29.3.2010

LA and more



אנחנו כבר כמעט 5 ימים בLA והשמש יצאה לכבודינו אחרי יומיים עם המון רוח. עשינו את כל הדברים שתיירים עושים. הלכנו לUniversal Studios והיה ממש יפה ומדהים. אני הייתי כאן לפני 12 שנה ומאז הכל שונה, כולל אני... נסענו לטייל בבוורלי הילס ובשדרה עם כל החנויות שאינן ברות השגה, כמו שאנל ובוטגה ונטה. בגלל שאנחנו מתארחים אצל משפחה יוצא לנו לראות גם את הצד הפחות תיירותי של העיר, את שכונות המגורים והמרקטים. מאוד פסטורלי ויפה כאן. השכונות שקטות מאוד ובהחלט מזכירות את המראות שרואים בסדרה WEEDS. גילינו שלכולם, בלי יוצא מן הכלל, יש כאן רכב כי פשוט אין ברירה. כל הפיתוח האזורי הוא מוכוון רכבים, אין מדרכות, כמעט ואין מעברי חציה והכניסות לקניונים הן דרך החניון. אבל באמת מאוד ירוק פה ונקי. סגנון הבניה מאוד שונה מהסגנון בארץ. רוב הבתים כאן הם מאוד אמריקאים מסורתיים.
אכלנו קאפקייקס red velvet של Sprinkles שאמורים להיות מוסד בLA, יש תור שמשתרך מחוץ לחנות. בכלליות, האמריקאים אוהבים תורים. אם בפארק שעשועים יוצא איש מחופש לדמות כלשהי, למשל האריה ממדגסקר, יחד איתו יצא עוד מישהו שידאג לכך שאנשים יעמדו בתור מסודר כדי להצטלם. אפשר ללעוג לבוקיות שלהם, אבל באמת שהכל מאוד מסודר ומתוקתק בפארקים האלה.


אתמול היינו ב Six Flags שזה פארק של רכבות הרים מטורפות. רק רכבות. זהו. אני לא חובבת מושבעת של רכבות הרים, פשוט כי אני לא חושבת שאני ג'וק בצנצנת שצריך לנער. יש שם רכבות פשוט מטורפות. רכבות בעמידה. רכבות שעושות סיבובים מטורפים ואז חוזרות את הכל חזרה. רכבות שבהן אתה תלוי באוויר וקשור מהמותניים, רכבות שבהן אתה תפוס מהרגליים ונוסע הפוך. בקיצור, הרבה רכבות. אחרי רכבת אחת אני הבנתי שכל העניין הזה הוא לא בשבילי, אז החבר האמיץ עלה לבד על כל שאר הרכבות המטורפות. אבל, שלא תקראו לי פחדנית! אמנם רכבות הרים זה Not my thing, אבל עשיתי סוג של באנג'י! משכו אותנו למעלה(זה ממש כיף שאפשר לעשות את זה בזוג) לגובה 250 מטרים ואז משחררים. כיף! התנדנדנו באוויר לעוד דקה-שתיים וזהו. זו היתה חוויה ממש מדהימה, הדבר הכי קרוב ללעוף. האמת שקניתי את הדיסק עם הקליפ של זה, אולי אעלה את זה אחר כך.

כמובן שבין כל האטרקציות האלה היו גם קניות, איך לא? יש בforever 21 המון דברים זולים ויפים וגם בold navy מצאנו מציאות. קניתי נעלי נוחות של Aerosoles (כמה סבתאי מצידי, אבל אין מה לעשות, כשהולכים הרבה צריך שיהיה נוח!) שבארץ עלו 400 ש"ח ב50$ בלבד. והכל כאן בהפרשים מטורפים כאלה.

מחר אנחנו ממשיכים במסלול ועוזבים את המשפחה כאן (קצת מבאס, חשבנו ש5 ימים יספיקו לנו עם המשפחה, אבל היה נחמד עם יכולנו להישאר עוד כמה ימים). מחר נצא על כביש 1 לכיוון סן פרנסיסקו. כדי להנות מכל האטרקציות בדרך אנחנו עוצרים לישון לילה במונטריי(עיירה מאוד יפה בדרך) ונגיע לסן פרנסיסקו ב31 לחודש.

מצטערת על העדכונים המועטים. לא היתה לנו גישה נוחה לאינטרנט וגם צריך קצת להתנתק לפעמים! אפילו מהבלוג...

חג שמח לכולם!

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

איזה נחמד..
נראה שאתם עושים כיף חיים - תמשיכו כך!

ד"ש מהארץ..

קרן אמר/ה...

תודה! אנחנו מאוד נהנים, למרות שעכשיו אנחנו בסן פרנסיסקו וגשום פה ממש, אז זה שונה מאוד מהתמונות בLA.