30.12.2011

Good news

פוסט קצרצר עם תמונה אחת צבעונית.
השבוע החברה הטובה קיבלה הצעת נישואין אז אתמול נפגשנו כולם לחגוג עם הזוג המאושר וההמום. מצחיק איך שהמוח שלנו עובד. כשהיא צלצלה לבשר לי מאוד שמחתי בשבילה וכולנו ידענו שזה עומד להגיע. יותר מאוחר חשבתי לעצמי שמה קרה פתאום כולם מתחתנים פה מסביב, אנחנו ילדים. מיותר לציין שאת העובדה שאני עצמי התחתנתי לפני כחצי שנה העלמתי מעצמי. כנראה שעד ששינויים לא קורים גם לאנשים שסביבך, הם לא שוקעים גם אליך. עד כמה שהחיים כבר "על המסלול", כנראה שעמוק בפנים כולנו רוצים להישאר ילדים. לפחות עד ליומולדת 27 יש עוד המון זמן :)

יצא שלא ממש הספקתי להחליף בגדים מהעבודה לפני שיצאנו לפאב, אז רק חידשתי מעט את האיפור ועלינו לאוטובוס לכיוון דיזינגוף. אני דווקא אוהבת את טרנד הצבעים הבוהקים שנשאר גם לחורף, מכניס קצת צבעוניות שמחה לכל הקור והאפור הזה(שבחורף הישראלי מופיע בעיקר בבגדים ופחות בעננים).

מה לבשתי?
סריג מפול אנד בר לפני כמה שנים, 110 ש"ח.
ג'ינס מפוראבר21 לפני כמה שנים, 60 ש"ח.
צעיף מH&M, נדמה לי ש40 ש"ח.
מגפונים מברשקה, 300 ש"ח.

ולפרי חברתי הטובה והארוס הטרי שגורם לה לחייך, המון בהצלחה בצעד הבא בזוגיות. תמשיכו באותה הדרך, יש לכם שם משהו טוב :)

3 תגובות:

Mirelle אמר/ה...

אני מאו אוהבת את הצבעוניות של הצעיף.
מזל טוב לחברה :)

לובה אמר/ה...

תמונה מהממת שלך, מזל טוב לחברה :)

אנונימי אמר/ה...

It's in point of fact a nice and helpful piece of info. I'm happy that yоu shared this helpful іnfo with us.

Please keеp us infoгmed like thіѕ. Thank you for ѕharіng.
Also visit my website - hair removal device