8.9.2010

לסיים שנה בחתונה

אתמול, ביום האחרון של תש"ע, נסענו לחתונה בQ בגליל ים(על מי אתם עובדים, זה הרצליה). החתונה היתה של חבר מהטיול לדרום אמריקה של החבר. המקום עצמו היה ממש יפה ומעוצב בצורה מינימלית ונעימה. שידר תחושה של "החצר הגדולה והמשודרגת של הדוד העשיר". זו היתה חתונה מלאה בצעירים עם מוזיקה הזויה והמון שמח. החופה היתה לא ארוכה מדי והרב היה משעשע במידה. הזוג נראה ממש יפה ובעיקר מאושר. הרגע הזה לפני החופה שבו החתן כיסה את הכלה בהינומה היה מאוד אמיתי ומרגש. לא יודעת להסביר למה דווקא הרגע הזה נחרט אצלי בזיכרון מכל החתונה, אבל הם נראו בעיני כל כך מאושרים בנקודת הזמן הזו.
עוד נקודה לטובת המקום, הברמנים והמלצרים היו ממש חביבים. בכל האירועים בהם ביקרתי עד עכשיו, הברמנים נראו כאילו זה המקום האחרון שמתחשק להם לבלות בו כרגע, אבל כאן הם היו אדיבים, חביבים ומשעשעים. כולם יודעים שברמן טוב מרים את הערב...
מה לבשתי?
שמלה של אסף פלג מלפני 3 שנים.
שרשרת של סברובסקי מתנה מהחבר.
סנדלים חרושים מקליגולה.

אז מזל טוב לזוג המאושר, אלעד ודניאל, שפותחים את השנה הזו עם תארים חדשים - בעל ואישה.
ולכם הקוראים שלי, הקבועים והמזדמנים, מאחלת לכם שנה של שמחות גדולות, אבל שגם תשכילו להנות מהדברים הקטנים בחיים. ולעצמי? אני מאחלת שאמשיך להנות מהכתיבה כאן, לקרוא את התגובות שלכם ולחייך, להכיר אנשים חדשים בזכות הבלוג וברמה האישית, אני חושבת שאני על המסלול הנכון, רק צריכה להמשיך עליו ואהיה בסדר. בשורה התחתונה היתה לי שנה לא רעה, מאחלת לעצמי עוד אחת כזו.

7 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

שנה טובה!

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

איזו יפה, והצבעים בשמלה מקסימים!

שנה טובה מאד מאד לך :-)

קרן אמר/ה...

SO, תודה, שנה טובה גם לך!

שרונה, תודה רבה על המחמאות והאיחולים! מאחלת לך שנה טובה בהרבה מהקודמת, זה מגיע לך.

רחלי אמר/ה...

מקסים. שנה טובה!

קרן אמר/ה...

תודה, שנה טובה גם לך!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

את נראית נהדר וגם המקום של החתונה!
אוףףף בא לי כבר שתגיע החתונה שלי גם :)

שרונה

קרן אמר/ה...

תודה!
יש לך עוד זמן, לא? בכל מקרה, הזמן עובר מאוד מהר, את לא תשימי לב וכבר תגיעי ליום לפני. מאחלת לך שתהני מההכנות!