13.2.2011

לדאוג עושה קמטים...

לפני כשבועיים ביקרתי באירוע בלוגריות של קליניק להשקת שני מוצרים לעיניים. האירוע כלל איפור על ידי צוות מאפרי החברה, צילומים על ידי צלמת מקצועית והרצאה על המוצרים מפי סיסי נמיר.

האיפור היה נחמד מאוד. לא איפרו אותי כבד במיוחד, והסומק היה מאוד מוצלח, כל כך מוצלח שחיפשתי אותו אחר כך באינטרנט. אבל התמונה שקיבלתי היתה כל כך מפחידה, שאני מפחדת בעצמי להעלות אותה לבלוג, כי אולי הבחורה בתמונה תבוא ותרביץ לי. באמת, תמונה מזעזעת. כנראה שזו אני, לא ממש היתה לי כימיה עם הצלמת שהרגישה לי מעט מותשת, כי לשאר הבנות יצאו תמונות לא רעות בכלל. כנראה שגם סיסי לא היתה במיטבה, כי לעומת ההרצאה הקודמת שהיא העבירה, ההרצאה הזו היתה מעט מהוססת לגבי הסרום השני, במיוחד לאור הגילויים בפוסט של מיראל(מומלץ לקרוא!).

אז קדימה, למוצרים.
All About Eyes Serum הוא רולר סרום ג'ל המכיל מרכיבים שאמורים הלרגיע את העור. את המוצר הזה אני ניסיתי בשבוע האחרון. אני בת 25(וחצי!), טפו טפו טפו, עדיין אין לי קמט אחד, לא כל כך סובלת מנפיחות מתחת לעיניים, אבל בשבועיים האחרונים כן סבלתי מעיגולים שחורים קטנים, כי התחלתי לקום מוקדם למשרד. השתמשתי בו לאורך התקופה מעל האיפור, מתחת לאיפור, מעל קרם פנים וגם מתחת. כלומר בדקתי את כל האופציות. התחושה אכן מרעננת ומאוד נעימה על העור. בעבר יצא לי לנסות את המוצר המתחרה של גרנייר והוא השאיר את העור מעט שומני מסביב לעיניים, מה שלא ממש איפשר לשים אותו מעל איפור. את המוצר של קליניק אפשר בהחלט. האיפור לא נמרח והמראה נשאר זהה. לגבי התוצאות. בהחלט מרגישים בהבדל. הכתמים הכהים נעלמו כמעט לגמרי, אבל חשוב להדגיש שלא סבלתי מכתם כהה מדי מראש. אני מאוד נהנת להשתמש בו דווקא בשעות הערב. אם אני ממשיכה לאנשהו אחרי העבודה, למרוח את הרולר לפני היציאה גורם לי להראות כאילו הרגע התעוררתי משנת יופי ארוכה. המחיר: 170 ש"ח.
Repairwear Laser Focus הוא סרום אנטי אייג'ינג לצמצום קמטים ותיקון וסיוע במניעת נזקי קרינת UV. השם נגזר מכך שהתוצאה של הסרום אמורה להיות דומה לתוצאה של טיפול לייזר דרמטולוגי. אני לא יודעת אם יצא לכם לראות איך נראים אחרי טיפול לייזר, אבל האסוציאציה הראשונה שעולה לי לראש היא ראקון והבאה היא זורו. קצת אחרי העור באמת נראה יותר טוב, אבל מצד שני הוא גם חווה חוויה לא נעימה. כמובן שהסרום לא גורם לתוצאה הראשונית הזו, הוא שקוף לאחר מריחה. לפי הניסויים שנעשו על ידי החברה, התוצאה המתקבלת לאחר שימוש פעמיים ביום, למשך 12 שבועות היא של כ63% מהתוצאה המתקבלת על ידי לייזר.

את המוצר הזה כמובן שלא אני אנסה, הוא לא נועד לי ולא מתאים לגיל שלי. הוא נועד לטיפול בנשים שכבר הופיעו אצלן קמטים ומעוניינות לצמצמם. את המוצר העברתי לאמא שלי לניסיון. מאחר ואמא שלי לא כל כך ממושמעת(אמא, את עושה פה בושות!). את הסרום היא קיבלה לפני שבוע וחצי ובתקופה הזו היא הצליחה למרוח אותו שלוש פעמים שלמות(בושות, כבר אמרתי?). המגע של הסרום אכן נעים, אבל כמובן שממריחה "קפדנית" שכזו לא יתקבלו תוצאות.

מקור התמונות: 1, 2.

2 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

טוב, תכלס קצת חפרתי לה ;) אבל מאוד רציתי לקבל תשובה והרגשתי שלא קיבלתי אותה. מסכימה איתך לגבי הסרום-רול, הוא בהחלט נחמד מאוד ועושה את העבודה.

קרן אמר/ה...

חפרת לה כי היא הלכה סחור ולא ענתה לשאלה...
הוא אפילו לא מתומחר גבוה כל כך, יחסית לקליניק.