8.10.2013

מכנסיים

הסופ"ש האחרון עבר לנו ברוגע יחסי. לא עשינו יותר מדי, כנראה כי לראשונה מזה לא מעט זמן עבדנו שבוע שלם ומלא.
אז קצת סידורים בשישי בבוקר(המקרר ריק והגענו לבקבוק המים האחרון) והרבה מנוחה ובישולים בשאר הזמן. בשבת קפצנו עם חברים לבראנץ' בטרומפלדור 10 ברמת השרון, טעים ומומלץ.
הטמפרטורות ירדו ואני חזרתי למכנסיים אחרי חודשים ארוכים של שמלות וחצאיות. אני כנראה מהבודדות שלא מעוניינות שהחורף יגיע. האפרוריות הזו מעציבה אותי מעט וגורמת לי לרצות להתכרבל ודי. וחוצמיזה, אני הרבה יותר מחבבת את מלתחת הקיץ מאשר את מלתחת החורף, שלי או בכלל. על הנייר, בתור חובבת אופנה הייתי אמורה להתחבר לעונה הקרה שמאפשרת משחקי שכבות והרבה יותר אביזרים לרענן באמצעותם את המראה, אבל כל זה לא מפתה אותי. הצבעים השמחים של הקיץ מדברים אליי הרבה יותר. כמו הכחול הכחול הזה :)
מה לבשתי?
מכנסיים מברשקה לפני כמה שנים, 140 ש"ח.
גופיה של היינס, 30 ש"ח בסופעונה שנה שעברה.
חגורה מקסטרו עודפים לפני כמה שנים, 15 ש"ח.
קלאץ' מכיסים, מתנת יומולדת מחברים.
שרשרת של שלי דהרי לפני כמה שנים, 300 ש"ח.
משקפי שמש של CK מארה"ב.
סנדלים מקליגולה לפני כמה שנים, 240 ש"ח.

תגובה 1:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

טרומפלדור 10 נהדרת! גם אנחנו אכלנו שם ארוחת בוקר נפלאה לפני מספר שבועות.