4.1.2012

מיקס חדש ישן

ביום רביעי שעבר חרפתי נפשי והלכתי לקניון לסיבוב שופינג בסיילים. מאחר וקניון רמת אביב נמצא ממש מעבר לפינה, הוא הפך לקניון ברירת המחדל שלי. אני לא לגמרי משוכנעת שהוא קניון מוצלח בגזרת האופנה הזולה, אבל גם בו אפשר למצוא מציאות לעיתים. בתכלס, הסנטר מועדף עליי יותר ומאפשר מגוון רחב יותר של רשתות "עממיות" וסניף זארה שם נעים כפליים מסניף רמת אביב המפונפן והפלצני. אבל לעלות על קו 25 אחרי יום עבודה לא ממש התחשק לי, מה שגרר ביקור בברירת המחדל...
מציאות לא בדיוק שלפתי. בזארה לא מצאתי פריט אחד שתג המחיר שלו תאם לפריט שאליו הוצמד. מקווה שהסיבה לכך היא שהסייל רק התחיל. בפול אנד בר מצאתי קרדיגן נחמד אבל לא מרגש. אפילו לקסטרו נכנסתי(נשארו לי עוד תווים מראש השנה) ולא מצאתי כלום. דווקא בברשקה הטינאייג'רית מצאתי לא מעט פריטים נחמדים, אבל רובם ישבו מזעזע על הגוף. בסופו של דבר יצאתי משם עם המגפונים שבתמונות בלבד.
כבר הרבה זמן שחיפשתי ווסט/אפודה ברשת ולא מצאתי. גם זארה ואחיותיה אכזבו ולא סיפקו את הסחורה. דווקא בביקור חד פעמי ברנואר במסגרת הסבב מצאתי את מה שחיפשתי, בערך. היו שם אפודות נחמדות וקצרות בצבעי כתום חמרה ובחרדל, אבל מאחר והן קצרות הן התאימו יותר לבחורה פחות שופעת ממני. דווקא גזרת הווסט המשוחררת והאלכסונית הזו דיברה אליי יותר. בביקור לארוחת שישי אצל ההורים שלי, ערבבתי את התוספות החדשות למלתחה עם דיירים ותיקים מאוד כמו השמלה הזו.
מה לבשתי?
שמלה מזארה לפני כמה חורפים, 100 ש"ח.
ווסט סרוג מרנואר, 120 ש"ח.
חגורה מברשקה, 20 ש"ח.
מגפונים מברשקה, 300 ש"ח.
גרביונים של לייף, 20 ש"ח.

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

המגפונים מעולים! (ולא יקרים מדי)

Mirelle אמר/ה...

המגפונים ממש מוצלחים.
תתחדשי!

קרן אמר/ה...

הם הפכו למועדפי הבית :)

אנונימי אמר/ה...

I pау а visit dаy-tо-day ѕome wеb pagеѕ and blogs tο read аrticles, but this weblog gives quality basеd articlеѕ.
Here is my blog ; Discover More Here