25.7.2013

Over it all

בוקר טוב!


כבר כמעט שבוע שהתמונות מחכות להתפרסם בבלוג ואני לא מצליחה למצוא את הזמן לעשות זאת. ימים עמוסים בעבודה גורמים לי להגיע הביתה עם חוסר רצון לראות מסך מחשב(מלבד בהייה בפיד אינסטגרם באייפד). ככה זה כשבוהים במסך כל היום for living.
אז אחרי הפוסט ההוא שנכתב ברומא, בו שיתפתי בתחושות לגבי משקל ומראה חיצוני, החלטתי לעשות מעשה ולנסות לשנות קצת. בחודש האחרון התחלתי להתאמן בצורה קבועה בשני אימונים בשבוע של פילאטיס מכשירים. זה לא זול, העינוי הזה, אבל הוא מאוד אפקטיבי. אני יכולה לומר בכנות שכבר אחרי חודש רואים תוצאות. הידיים והרגליים מעוצבות ומחוטבות יותר והבטן... היא בדרך לשם... בגלל בעיית הברכיים, היה לי קשה למצוא פעילות ספורטיבית שתאפשר לי להתאמן מבלי לחזור לכאבים. בגלל שפילאטיס הומצא כדי לעזור לספורטאים להשתקם, הברכיים נשארות מוגנות ואפילו מתחזקות במהלך האימון.
במקביל החלטתי לבקר אצל דיאטנית כדי לשמוע, אולי יש משהו שאני חושבת שאני יודעת מצויין אבל בעצם טועה כל הזמן. לשמחתי(או לצערי, תלוי איך מסתכלים על זה), לא היה לה מה לחדש לי. היא אמרה שהתפריט שלי מגוון ומאוזן ואם אשמור עליו, ארד במשקל. הבעיה היא הבילויים ויציאות הליליות שגורמות לחריגות. אז לכמה חודשים הקרובים אני במגמת צמצום חריגות(ביי ביי פיתה מהמזנון ב12 בלילה) ובינתיים זה עובד. אולי לא רואים בתמונות, אבל אני מרגישה את זה בעצמי ובסופו של דבר זה מה שחשוב.

אז מה השורה התחתונה שלי? לא להתייאש מעצמך. לנסות שוב ושוב למצוא את הספורט שמאפשר להתמיד בו. גם אם לא למטרת ירידה במשקל, אז למטרות שמירה על כושר ובריאות.
מה לבשתי?
אוברול מטרגט בארה"ב, כ70 ש"ח.
סנדלים מH&M באמסטרדם, כ110 ש"ח.
צמיד עץ ממנגו, מתנה מסבתא לפני כמה שנים.
משקפי שמש מאירוקה, 120 ש"ח.

6 תגובות:

sefi אמר/ה...

אחלה פוסט.
פילאטיס מכישירים זה אחלה ספורט ואני צריכה לחזור אליו. לצערי זה באמת מאוד יקר. בנוסף, החלטתי לאכול רק סלט בערבים, זה בנתיים עבד פעם אחת עד שהלכתי לתדר ופגשתי את אייל שני שנתן לי טוסט במתנה.

בכל מקרה, את ניראת מעולה באוברול הזה.
חושף את הרגליים היפות שלך.
שיהיה סופ"ש מהמם!

אנונימי אמר/ה...

קרן אני עוקבת אחרי הבלוג שלך הרבה זמן, את נראית נהדר! אני לא יודעת אם תשמחי או לא לשמוע, אבל את נראית נהדרת וחטובה תמיד, אני לא רואה הבדל היום לעומת לפני כמה חודשים, אבל העיקר שאת מרגישה :)

אנונימי אמר/ה...

כשעלה הפוסט ועלתה התמונה באוברול ישר חשבתי שהבגד הזה ממש ממש מתאים לך. אז כנראה שהוא ממש ממש מתאים לך וגם שרואים או מרגישים תוצאות מהפילאטיס. עשיתי גם פילאטיס מכשירים פעמיים בשבוע לתקופה וזה מדהים כמה מהר זה משפיע ואיזו הרגשה טובה זה עושה.

marjorie morningstar אמר/ה...

גם לדעתי את נראית נהדר. האוברול דווקא לא כל כך מחמיא לטעמי, ולכן העובדה שאת נראית בו טוב צריכה לחזק אותך על אחת כמה וכמה! לא כל אחת תצליח "טו פול איט אוף" איתו.

ג. שמלות ערב אמר/ה...

פעם ראשונה שאני נחשפת לבלוג וזה אחלה של פוסט להתחיל ממנו.
אני עושה יוגה שזה יותר נגד כאבי גב וכאבי שרירים שאני צוברת מכמוך.. בהייה במחשב פור ליבינג.
הסנדלים מהממות!
יש לך מושג אם יש כזה גם בארץ?

קרן אמר/ה...

ספי, בקיץ יחסית יש מבצעים, כי אנשים מעדיפים לנפוש מאשר להתעמל, אני הצלחתי למצוא אחד מוצלח בסטודיו לידי, בטוח יש מבצעים גם במרכז העיר.
אייל שני ידוע כמדרדר דיאטות כבר שנים. מצד שני, הוא עצמו היה כבד משקל בעבר ועשה מהפך רציני לעצמו, אז כנראה שאת עצמו הוא לא מדרדר :)
תודה על המחמאות!

אנונימית 1, תודה רבה על המילים החמות. אני מניחה שהרבה מהתחושה היא אצלי בראש, אבל גם על זה צריך לעבוד כנראה :)

אנונימית2, תודה! אני מאוד אוהבת אוברולים, למרות שלא תמיד זה מחמיא, אבל בקיץ זה גיוון נחמד מכל השמלות כשרוצים להרגיש בנוח לשבת ברגליים שאינן משוכלות...
כשהבטיחו בהתחלה שרואים תוצאות בתוך חודש הייתי די סקפטית, אבל זה אכן כך. מעבר למראה, זה בהחלט נותן תחושה טובה.

מרג'ורי, תודה! מחמאה מוצלחת :)
זה באמת לא פריט סופר מחמיא, אבל סופר נוח.

ג', עשיתי יוגה במשך שנה ואני עדיין מתרגלת קצת יוגה בבית מדי פעם. הפילאטיס גם נועד לחיזוק שרירי הגב.
הסנדלים מH&M לפני שנתיים, אז אני לא חושבת שאפשר להשיג אותם