28.11.2013

ג'ינג'ר*

*הפעם כן באמת ג'ינג'ר...

עוד שבוע חלף לו ושוב לא עדכנתי את הבלוג כפי שתכננתי למרות ששני אאוטפיטים מצולמים ממתינים לפרסום, אבל הפעם היה לי תירוץ טוב. הייתי חולה. ה"כמו שפעת, זה ויראלי, אין מה לעשות תשתי תה ויעבור" הגיעה גם אליי. לשם שינוי דווקא ניצחתי אותה די מהר, אז כנראה שבכל זאת המערכת החיסונית שלי התחילה לעבוד קצת יותר טוב.
הפעם החלטתי לדבוק אך ורק בתרופות סבתא ופתרונות טבעיים ולוותר על כל כדורי הקולד למיניהם שרק מייבשים לי את המוח וגורמים לי לסינוסיטיס. שורש ג'ינג'ר היה חברי הטוב ביותר השבוע והצטרף לכל משקה או מאכל(ברצינות, במרק, ברוטב לסלט, הכל רק ג'ינג'ר ג'ינג'ר ג'ינג'ר). אל דאגה, עדיין לא הפכתי לרוחניקית מחבקת עצים שלא מאמינה ברפואה המודרנית, אבל מידי פעם עדיף לחזור לשורשים, ליטרלי(סטגדיש!) ולטפל בעצמך בדרכים הפשוטות שעבדו פעם.

התמונות בפוסט צולמו לפני כמעט שבועיים, מאז בעיקר התחמם ללא שום אפיק לחורף שנע לכיוונינו, מה שהופך את ההשקעה בג'קט עור לכדאית ביותר. יש לי תחושה שיקח זמן עד שנשלוף את המעילים מהארון. הוא בכל מקום, העור השחור הזה, אבל מאז שרכשתי אותו בברצלונה אני מבינה למה. הוא מוסיף אדג' לכל אאוטפיט פשוט, הוא מתאים ממש להכל והוא מחמם בדיוק במידה הנכונה. את שלי רכשתי במנגו בברצלונה ולאחר החזרי מס העלות הסופית היתה 420 ש"ח. כנראה שבארץ לא הייתי מוצאת משהו שמתקרב למחיר הזה מעור אמיתי.
מה לבשתי?
שמלה מH&M בסייל קיץ, 30 ש"ח.
גרביונים של קלזדוניה, כ20 ש"ח.
מגפונים מיריד זוגות בחורף שעבר, 500 ש"ח.
ג'קט ממנגו בברצלונה, כ420 ש"ח.
טבעת פרח מאטסי וטבעת זהובה מיריד אקססוריז לפני כמה שנים, 15 ו25 ש"ח בהתאמה.
הייתי די מרוצה מהאיפור באותו הערב, אז הנה קלוזאפ שבדרך כלל לא מופיע כאן:
סופ"ש נעים ובריא לכולם!

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

יש סיבה טובה להיות מרוצה מהאיפור - הוא מאוד מאוד יפה.
גם אני התחדשתי השנה בז'קט (דמוי) עור, וגם אני רואה כאלו בכל מקום סביבי. אבל כמו שאמרת - יש לו נוכחות שלא ניתן להתעלם ממנה.

Unknown אמר/ה...

זה ידוע שג'קט עור זו השקעה בטוחה ככה שבאמת שווה את הכסף, מה גם שאת צודקת והסיכוי שהיית מוצאת אותו במחיר הזה בארץ לא סביר.
תתחדשי הוא יפייפה!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על הג'קט! גם אני קניתי ג'קט עור בקיץ האחרון בארה"ב, הוא נקנה באאוטלט והמחיר האמיתי שלו היה 550$. אחרי הנחות אאוטלט וקופונים למיניהם, שילמתי עליו כ- 130$ ובסופ"ש האחרון חנכתי אותו לראשונה. הוא שיקי, עם רוכסנים, יש לו עור רך והוא בעיקר ממש מחמם.
מדובר בהשקעה ממש טובה, למוצר שיחזיק מעמד הרבה שנים ויהיה אופנתי לנצח, ככל הנראה.

קרן אמר/ה...

מרג'ורי, תודה! ניסיתי לשחזר לחתונה השבוע, לא הלך, כנראה הברקה של פעם בחיים.
וכנראה שנראה אותם עוד הרבה...

אודליה, אכן לא סביר וחבל. תודה!

שרונה, all bloggers think alike :)
תודה, תתחדשי גם את.