28.1.2012

Pure Giveaway that gives back

לכבוד השקת הבושם החדש Pure DKNY - Drop of Verbena, תערך הגרלה מעט שונה מהרגיל. אבל ראשית, אספר לכם על פעילות המותג.

Pure DKNY משתפים פעולה עם ארגון CARE העולמי בפרוייקט Access Africa. מטרת הפרוייקט היא ליצור מקומות עבודה ותעשייה לטווח הארוך במדינות שונות באפריקה, עם פוקוס על העסקת נשים. הדרך שבה DKNY תרמו לפרוייקט מאוד יפה בעיני. במקום פשוט לתרום כסף ולספק פתרון זמני, הם מקנים כלים ופיתוח עסקי שמאפשרים להתקדם ולהתפתח. אז איך מבצעים את זה? הבושם הקודם נזקק לוניל על מנת לייצרו. המותג סייע להכשיר מגדלי וניל באפריקה כך שתעשיית גידול הוניל תתבסס. בכך מבטיחים עתיד לענף חדש, המותג עוזר בגלגלי עזר ונותן כלים להתחלת העסק ומשם הכל מתגלגל בזכות עצמו. בפרוייקט הבושם הקודם, Pure Vanilla, הסיוע היה באוגנדה. הבושם החדש, כשמו כן הוא, מכיל את צמח הוורבנה-בזיל. לצורך ייצור הבושם, החברה רוכשת את הצמח ממגדלים בטוגו שמרביתם נשים.
לטעמי הבושם מאוד אביבי וקליל, פרחוני עם מעט חמצמצות שמעניק לו צמח הוורבנה. המחיר הרשמי הוא 590 ש"ח ל100 מ"ל ו410 ש"ח ל50 מ"ל, אבל לפי מה שקראתי, הבושם נמכר כעת במחיר היכרות נוח של 249 ש"ח ל100 מ"ל ו199 ש"ח ל50 מ"ל.

וכעת להגרלה. מאחר והמותג עוסק בהעצמת נשים וקידומן בחברה, החלטתי שההגרלה תיערך באותו סגנון, כי כולנו יודעות שלא תזיק גם כאן קצת העצמה :)
בהגרלה הזו תנסו לזכות בבושם לא למען עצמכן/ם, אלא למען מישהי אחרת שאתן מאמינות/ אתם מאמינים שמגיע לה להתפנק. מישהי שעושה למען הקהילה, האנשים סביבה או איכות הסביבה.

וכעת לתנאים:
1. כתבו בתגובה לפוסט הזה למי הייתן רוצות/ הייתם רוצים להעניק את הבושם ולמה מגיע לה להתפנק.
2. הצטרפו כעוקבות/ים לבלוג (קליק מצד ימין תחת "מנויים ונהנים").
3. לחצו לייק על עמוד הפייסבוק של המותג כאן.
4. לא לשכוח להשאיר כתובת אימייל.

זהו, אתן/ם בהגרלה.
גם גברים מוזמנים להירשם להגרלה על מנת להעניק את הבושם למישהי מיוחדת.

ההרשמה מתחילה היום, ה28.1.2012 ומסתיימת ב11.02.2012.
שליחת הבושם באחריות משרד יחסי הציבור.
תמונות באדיבות היח"צ.

7 תגובות:

לובה אמר/ה...

את הבושם הזה הייתי מביאה במתנה לחמותי. חמותי עוברת תקופה לא פשוטה לאחרונה, מאז שבעלה נפטר לפני שלוש שנים, מצבה של אמא שלה החמיר וכעת היא חולה סיעודית.

חמותי סועדת ומטפלת בה יום יום, בנאמנות ובכבוד שכבר לא קיימים בדור שלנו, ועל כך אני מורידה בפניה את הכובע.

אם אזכה, אשמח להעביר לה את הבושם, גם לרגל יום הולדתה המתקרב וגם כי באמת מגיע לה ואני לא חושבת שאי פעם אמרתי לה עד כמה אני מעריכה את זה.

luba891@gmail.com

MoranSha אמר/ה...

את הבושם אתן לאחותי, אם היא תאהב את הריח (ואם אזכה..). היא אמא במשרה מלאה, עובדת במשרה מלאה וסטודנטית לתואר שני. כפי שמשתמע, היא עסוקה ועייפה ולחוצה ויהיה נחמד לפנק אותה.

אני עוקבת ועשיתי לייק.

mooransh @ gmail . com

bini אמר/ה...

אני רוצה לתת את הבושם לאחת מהבנות שהצילו את לייקה, ברור איך היא תורמת לקהילה אבל גם אחרי שאימצתי אותה היא ממשיכה לעקוב אחריה, בהתחלה זה היה כדי לוודא שאני לא מתייאשת ממנה למרות שהיא עושה צרות לפעמים ( את יודעת שאני בחיים לא אתן אותה אבל היא לא יודעת את זה ) והיום היא עדיין בקשר איתי סתם כי היא בחורה חמודה.
היא אחרי לידה עכשיו ואני בטוחה שהיא תשמח להתפנק, מעולם לא פגשתי אותה במציאות אבל אם אזכה זו תהיה סיבה טובה למפגש :)

נוש אמר/ה...

הייתי רוצה להעניק את הבושם הזה לחברה טובה שכבר הרבה זמן נאבקת בהפרעה נפשית ונאחזת בציפורנייה בחיים , היא אדם מאד שונה , אדם טהור שקשה לחברה שלנו לקבל ולהבין , היא טובת לב גם כשכל כך קשה לה והעניקה לי הרבה ממה שרק יכלה כשאני נזקקתי , והלוואי ויהיה לי משהו טהור ויפה להעניק לה במתנה ולשמח אותה אפילו לרגע , בחזרה , לתת לה להרגיש יפה שוב כמו שאני יודעת שהיא .

ותודה רבה על ההזדמנות .

sabubi בג'ימייל נקודה קום .

לובה אמר/ה...

אירוני, רק לפני כמה ימים השתתפתי בהגרלה והנה, הלילה סבתו של בעלי כבר נפטרה. עצוב.

אנונימי אמר/ה...

שלום
את הבושם אני אתן לחברה שהיתה 6 שבועות בשמירת הריון (שבעות 24-30 )של ההריון עם בן אחרי 2 בנות
והיום אחרי תקופה היא ילדה את בנה במשקל 1.8 :-)

הילה אמר/ה...

הייתי רוצה להעניק את הבושם הזה לחברה הכי טובה שלי- שכרגע מתמודדת עם תקופת בחינות ראשונה בחייה האקדמיים, ולמרות הקשיים הרבים בתואר התובעני (תואר בסיעוד, לא מכירה אף אחד יותר מסור ואכפתי ממנה) מחזיקה מעמד!

בשבילי זו כבר תקופת הבחינות החמישית, ואני בהחלט מבינה את הלחץ והקשיים, ויהיה נחמד להעניק לה משהו קטן במתנה שיעשה לה שמח על הלב :)

המייל שלי- hila.dahan@mail.huji.ac.il
(מצטערת, חשבון הפייסבוק שלי נסגר ולא יכלתי לעשות לייק)