6.9.2010

פרסונה נון גרטה

אתמול הייתי אמורה לפתוח יום ארוך בפינוק בפרסונה בנמל. לפני שבועיים בערך גם אני רכשתי את השובר המשתלם בגרופר שהציע חבילת פדיקור מלא+מניקור תמורת 99 ש"ח. מאחר וראיתי שהשובר נקנה בכמויות, הזדרזתי להזמין תור באותו היום וקיבלתי תור ל5.9 בשעה 12:00. ביום חמישי שעבר צלצלו אליי וביקשו להקדים לשעה 9:30, הסכמתי, אם מתאים אז למה לא ללכת לקראת, חשבתי לי בתמימותי.
אתמול בבוקר נסעתי לנמל, שילמתי 15 ש"ח חניה והגעתי למקום ב9:20. ככה אני, מעדיפה להקדים קצת מאשר לאחר. במקום היתה עובדת אחת שטיפלה במישהי וביקשה ממני להמתין. בינתיים נכנסה עוד מישהי והתיישבה הישר על כורסאת הטיפולים השניה. היה נראה לי קצת מוזר, אבל אמרתי, מילא, בינתיים נשתוק. שהמטפלת סיימה עם הבחורה הראשונה ומיד פנתה אל השניה, שאלתי מה קורה איתי. היא הודיעה לי שהמטפלת הנוספת מאחרת כבר ביותר משעה אבל היא אמורה להגיע עד 10. חיכיתי עד 10:15 למטפלת המאחרת ואז הספיק לי. עשיתי את החשבון שאחרי השעה הזו, כבר לא אספיק לקבל את הטיפול וגם להגיע בזמן להמשך סדר היום שלי. הודעתי למטפלת השניה שאני הולכת, כי אני לא יכולה לאחר לעבודה בשעתיים.
למזלי גרופר היו ממש בסדר וביטלו את השובר מיד כשהסברתי את הבעיה. אז כל הכבוד לגרופר, אבל נו נו נו לפרסונה.
תראו, אני לא אטומה. זה ברור לי שלפעמים קורים מקרים לא צפויים, אבל בדיוק בשביל זה המציאו את הטלפון. אפשר לצלצל, להתנצל ולומר שנאלצים לדחות את הטיפול. עדיף מאשר אגיע לשם, אחכה בלי שמעדכנים אותי ובסוף אצא בלי טיפול ועם עצבים. בסופו של דבר הפסדתי על העניין רק את כספי החניה. יכולתי לקבוע תור חדש, אבל אין בי שום רצון להגיע למקום שלא מכבד את הזמן שלי. וממליצה גם לכן לשקול את הביקור, או לפחות לפנות לכבודו חצי יום. לכו תדעו מתי תצאו משם... נפתחו מכונים שכאלה כמו פטריות אחרי הגשם ברחבי תל אביב. בטוח יש מקום קצת יותר אכפתי ומדייק בזמנים(כשאת התור הראשון).
אציין רק שכן ניסו ליצור איתי קשר לאחר מכן מפרסונה, אבל זה היה בזמן שלא יכולתי לענות וכשצלצלתי חזרה כל הזמן היה תפוס אז כבר ויתרתי. גם ככה כבר ביטלתי את השובר ולא היתה לי שום כוונה לחזור לשם.

התמונות כאן צולמו בשישי האחרון. נסענו לחגוג יומולדת 50 לדוד שלי במסעדת טאבולה בהרצליה. העיצוב עצמו של המקום די מיושן אבל האוכל היה מצויין והשירות מקצועי ואדיב. המלצר זכר את המנות של כולנו בעל פה(9 אנשים), כולל ראשונות ושתיה.
מה לבשתי?
חצאית מגאפ עודפים בווגאס.
חולצה מפיילינ'ס בייסמנט בניו יורק.
נעליים, וויויאן ווסטווד למליסה, מנעלי בינג תמורת 380 ש"ח.
צמידים מסטרוברי.
עגילים של שלומית אופיר, מתנה מביני וגל ליומולדת.שבוע טוב וחסר איחורים לכולם!

4 תגובות:

Odeliaa אמר/ה...

נעל מהממת!

קרן אמר/ה...

היא גם ממש נוחה!

אנונימי אמר/ה...

לביני יש טעם טוב!

קרן אמר/ה...

את צודקת :)