4.3.2010

מעידה קלה

טוב, שברתי מעט את צום השופינג לפני טיול שלי. אבל זה היה עבור משהו ממש משתלם.
היי! אפילו המוסלמים שצמים חודש שלם שוברים את הצום כל ערב וזה "בחוקים" של הצום. אז אני החלטתי שחוקי הצום שלי אומרים שאם פריט ממש שווה וזול אז מותר לשבור את הצום. אל תשפטו אותי!

הכל התחיל מאוד תמים. הלכתי היום לדיקור סיני, המכון נמצא בצמוד לקניון רמת אביב(חכמים יגידו שזהו מקור הבעיה...). אחרי הדיקור החלטתי להכנס לקניון כדי לעבור בברשקה ולראות על מה כל הרעש. עמדתי בכל הפיתויים שם, כולל חולצה עם שרוולים נפוחים מעט ב59 ש"ח, חגורה דקה עדינה ב39 ש"ח ועוד. יצאתי והחלטתי להציץ בטופשופ. רק לראות אולי יש משהו יפה ששוה לנסות לתפור לבד. פה נפלתי.
מחלקת הסייל הפכה לשווה במיוחד. המון ג'ינסים יפים ושמלות מיוחדות ב130 ש"ח בלבד. לא תמדדי? זה פשע!
אז מדדתי ואף שילמתי על שמלה מתוקה(האמת שלקרוא לה שמלה באורך הזה זה לא כל כך מדוייק) הזו. שמלת מעטפת שיושבת יפה מאוד על הגוף. עכשיו גם לי יש פריט מהקולקציה של קייט מוס. וזה למה אני אוהבת סיילים בחורף. אפשר לקנות פריטים שמתאימים לקיץ בזול.
אני מניחה שאצטלם איתה בקרוב לבלוג ותקבלו תמונות אמיתיות שלה.

חזרה לברשקה. קולקציה לא רעה בכלל לנשים, קולקציה נחמדה ובלי הפתעות לגברים. מחלקת הנשים גדולה בהרבה. המחירים די דומים למחירים של פול אנד בר, יש פה ושם פריטים זולים יחסית, אבל גם בפול אנד בר יש פריטים שכאלה, בדרך כלל בייסיק. אם אתם גם ככה קונים בקניון רמת אביב אז שווה להוסיף את החנות לסבב הזארה-פול אנד בר, אבל ממש אין טעם להגיע במיוחד. זה פשוט עוד ממה שיש לזארה ופא"ב להציע רק בצבעים טיפה אחרים.

סופ"ש נעים לכולם, מלא בתחדשויות משתלמות :)

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תתחדשי על השמלה!
כיף למצוא מציאות בטופ שופ, לצערי מה שקורה לי כשאני מגיעה לטופ שופ, זה שהכל כל כך יפה שאני לא מצליחה אף פעם למצוא שם כלום.

לברשקה אני אגיע בשבוע הבא לביקור, כשהייתי במילאנו בקיץ אהבתי מאוד את הגופיות הקלילות שלהם עם ציורים מקסימים ממש!

סופ"ש נעים,
שרונה

קרן אמר/ה...

היי שרונה, תודה!
הכל שם באמת מאוד יפה, אבל אני לא מרשה לעצמי להיכנס למדוד משהו שאינו בסייל, יקר מדי. תווית המחיר המקורית של השמלה היא 629 ש"ח. כנראה שכשמחפשים רק בסייל יותר קל להתמקד :)

ברשקה לא רעים בכלל, מוסיפים עוד מהסגנון של פול אנד בר שאהוב עליי מאוד. כנראה שאם לא הייתי נוסעת לחו"ל בקרוב, הייתי קונה עכשיו כמה פריטים שם. בהצלחה בשופינג וסופ"ש נעים!

חן אמר/ה...

הג'ינס הכי מוצלח שלי הוא מברשקה (בררה) שנקנה בברצלונה.

וגם הדיקור הסיני שלי ליד הקניון!!!
ד"ר לי?

קרן אמר/ה...

עם ג'ינס מוצלח לא מתווכחים :)
הדיקור סיני שלי הוא במרפאה של כללית רפואה משלימה...