1.11.2014

משבוע לשבוע

אמנם התחלתי לעבוד במשרה מלאה(סגרתי חודש, יאי!), אבל זו לא באמת הסיבה לתדירות החד שבועית לפרסום פה, כנראה שהקצב האיטי של החיים כאן התחיל להשפיע עליי. דווקא יש לי לא מעט זמן פנוי ואפילו התחלתי בתוכנית הC25K שאמורה לעזור לאנשים שלא רצו מעולם להגיע למצב שהם רצים 5 קילומטר. השלמתי כבר את השבוע הראשון, ולכבוד הסיום הזה הברך השמאלית שלי אותתה על קיומה, אז חבשתי אותה בקינזיו טייפינג בצבע ורוד פוקסיה. אבל אני לא מתייאשת, פשוט אצטרך להתאמן עם ברכיות ולהראות כמו האישה הביונית. לפחות אני זזה... ואולי עד גיל שלושים אלמד לרוץ(זה עדיין לא מתעכל לי שהשלושים נמצא במרחק של פחות משנה ממני, אבל גיל זה רק מספר וכל השיט הזה.).

אחרי קצת יותר מחצי שנה כאן, אני חושבת שהתחלנו להבין את הסיפור. די מהר נכנסו לשגרה נוחה ורגועה כאן, אבל עכשיו שגם אני עובדת, זה מרגיש קצת יותר כמו "הדבר האמיתי". בסך הכל, כשאתה גדל בישראל, התרבות שלך מאוד מושפעת מהתרבות האמריקאית, מה שקצת יותר מקל עלינו, הישראלים, להשתלב כאן ולהבין, לא רק את השפה, אבל גם את הבדיחות הפרטיות. ובכל זאת, יש הבדלים תרבותיים מאוד מהותיים בין הישראלים לאמריקאים ואחרי חצי שנה הסתגלנו לבולטים שבהם, אבל יש דברים שאני עדיין מתרגלת אליהם. כמו העובדה שמתחילים איתי כאן ברחוב בכמויות שפשוט לא קרו בארץ. 

זה גרם לי לתהות. האם הסיבה לכך היא המראה הקצת שונה שלי מהAll American Girl? אבל כל האיזור הזה מלא במהגרים, אני לא עד כדי כך שונה בנוף. אולי אלה הבדלי תרבויות? האמריקאים מעזים להתחיל הרבה יותר? מפומפמים בחשיבות עצמית? אבל לישראלים יש את ה"איזראלי חוצפה", ולהגדיר את הגבר הישראלי הממוצע כביישן זה לא ממש מדוייק. ואז הבנתי. זה הרוגע הזה שהזכרתי קודם. בארץ כנראה שהסתובבתי בפרצוף חמוץ/לחוץ יותר. בין העומס בעבודה והרצון להגיע כבר הביתה אחרי יותר מדי שעות במשרד, לא היה לי כח להסתובב עם פנים נעימות ברחוב, ובטח שלא לחייך לזרים(או זרות) שחולפים על פניך, כמו שמקובל כאן. אם זה המחיר לשלם על הרוגע, בינתיים אני מוכנה להסתדר.

מה לבשתי?
שמלה מיוניקלו בסייל, 6$.
שרשרת מהחנות של SFMOMA, מתנה מעומר.
סנדלים של לייבלינג, 500 ש"ח בביקור האחרון בישראל.
זר חרציות ענקי(בתמונות מופיע רק חצי ממנו...), 3$ בטריידר ג'וז.

5 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

ברור שיתחילו איתך, את פשוט מהממת. כל כך שמחה לקרוא שהסתגלתם ושטוב לכם שם.
ובכלל, יפה לך כל כך שיער ארוך!
נשיקות.

Yael Rozenvald | Provincial Chnana אמר/ה...

את באמת נראית מעולה. עושה לך טוב, החו"ל הזה.
בהצלחה בכל הדברים החדשים שעל הפרק.

קרן אמר/ה...

שרונה, את טובה אליי מדי :)

יעל, זה האוויר של קליפורניה. תודה!

sefi אמר/ה...

הכל נשמע ממש, ממש כיף.
גם אם אני לא מגיבה הרבה, אני קוראת כל פוסט שלך. הרוגע שלך עובר גם לפה, אבל לא מחזיק ברגע שעוזבים את המחשב.
תהנו ואל תחזרו!
נשיקות

קרן אמר/ה...

תודה חמודה!
הרוגע בהחלט משפיע והשבוע יש לו אפילו גיבוי בבדיקות דם :)
כיף לשמוע שאת נהנת לקרוא. זו תקופה לא פשוטה בארץ, במיוחד למי שלא נמצא בצד הימני של המפה הפוליטית וההחלטה שלנו לעבור הופכת לאט לאט לקלה יותר.