2.8.2011

שגרה זה רע?

התאים לי מאוד לחזור לשגרה ביום ראשון האחרון. כל טלטלות השבוע שעבר השאירו אותי די מותשת, החוויות בשילוב אנטיביוטיקה חזקה לסינוסים הותירו אותי מסמורטטת וחסרת כוחות. אבל הגיע הזמן לחזור למשרד ולשגרת היום.
אני חושבת שכבר יצא לי לכתוב כאן בעבר על לבוש משרדי, אבל אנצל את הזדמנות הזו שוב. רוב האאוטפיטים שמופיעים כאן בבלוג אינם נלבשים לעבודה. מכנסיים קצרים, חצאיות באורך של קצת יותר מדי סנטימטרים מעל הברך, גופיות וכדומה אינם פריטים שמתאימים למקום העבודה שלי, או למשרד הייטק ממוצע בכלליות. בחורף בדרך כלל תמצאו אותי בג'ינס או מכנסיים ארוכים, מדי פעם בשמלה וטייץ/גרביונים. בקיץ הישראלי אני לא מסוגלת להכניס את עצמי לסקיני ג'ינס למרות הקפור במשרד, אז אני עוברת לחצאיות ושמלות, אבל רובן מגיעות עד הברך או ממש קרובות אליה :)
השמלה הזו של רותם והדס היא דוגמא לשמלה נוחה למשרד. היא לא חשופה מדי, אבל מצד שני גם לא יותר מדי סגורה, עם גזרה נאה ומחמיאה לגוף. אני לובשת אותה עם צעיף בתור חגורה כדי להכניס קצת צבע לכל האפור הזה, בכל פעם עם צעיף אחר, לפי החשק.
מה לבשתי?
שמלה של רותם והדס, הועברה אליי מאמא שהתכווצה.
צעיף בתור חגורה, הועבר מסבתא.
נעליים מH&M באמסטרדם, 45 ש"ח בערך.

לא מצמצתי וכבר יום שלישי!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

קרן כפרה, אני חייבת להגיד שממש אהבתי את המראה, לא חשבתי על האפשרות של צעיף להקפיץ צבע.. מעולה! ואני חייבת להגיד לך שהתמונות של החתונה והפוסטים שקשורים מהממים ושמרתי לחברות שלי..
ובכלל נישואים יפים לך נשמה, כי את נראית נהדר!!

עין_פשוטה
דיאנה :)

פרי אמר/ה...

היי!

מאיזה בד השמלה עשוייה? ג'ינס?? כי היא נראית דקה וקלילה..

fashionparanoya אמר/ה...

השמלה נהדרת, במיוחד עם זריקת הצבע מהצעיף וגם אהבתי את הדרך שבה קשרת אותו.

קרן אמר/ה...

דיאנה, תודה על התגובה המפרגנת והמחמיאה :) וגם על האיחולים החמים. נשיקות!

פרי, היא לא מג'ינס, היא מבד כותנה דווקא עבה יחסית, אבל מאוד נושם.

נויה, תודה! קשירת פרפר פשוטה, עם אקסטרא תשומת לב :)