11.1.2012

אפרת קסוטו

בשבוע שעבר ביקרתי בחנות של אפרת קסוטו בנחלת בנימין לאחר שקיבלתי פניה מהמעצבת.
הכרתי את המותג עוד לפני הביקור, יש ברשותי עגילים אהובים בעיצובה שקיבלתי מתנה מחברה ותמיד עקבתי אחר הקטלוג המסוגנן, במיוחד האחרון עם אפרת גוש. הביקור הפתיע אותי לטובה. הסגנון הויטג'י מאוד פופולארי בשנים האחרונות ויש לא מעט מעצבות שמציגות תכשיטים בסטייל הזה, אבל התכשיטים של אפרת תמיד מגיעים עם קריצה קצת אחרת(כמו שרשרת השפרירית שבחרתי לי). להבדיל מהמעצבות האחרות שקיימות בנישת הויטג', אצלה הפריטים מאוד איכותיים. די לרמוז על המתחרה בעלת שם פרטי זהה לשלי שמתמחרת גבוה בהרבה על תכשיטים שדוהים או מתפרקים לאחר מספר ענידות שניתן לספור על כף יד אחת.
התכשיטים עשויים גולדפילד, זהב 24 קראט, פנינים, אבני סברובסקי ואבנים חצי אמיתיות(כמו אוניקס, גרנט ואבנטורין). התכשיטים מיוצרים בסטודיו הסמוך לחנות, הכל מייד אין איזראל. הקולקציה מתחדשת כל 4 חודשים וכוללת שרשראות, צמידים, עגילים, ענקים, מסרקות, חגורות ואפילו תיקים. טווח המחירים הוא 40-2500 ש"ח.
ניתן למצוא גם תת קולקציה שנקראת "עד 120", למרות השם עם הקונוטציה הגריאטרית, הכוונה כאן ל120 ש"ח. הקולקציה הזו שווה ביותר לדעתי ואפשר למצוא בה עגילים יפים ואיכותיים ב40-70 ש"ח ושרשראות עם תליונים עדינים ב100-120 ש"ח. למשל, הפפיונים המקסימים האלה עולים 50 ש"ח בלבד.
גם תכשיטי הפנינים מתומחרים בצניעות ביחס לחנויות אחרות. אני זוכרת שעל שרשרת הפנינים שלי שילמתי 300 ש"ח בג.ר.א.ס. כאן שרשרת עם פנינים גדולות יותר עולה 260 ש"ח.
נהנתי מאוד לשוטט בחנות ולצלם, התחושה היא של ביקור בחנות תכשיטים קטנה בסמטה צדדית בפריז.
אפרת קסוטו, רמב"ם 18, מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב.
פרטים נוספים בפייסבוק ובאתר.

5 תגובות:

PointOfFashion אמר/ה...

תמונות מקסימות שלגמרי עושות חשק להגיע ולספוג קצת מהאווירה החו"לית הזו.

אנונימי אמר/ה...

דברים מיוחדים ישלי חשק להגיע ולקנות הכל

CV אמר/ה...

עיצוב הפנים בחנות מדהים! חבל שאין עוד הרבה בוטיקים בארץ שנראים ככה...
דווקא יש לי שרשרת של קרן וולף שאני עונדת כל יום לאורך כל היום והיא שורדת יפה מאוד כבר שנה וחצי+

קרן אמר/ה...

POF,
תודה על המחמאות על הצילום, היה ממש כיף לצלם שם. ותודה על הביקור :)

אנונימית, אני יכולה להזדהות עם התחושה הזו.

סיוון, מורגש שיש הקפדה על כל צורת ההצגה של התכשיטים.
לצערי גם טבעת וגם שרשרת של קרן וולף מאבדות את ציפוי הגולדפילד שלהן לאחר 4-5 פעמים שהשתמשתי בהן. כבר נתתי פעמיים לציפוי מחדש וזה קרה שוב, אז כבר ויתרתי.

Mimi אמר/ה...

מה. זה. השרשראות. המעלפותתת האלה. אני מחפשת שרשראותפנינים כאלו קלאסיות באווירה של פעם בנרותתת.. הכל ליד ולא מדויק. חייבת לבקר!