8.12.2011

ורוד יש רק בסקיני

אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל בזמן האחרון התחושה היא שמישהו שם לו למטרה לפוצץ את הבועה הורודה והרכה שחיינו בה ולהבהיר לנו שהולך להיות לא טוב. בהתחלה הלכו על טקטיקת האיום האיראני, אבל רובנו כל כך מורגלים באיום על קיומנו שנדרש הרבה יותר מאשר עוד נאום מאיים של מיסטר אחמדיניג'אד בכדי לערער אותנו. משם עברו ל"שונאים אותנו בעולם" והפעם תיבלו בציטוט עסיסי והוכחה שגם מנהיגי עולם מרכלים כמו שתי זקנות על ספסל בגן הפלסטיק.

מאחר שרובנו הגבנו ב"בו-הו, שונאים אותנו. מה חדש? וביבי? גם אני חושב שהוא שקרן!", הסיכה החליטה לפנות לביטחון הכלכלי בניסיון לפוצץ את הבועה הזו. מאחר שהמחאה של הקיץ כבר פתחה לרובנו את העיניים וכולם כבר יודעים שיקר פה, הכל יקר פה - לאכול, לשתות, להביא ילדים, לא להביא ילדים(גלולות זה יקר) והבחירה לנשום באופן כללי. אבל העובדה שמכל המחאה מה שקיבלנו זה פטור ממכס שהתגמש מעט(ומה עם המע"מ? ואם גובים מע"מ אז זה אומר שעדיין יש טיפול בחבילה. זה אומר שעדיין יש לשלם דמי שחרור? רק שמהיום יקראו להם דמי שחרור ממע"מ?) התחילה לגרום לסדקים בשריון.

לא שאני מתלוננת על הפטור שכולם ישר קפצו לשמוח לגביו. אבל לא בשביל זה יצאנו לרחובות בקיץ התל אביבי הדביק. אף אחד לא ציפה שדברים ישתנו בצורה מיידית, אבל סיריוסלי? זה מה שבחרתם לבצע בתור "רפורמת טרכטנברג" לראשונה? 
הבחירה לאיים על הציבור בכך שמיתון כבד עומד להגיע וחייבים חייבים חייבים להיזהר בצעדים לא באמת אמור לעבוד עלינו, אבל מסתבר שזה עובד. למה? השבוע קראתי שהסקרים האחרונים מצביעים על כך שבמידה והבחירות יתקיימו היום, ביבי יזכה שוב. התוצאה הזו גרמה לביבי לרצות להקדים את הבחירות מיוזמתו. יש לי שתי מסקנות מהאינפורמציה הזו:
1. ולבחירות כן יש כסף?
2. נכון, זה לא שקיימות היום יותר מדי אלטרנטיבות, אבל ביבי שוב? באמת?

ועל כל זה אפשר להוסיף את החוקים האנטי דמוקרטים, היחס לנשים במוסדות ציבוריים, בצבא או בחברה בכלל ואת עצם קיומו של אהוד ברק, אני בטוחה שכל שלושת הבנות שלך שמחו לגלות כמה אבא אוהב ומעריך אותן.

הפואנטה? אני מניחה שמה שהייתי רוצה זה שהרוב החילוני שיצא בקיץ מהבית יתעורר ויפסיק לקנות את הבולשיט שמוכרים לו. לפחות כל עוד אנחנו רוב, כי לפי הנתונים היבשים בעוד כמה שנים כבר לא נהיה והסיבה היא מאוד פשוטה. חרדים וערבים מתרבים הרבה יותר ממשפחה חילונית ממוצעת שבודקת האם היא יכולה להרשות לעצמה לפני שהיא מחליטה להביא עוד ילד לעולם. הם פשוט ינצחו אותנו דמוגרפית. אז לפני הניצחון הדמוגרפי הבלתי נמנע, בואו נפקח את העיניים שלנו ונבין שאי אפשר לתת לכל זה לקרות.
ובכדי שהקוראים שלא באמת קוראים אבל רק באים לראות תמונות(וזה בסדר גמור מבחינתי, גם אני לפעמים רק עוברת על התמונות. מצד שני, אם אתם רק עוברים על התמונות אז לא תראו את החלק הזה גם ככה, אז תשכחו מזה) שיבצתי תמונות ממה שלבשתי בסופ"ש ממש לפני שהאנטיביוטיקה נכנסה לחיי.
מה לבשתי?
שמלת צמר חמה במיוחד מפוקס, 75 ש"ח לפני כמה שנים.
גרביונים של לייף, כ 20 ש"ח.
חגורה מאסוס, 20 ש"ח.
נעליים מזארה, 160 ש"ח.
טבעת מH&M בעונה הנוכחית, 30 ש"ח.
צמיד משוק בצלאל(עומר קורא לו צמיד מפרטים) ב10 ש"ח.
נסיים בשיר לוחמני

7 תגובות:

דודו אמר/ה...

מה, אין במדינה שלנו שום דבר טוב?
אני מסכים כמעט עם כל מה שכתבת, אבל בזמן האחרון אני מרגיש שזה כל מה שמדברים עליו, רק תלונות(שבדר"כ לא מגובות בעשייה)...
למה לא מדברים על הדברים הטובים, יש גם קצת דברים כאלה.

קרן אמר/ה...

אני חושבת שכרגע יש לא מעט דברים שהם לא טובים וצריך לדבר עליהם. למשל, העובדה שצה"ל נכנע לקיצונות דתית והודיע שלבסיסים מסויימים יפסיק לשלוח חיילות לשיר, מהעובדה שבקופת חולים בירושלים נשים נדרשות להגיע "בלבוש צנוע" כאשר הן קובעות תור, כי בהרצאות בעיר חיפה ישנה הפרדה של נשים וגברים, כי זה לא הגיוני שעל כל ליטר דלק שאנחנו מתדלקים נשלם יותר במס מאשר על המוצר עצמו ועוד ועוד.
כן, יש פה גם דברים טובים, אבל רובם לא ימשיכו להתקיים אם ניתן לדברים להמשיך להתפתח לכיוון הזה.

זה לא פוסט על דברים טובים, רוב הפוסטים כאן הם כאלה. זה פשוט לא.

דנה אמר/ה...

קרן אני אוהבת אותך!! :)
כל מילה בסלע, מזדהה מאוד עם הרוח הלוחמנית.
והשמלה- הורסת, לא להאמין שהיא מפוקס..

גילי אמר/ה...

אני לגמרי איתך. מרגישה שביטאת את מה שאני מרגישה במילים. לגבי הבגדים- איך את תמיד מצליחה למצוא את המציאות האלה? ובכלל, אני חושבת אלף פעם לפני שאני מזמינה מאסוס, יש לך טיפים להחלטות נבונות לקנייה?

Unknown אמר/ה...

קראתי הכל בנשימה אחת... ואת כל כך צודקת יש להרבה אנשים מה להגיד אבל לא כולם מוציאים את מה שיש ממש מהבטן, אני בהחלט מסכימה איתך ומקווה בתקווה גדולה שיקרו לנו רק דברים טובים " תחשוב חיובי יהיה חיובי"

ואם כבר בין השורות וזה די התחום שלי אופנה בהחלט אחלה שיק לסופ"ש אהבתי את השילוב בין הפריטים הקטנים שיצרו מראה כל כך שיקי

שבוע טוב

מיכל
http://matryoshkachic.blogspot.com/2011/12/forever-shine.html

קרן אמר/ה...

דנה, תודה רבה על התגובה האוהבת, העלת חיוך על פניי :)

גילי, אני שמחה שיש עוד אנשים שמרגישים כמוני, תמיד טוב לדעת שאתה לא לבד...
אני קונה בדרך כלל בסיילים או בחנויות עודפים, לפעמים צריך לעבור על הכל, לפעמים לא מוצאים כלום ולפעמים מוצאים מציאות כמו השמלה הזו.
לגבי אסוס, תנסי למצוא פריט לא יקר במיוחד ובגזרה דומה למשהו שכבר מדדת או יש ברשותך בארון ואת יודעת שמחמיא לך. אם את מתלבטת לגבי המידה, המידות של אסוס דומות מאוד לדעתי למידות של טופשופ, תנסי למדוד שם בכדי לגלות מה המידה שלך. את מוזמנת לפנות אליי במייל עם שאלות יותר ספציפיות, אשמח לענות לך. ואת יכולה גם להציץ במדריך(יש לינק מצד ימין), אולי יעזור לך אם לא קראת עדיין.

מיכל, חשיבה חיובית תמיד עוזרת לעתיד ורוד יותר :)
תודה על המחמאה ועל הביקור בבלוג.

אנונימי אמר/ה...

Ι viѕit everydaу a few ѕites anԁ informatіon siteѕ to read articles οr reνіews, however thіs ωeblоg gives quаlіty based articleѕ.
Feel free to surf my blog - http://www.prweb.com