27.4.2010

ממממ

למה ממממ? לא כל כך הצלחתי לחשוב על כותרת כבר כמה דקות, ורציתי כבר להתחיל לכתוב.
בשישי האחרון, כאמור, נסענו להורים של החבר. בערב הלכנו לאכול ארוחת ערב אצל חברים טובים שהתארסו בערב הטיסה שלנו לארה"ב. מזל טוב!
תמיד ידעתי שיש תעשייה שלמה סביב אירועי החתונות. אף פעם לא הערכתי שהתופעה כל כך רחבה. ברגע שנרשמים באתר מתחתנים, נשלחת אליך קופסא ענקית ובא קטלוג כבד ביותר שמכיל פרסומות לכל בעל עסק אפשרי, החל מהצלם והDJ ועד למפריח יונים. כל גני האירועים והאולמות גם כן נכנסו לאטרף המיתוג בנייר וגם הם מנפיקים קופסאות מושקעות ובהן כל מה שהזוג רוצה או לא רוצה לדעת על המקום. אני מניחה שלאט לאט אתה נשאב אל הטירוף הזה, בעיקר כי אין הרבה ברירות. יצא לי לראות כמה פרקים מעונת החתונות ואני חושבת שזו סדרת חובה לכל זוג לפני חתונה. זה עוזר להיכנס לפרופורציות. כשרואים את השגעונות של הזוגות שם, כמו למשל הזוג שהגיע על סירת מנוע לחופה והכלה עפה למים(מה חשבת שיקרה?!), אפשר לקבל את הקריאה לחזור לקרקע. לא להשתגע ולא להצטרף למירוץ החימוש הזה בין החתונות, של מי יותר גדול, יותר זוהר, יותר מרשים. למזלנו, החתונה של החברים היא לא חתונת אפקטים, אלא חתונה שבה יש מה שחשוב באמת. זוג שרוצה להביע התחייבות אחד כלפי השני ומשפחה וחברים שרוצים לשמוח בשמחתם. מה צריך יותר מזה?
מה לבשתי לארוחה החגיגית?
חצאית שנקנתה בגאפ עודפים בווגאס תמורת 18$ בלבד.
חולצה שנקנתה בCentury21 תמורת 16$ בלבד.
סריג מקסטרו עודפים תמורת 50 ש"ח בלבד.
נעליים ממקס מורטי תמורת 250 ש"ח בלבד.
ארתיק ירושה מדודה.

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

נעליים מקסימות שכאלה ממקס מורטי, במחיר שערורייתי שכזה.. זה בהחלט מציאה! רק בשבוע שעבר רכשתי באילת זוג מהמם, שאחרי הנחת המע"מ, עלה קרוב ל 500 שקלים. אני מתה על הנעליים שלהם, אבל יקרררר..
שרונה

קרן אמר/ה...

המחיר המקורי שלהן היה 600, לאחר 50% הנחה ירד ל300, שילמתי עם תווי קניה, מה שהוביל למחיר הסופי של 250 ש"ח. בסייל מאוד משתלם לקנות שם לדעתי. לי הנעליים שלהם מאוד נוחות. יקר, אבל הנעליים איכותיות יחסית(מנסיוני האישי בלבד!) לשאר הזבל שמוכרים בארץ.

אנונימי אמר/ה...

את יודעת, בתיאור הבלוג את מציינת שהבלוג יתמקד באופנה ישראלית כי זה חסר לך ברשת. אבל מרפרוף בבלוג שלך לא ראיתי אותך פעם אחת לובשת או מדברת על מעצבים ישראלים. כל הבלוג מוקדש לבגדים שקנית באאוטלטים וברשתות גדולות בארץ.

קרן אמר/ה...

אנונימית יקרה,
ראשית, ברוכה הבאה לבלוג, מקווה שלמרות הכל את גם נהנת לקרוא בו.

אני לא לובשת בגדים של מעצבים ישראלים כי זה פשוט יקר מדי לתקציב שלי. אם יש לי "אירוע גדול" אז אחפש שמלה אצל מעצב, אבל מעבר לכך, אני מודה, לא תמצאי אותי לובשת בגדי מעצבים, בעיקר בגלל השיקול הכספי. אני לא מנסה להתלונן על מחירי בגדי המעצבים, אני מודעת לכך שלרוב תהליכי הייצור שלהם יקרים יותר מברוב הרשתות ואיכות הבגד שונה. העניין הוא שכרגע, במצבי הנוכחי, אני מעדיפה לקנות את בגדי ברשתות או בחנויות קטנות בתל אביב או רחובות , נטו בגלל השיקול הכספי.

לגבי בגדים מאאוטלטים בחו"ל. אם יצא לך לקרוא, חזרתי מטיול בארה"ב. לדעתי, חלק מחווית הטיול הזה היא הקניות. אז קניתי, ולכן זה מופיע בבלוג. זה יעבור בקרוב :)

כשכתבתי בתיאור הבלוג על התמקדות באופנה ישראלית, התכוונתי לכך שלא מעט בחורות לובשות בעיקר H&M או אורבן אאוטפיטרס ורשתות דומות שלא ניתן(חלקן כבר ניתן) להשיג את בגדיהן בארץ. אז נכון שכרגע זה בדיוק מה שאני עושה, עם כל הבגדים האלה מחו"ל, אבל בסופו של דבר באופן תדיר אני קונה בארץ, וכן, בעיקר ברשתות, כי בסופו של דבר זה זול יותר.

ואגב, אני לא מנסה להיות קטנונית, אבל אני כן מגיעה לרוב ירידי המעצבים ואף כתבתי עליהם. אני לא מנסה להיות בלוג סיקור של אופנה ישראלית, אלא בלוג אישי שבו אני כותבת על עצמי, חיי ועל האופנה שמשתלבת בהם.

כתבתי מגילה, אבל רציתי לענות על הכל בכנות :)