18.1.2011

נערה במשקפיים

על הנייר, זה אמור להיות נחמד. בסך הכל, מדובר בעוד אקססורי שאפשר להשתעשע איתו וליצור מראה קצת אחר לכל אאוטפיט. בתכלס, זה קצת מבאס להיות משקפופרית, לפחות במקרה שלי ויש לכך הסבר מאוד הגיוני, אז תתרווחו בנוח מול המסך בזמן שאספר לכם את סיפורי(תדמיינו עכשיו אפקט של חזרה אל העבר).
היה היתה קרן, נערה במשקפיים. הצורך במשקפיים הגיע יחד עם הצמיחה הפתאומית שלי לגובה. הסתרתי לכולם, מה שגרר הגליה לחלק האחורי של הכיתה. שם גיליתי שהלוח לא רק רחוק, אלא ריק מתוכן ומטושטש, גילוי שגרר ביקור אצל האופטמטריסט. השנים חלפו ואיתן גדל המספר שלי. בגיל ההתבגרות חוויתי התנסויות כמו כל נערה במשקפיים והחלטתי לנסות עדשות(נאלצתי להשתמש בחודשיות). בגיל 18 בערך המספר התייצב ויחד איתו התייצבתי גם אני באמריקן לייזר. ניתח אותי רופא מבוגר וחביב עם חיבה עזה לסוכריות הטופי בחדר ההמתנה. כבר בדרך חזרה הקראתי בהתלהבות את מספרי הרישוי של המכוניות בכביש. בהמשך התחלתי להתרגל לחיים ללא משקפיים. בפעם הראשונה ששחיתי בבריכה, נדהמתי מכך שניתן לראות את הקצה השני, לקח לי זמן להיפטר מהגישוש על השידה שמלווה להתעוררות בבוקר, ובעיקר, לקח לי המון זמן להיפטר ההרגל של יישור המשקף על האף(תנועת החלקת האצבע על האף נשארה איתי שנתיים לפחות).
וכך, חלפו השנים ואני כבר שכחתי שהייתי נערה במשקפיים.

לפני כחודשיים שמתי לב שהראיה שלי בערב מתחילה להתדרדר. הצטערתי לגלות שחזרתי אל הזכוכיות... היו לי שבע שנים טובות. נהנתי מהניתוח עד מאוד. אבל כנראה שאת הגורל לא ניתן להסוות.
וכעת, נחזור לרצינות והפרקטיות. מאחר והסיפור למעלה הינו אמיתי, יש לי ניסיון רע ומר עם חנויות משקפיים. מאוד מתסכל להוציא סכומים גבוהים על משקפי ראיה, במיוחד אם הצורך בהם מוגבל. ברוב הרשתות, למרות המבצעים השונים, זוג משקפיים הפשוט והזול ביותר מגיע ל600 ש"ח לפחות. כששמעתי על אופטיק סנטר אאוטלט מאוד הסתקרנתי מאחר ותמיד הרגשתי שאין כל כך ברירה או אלטרנטיבה למשקפופרים, ותמיד נאלץ להוציא סכומים לא פעוטים על מנת לחדש את המסגרת על האף. באאוטלט תוכלו להתחדש במסגרות חדשות בטווח מחירים של 49-299 ש"ח(המסגרת שאני בחרתי עלתה 49 ש"ח ורוב המסגרות הן בטווח ה99-199). לא מדובר במסגרות סוג ב' או פגומות, אלא במסגרות מעונות קודמות. עוד ניתן למצוא משקפי שמש של מותגים מובילים כמו ורה וונג, שאנל, טום פורד, מייקל קורס ועוד בהנחות משמעותיות ביותר. לגבי מחירי העדשות,לא ניתן לפרט את התמחור לכל המספרים אבל אתן כדוגמא את העדשות שלי שעלו 350 ש"ח(מינוס 3/4 בשתי העיניים) וכללו את כל הציפויים. קילאז'תי(מלשון קולאז') לכם כמה זוגות לדוגמא:
ומילה-שתיים על מקצועיות הצוות. לא רציתי לבזבז את זמני וזמנם בביצוע בדיקת ראיה מאחר וביצעתי אחת שלושה שבועות טרם הביקור. המוכרת מדדה את המספר מהמשקפיים הקיימים ומשהו לא הסתדר לה. מסתבר שהיתה סטייה משמעותית במרחק בין האישונים (סטייה שהמוכרת זיהתה בעין). לאחר מדידות הסתבר שהסטייה היתה בסנטימטר שלם!
המשקפיים היו מוכנים ביום למחרת מאחר והם לא נשלחים למעבדה חיצונית אלא העבודה מתבצעת במשרד הסמוך. המשקפיים נעשו בצורה מאוד מקצועית, קל לזהות עבודה טובה על חצי-מסגרת. החוט מתוח היטב ובלתי נראה. בהשוואה לתוצאה של שתי חברות מוכרות אחרות בשוק, המיומנות ניכרת.

החנות ממוקמת מול חנות המשקפיים לילדים(המיוחדת ומקסימה בפני עצמה)באגף B קומה 3 ולרוב אין בה מוכר, לכן יש לפנות לחנות הילדים או למשרד ממול. טלפון לבירורים והכוונה: 03-6337010.
מה לבשתי?
חולצה מH&M מקולקציית החורף, 129 ש"ח.
חצאית מסבתא.
גרביון מארה"ב.
שרשרת מרביד, טבעת מאטסי וטבעת משוק הפלסטיק.
נעליים מזארה בחורף שעבר, 160 ש"ח.
פן ותספורת, אלי המוכשר מהמספרה של ארז ישראלי, 220 ש"ח.
ולסיום, מילות השיר מהכותרת כאן.

11 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

המשקפיים מאוד מחמיאים לך והנעליים, אליפות!

נעלולה אמר/ה...

אני מעמותת חובבי המשקפיים ויש לי רק דבר אחד לומר לך: תתחדשי, בובה! הם יפים!!!

sefi אמר/ה...

את ניראת מקסים במשקפיים וגם אהבתי את מה שלבשת.
משקפיים זה דבר מגניב, אל תתבאסי שחזרת אליהם. אני איתם כבר 25 ולא מתכוונת להפסיק.
נשיקות מניו-יורק.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

את נראית מצוין וגם רואה מצוין, זה מה שהכי חשוב!

PASSIONISTA אמר/ה...

תתחדשי על המשקפיים ועל התספורת! עוד לא החלטתי אם יפה לך יותר בטבעי או בפן...הכל מתאים לך

LookinFab אמר/ה...

נראית מעולה! אהבתי מאוד את המשקפיים!

קרן אמר/ה...

מיראל, תודה! הנעליים גם מאוד נוחות מלבד היותן יפות. היה אותן בעוד צבע ועד שהתלבטתי אם לקנות כבר לא נשאר. אסור להתלבט!

נעלולה, תודה! כנראה שיעברו עוד כמה שנים עד שאצטרף לעמותה :)

ספי, תודה ותודה! כיף לך שהשלמת עם המשקפיים, אנחנו עדיין בסכסוך :)
חיבוקים חמים(כי נשמע שחום זה מה שאת צריכה שם) מתל אביב :)

שרונה, תודה :) אם תשאלי את אמא שלי, עדיף ללכת בלי, ככה לא רואים לכלוך וקמטים...

תמר1, תודה! אני חושבת שבאורך הזה הפן יותר יפה, אבל כשהתספורת גדלה אז הטבעי יפה יותר.

תמר2, תודה רבה! את כבר ראית אותם בלייב מכל הזויות :)

אנונימי אמר/ה...

Great post. I waѕ checking continuously thiѕ weblog
anԁ I'm impressed! Extremely helpful info specially the closing section :) I maintain such information much. I used to be seeking this certain information for a long time. Thank you and good luck.
Here is my website :: silk'n reviews

אנונימי אמר/ה...

אני בטוחה שאת עוד תתרגלי למשקפיים
פעם נוספת, ולמרות שזה מצב טיפה מבאס לפחות הן גורמות לך להראות טוב, תודה על השיתוף

אנונימי אמר/ה...

מאמר מעניין וכן המשקפיים הולמים אותך.
חוזרת בעצמי להרכיב משקפיים, יש לי כבר מסגרת משנים קודמות רק חסרות לי עדשות למשקפיים.
תודה

אלה אמר/ה...

מתה על הסגנון כתיבה שלך!! ולגמרי עשית לי חשק לבקר את האאוטלט.. אמנם מתה על משקפיים אבל הראייה שלי טובה טפו טפו. אז הגיע הזמן למשקפי שמש חדשים :)