11.3.2010

מעשה שהיה כך היה

ביום ראשון הלכה לה אמי לקניון וראתה עגילים בדוכן של מגנוליה. חשבה והתלבטה אך החליטה שלא לקנות.
ביום שני הלכה שוב למגנוליה על מנת לרכוש את העגילים אבל הופ, הם כבר לא היו שם. הזמינה לה אמי את העגילים ואף שילמה עליהם. הודיעו לה שהעגילים מיוצרים במיוחד בשבילה ויגיעו בעוד בשלושה וחצי שבועות. חזרה אמי לביתה וחיכתה.
ביום חמישי הלכה אמי לקניון בגללי, הציצה בדוכן של מגנוליה ומה היא רואה? את אותם העגילים שהיו בראשון ונעלמו בשני. אצה רצה עם השובר ההזמנה אל המוכרת התורנית וביקשה לקבל את העגילים. אותה מוכרת ענתה "אבל אלו העגילים של החנות, העגילים שלך, ממי, יגיעו בעוד כמה שבועות". מוכת תדהמה חשבה אמי על התשובה התמוהה. מדובר באותם זוג עגילים בדיוק. ניסתה שוב להסביר למוכרת המעט בלומה וזו ענתה "ממי, אני לא יכולה לקבל החלטות כאלה, שירות לקוחות צריך לאשר את זה". התעקשה אמי ששיחה תתבצע לאותו שירות לקוחות כל יכול. הפלא ופלא, שירות הלקוחות הורה למוכרת להעביר אל אמי את העגילים המיוחלים וכאשר יגיעו העגילים שהוכנו במיוחד בשבילה, הם ימצאו את מקומם בתצוגת הראווה של החנות.

מה המסקנה מהסיפור המלבב הזה? במגנוליה עדיין לא סיימו להתסכל על הלקוחה הנוכחית וכבר הם חושבים על הלקוחה הבאה. כמה חבל שזוהי לא הדרך להתייחס ללקוח. אין כזה דבר מלאי נפרד לחנויות ומלאי נפרד להזמנה של לקוחות. ועד שבמגנוליה לא יבינו את זה, אל תזמינו מראש. המלאי בחנות מתחדש תכופות גם ככה. ואגב, טיפ קטן לנותנות שירות, לאישה מבוגרת ממך לא קוראים ממי, אלא אם היא אמא שלך ואת אמריקאית.

ולנושא אחר. חם לי! הייתי היום אצל הקוסמטיקאית וכל הפנים שלי בוערות ובוהקות. מחר יעבור.
זהו, הנושא האחר מוצא. :)
מה לבשתי?
שמלה מסופעונה של זארה בקיץ שעבר, 70 ש"ח. הניאון שלה התאים לי היום. הוספתי לה חגורת מותן שחורה עם ניטים מאיביי, 20 ש"ח. ואפשר לראות את הלק האפור של אורלי מבצבץ לו.
וזו כבר באדי, מדגימה את התחביב החדש שלה: התחפרות בציפיות.
הופ, הזנב מציץ.
מדובר בתהליך שמתחיל בחפירות ארכיאולוגיות בכרית ונגמר בתחפרות פנימה תוך השמעת קולות רטינה.
וזהו, החוצה. הכרית חזרה לתפקד כמיטה.
סופ"ש נעים ונטול חוסר שירות לקוחות לכולם!

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

איזה שירות לקוחות מעולה. עילוי ממש. מסרי לאמך שתתחדש על העגילים ושלא תשכח לכתוב מכתב זועם לשירות הלקוחות. מה היה קורה אלמלא היתה מגלה אותם ההיום בדוכן והם היו נמכרים? היתה מחכה ללא שום סיבה שמגנוליה ייזכרו שהלקוחה המשלמת שלהם לא קיבלה את התמורה בגינה שילמה. אני בעד לכתוב מכתב אליהם ואם זה לא עוזר - ליעל אונגר.

קרן אמר/ה...

אכן, ככה נותנים ללקוח הרגשה טובה.
אגב, התנאי להמשך רכישות שם הוא שהיא תכתוב מכתב תלונה.
כן, יעל אונגר קוטלת אותם טוב. אני רק לא בטוחה שהיא תקבל מקרה שנגמר כביכול טוב.

נעלולה אמר/ה...

בוודאי שהיא תקבל. המקרה לא בדיוק נגמר טוב, אלא בכוח הזרוע, פחות או יותר.

קרן אמר/ה...

נראה עד כמה פעילה אמא שלי תהיה.