25.10.2014

Different point of views

בראשון שעבר(שאצלנו הוא תמיד חופש) החלטנו לנצל את העובדה שיש לנו רכב משלנו(הרכישה האחרונה לכבוד העבודה החדשה) ומבקר מישראל שכבר צפה בכל "האתרים הרשמיים בעיר" ולצאת לסיור נקודות תצפית על העיר. כיאה לאמריקאים, לא מדובר כאן במסלולים למיטיבי לכת, אלא בנקודות תצפית אליהן ניתן להגיע ברכב, ממש עד לנקודה עצמה.
החלטנו להתחיל במפורסמת והמוכרת שבהן - Twin Peaks. זו הנקודה השניה הכי גבוהה בעיר והנוף ממנה פשוט מדהים. אנחנו הגענו ביום נקי מעננים יחסית, אבל לדעתי גם ביום מעונן וערפילי הנוף משם מעניין, בעיקר כי הפסגה נמצאת מעל לגובה העננים. שמענו שמומלץ להגיע גם בשעות השקיעה, כשKarl The Fog כבר נכנס פנימה ומכסה את העיר בשמיכה לבנבנה.
משם המשכנו בנסיעה לאורך האוקיינוס עד לגשר הזהב ועצירה קצרה בדרך לעוד נקודת תצפית מדהימה על גשר הזהב היפה והמוכר. הנסיעה היא דרך מסלול גולף שגורם לך לתהות איך מצליחים להתרכז במשחק כשהנוף כל כך מהמם. השכונות מסביב - Outer Richmond ו Sea Cliff מאוד יפות לשיטוט, עם בתים צבעוניים שלרוב באים בניגוד חד לאפרוריות שהערפל משרה על האזור. אם כבר נוסעים לאזור, ממליצה בחום לעבור עם הרכב קצת בתוך השכונות עצמן.
משם המשכנו לנקודת תצפית על כל המפרץ שנמצאת מצד שמאל של גשר הזהב(אם סן פרנסיסקו מאחוריכם). זוהי נקודת תצפית פחות מוכרת לתיירים, שלרוב מוצאים את עצמם חוצים את הגשר ופונים ימינה לנקודת תצפית פחות מוצלחת. אבל הטריק הוא לצאת ביציאה הראשונה מ101 מיד אחרי הגשר ולפנות שמאלה ושמאלה לצד השני, לדרך שנקראת Conzelman Road. כאן תסעו במעלה ההר עד לפסגה לתצפית הרבה יותר מעניינת על גשר הזהב והמפרץ כולו. גם כאן, דווקא בימים מעוננים הנוף יכול להיות מעניין יותר, כשרואים את הגשר מבצבץ מבעד לערפל. יצא לנו לבקר בשעה שהערפל נכנס והנוף בהחלט מרשים. יש כמה נקודות תצפית לאורך העליה בהר, אבל לדעתי היפה ביותר נמצאת בפסגה, אז מומלץ לתת לרכב לקחת אתכם עד למעלה.
מה לבשתי?
גופיית אננסים מאולד נייבי, 4$ בסייל.
חצאית מH&M לפני כמה עונות, 90 ש"ח.
נעליים מאירוסולס, כ200 ש"ח.
תיק מאלדו, 50 ש"ח בסייל לפני כמה עונות.

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

יפה ורחוק.
פשוט מושלם.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

וואו, איזה תמונות...

קרן אמר/ה...

תודה חמודות!