מקווה שיעבור בלי יותר מדי מהמורות בדרך.

אנונימית, תודה על האיחולים ואני שמחה ששעשעתי אותך, אותי משעשעת התמימות שלך.
לצערי אנו חיים במדינה שבה יש לא מעט הטבות ותנאים שניתנים לזוגות אך ורק במידה והם רשומים כנשואים. ברור שאפשר גם בלי חתונה ובחרתי לחיות כך במשך 4 שנים עם בן הזוג שלי לפני שלבסוף החלטנו "להפוך את זה לרשמי", אבל יש זוגות שכן בוחרים למסד את הקשר בינהם בדרך הזו, או זקוקים למיסוד הזה על מנת להנות מהטבות מסוימות שלא היו זכאים להן אילולא הרישום כנשואים. בעיני זוגות כאלה מסכנים. כן. פשוט כך.

להבדיל ממוסד הרבנות, מוסד הנישואין לא כופה עליך את דרכו מעצם קיומו. כל עוד נוח לך ולא מפריע לך, את ממש לא חייבת להתחתן. עם זאת, במדינת ישראל כשאחד מבני הזוג הוא יהודי, החתונה חייבת להתקיים דרך הרבנות ללא שום אופציה אחרת (בארץ).

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

מזל טוב! הרעיון ללבוש את שמלת החתונה לחגיגות יום הנישואין מקסים בעיני.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ברכות מותק! לא מאמינה שכבר עברו שנתיים!
גם אנחנו חגגנו חגיגות 7 שנים במסעדת השולחן המעולה של עומר מילר. אני בטוחה שהיה לכם טעים!