6.3.2010

פתאום אביב

סופ"ש רגוע במיוחד עבר עלינו. ספא(אספר בהרחבה כבר מחר), בישולים, מנוחה, טיול לחוף הים. מזג האוויר היה כל כך מצויין שממש התחשק לצאת לטייל לאנשהו. לים לא נכנסנו כי היה קר מדי, למרות שהיו לא מעט משוגעים בבגד ים על החוף. חכו יומיים, ביום שני 35 מעלות.

בשישי בערב ראינו את הסרט "יהודי טוב", האחרון של האחים כהן. הבנתי למה אנשים לא אהבו אותו כל כך, כנראה שהם רק זכרו איך הוא נגמר ולא את כל מהלך הסרט. אני דווקא ממליצה עליו בחום. יש לו לא מעט רגעים משעשעים(בעיקר לנו, כשמכירים את הטיפוסים...) אבל יש בו גם מעבר. אמירה על הדת, האמונות והסיפורים שעוברים דורות על גבי דורות. לי הזמן עבר מאוד מהר במהלך הסרט, מה שאומר שהוא מאוד זורם, כי לי אין סבלנות לסרטים איטיים. בקיצור, מומלץ.
בתמונות אפשר לראות את המשקפיים החדשים שלי מאירוקה. אני מאוד שמחה שבחרתי אותם כי הם מאוד פרקטיים ושימושיים מצד אחד ומצד שני יש להם איזה טוויסט.
מה אני לובשת?
האמת, לא מעניין במיוחד, אבל נוח. טי-שירט של "הסדנא" עם פיית החניה החמודה עליה. 60 ש"ח בטי-מרקט שנה שעברה. חצאית ג'ינס כהה מקסטרו עודפים, 50 ש"ח. גרביונים כחולים של לייף, 18 ש"ח. צמיד ממנגו, 50 ש"ח. נעליים אפורות מחנות בקינג ג'ורג', 75 ש"ח.
מקווה שגם לכם היתה שבת מהנה כמו לי...

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

קניתי את פיית החניה לאקס שלי, לאיזה יום הולדת נשכח... איזה דה-ז'ה-וו.

קרן אמר/ה...

אין מה לעשות, רון חולדאי דואג שפיית החניה תישאר אקטואלית לאורך דורות :)

Standing Ovation אמר/ה...

החולצה כל כך חמודה!

קרן אמר/ה...

תודה, גם אני חשבתי ככה :)