6.6.2012

פסים ונקודות

שישי האחרון היה גרגרני במיוחד. את הבוקר פתחנו בקפיצה ספונטנית לארוחת בוקר בהוטל מונטיפיורי. מקומות היו רק על הבר, אבל היה נוח למדי והשירות היה מעולה. ארוחות הבוקר שלהם מתאימות מאוד לאנשים קשים באוכל כמו עומר, שלא ממש אוכל ירקות טריים, מוצרי חלב או פירות. ניתן להרכיב את ארוחת הבוקר בעצמך בבחירה מתפריט מגוון או ארוחות בוקר שכבר הורכבו. אני בחרתי בארוחת בוקר רגילה שהיתה מאוד מוצלחת וגדולה. נהננו מהאווירה במקום שמזכירה במידה מסויימת בתי קפה צרפתים. הבניין עצמו וכל הסובבים אותו חודשו בצורה מאוד מרשימה וכיף להסתובב ברחובות הקטנים שסובבים את המקום. לא בכדי יש המון המלצות חמות על המקום. אני בטוחה שנחזור לשם ולא רק לארוחת הבוקר המוצלחת. אם אתם מזמינים מראש מקום, הייתי מתעניינת במקום על המרפסת המוצלת, נראה נוח ובשבועות הקרובים לפני שהלחות מתחילה, אולי עוד נעים.

אם חשבתם שבכך הגרגרנו הסתיימה, טעיתם. התוכנית המקורית היתה ארוחה זוגית בבית, עם סינטה ואנטריקוט שנקנו מהמעדניה, קוביות תפוחי אדמה ושעועית ירוקה לאיזון. גם קינוח חיכה לנו, טארט קיפוד שוקולד משמו. אבל התוכניות השתנו כשחברים צלצלו בצהריים והודיעו שמתחשק להם לצאת למסעדה. את הסטייקים השארנו ליום אחר ובקיפוד טיפלנו בשבת בערב. התלבשנו יפה ויצאנו למיט בר בהרצליה. אני חושבת שכבר כתבתי על המסעדה הזו ועל כמה שאני מעדיפה את הסניף ההרצלייני על הסניף התל אביבי. המקום מעוצב יפה, האוכל טעים והשירות מצויין. נהננו מארוחה מוצלחת עם חברה מוצלחת וישבנו במקום יותר משעתיים. יום קולינרי במיוחד עבר על כוחותנו במרכז, אבל לפחות בין לבין הסתפקנו במים(וקצת אבטיח, שזה כמו מים בטעמים).
מה לבשתי?
חצאית מאיביי, 60 ש"ח.
גופיה מH&M באמסטרדם, כ20 ש"ח.
סנדלי החתונה שלי משומייקר.
טבעות פרח מאטסי, כ15 ש"ח כל אחת.
נ.ב 1
איפרתי את עצמי עם הצלליות החדשות שקניתי במאק והייתי די מרוצה מהתוצאה. מה אתן אומרות? יש טיפים לשיפור(חוץ מלעבוד על היכולת לסגור את העיניים בלי לעשות פרצופים)?
נ.ב 2
כשההכיסוי של האייפד מתאים לחצאית, זה תמיד סימן טוב.

4 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

העדינות של השמלה עם הנשירה הסגולה מקסים. סנדלים מעולות, שוב אומר שאני אוהבת את הצבע בשיערך. לצערי, אני עדיין מלמדת את עצמי להתאפר, ופרצופים מצחיקים זה תמיד טוב :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

איזה מגניב שסוף סוף הלכתם לאכול ארוחת בוקר בהוטל מונטיפיורי! אם זכרוני אינו מטעה אותי, אני המלצתי לך על המסעדה הזאת בחום כבר בעבר.
השילוב של פסים ונקודות דורש אומץ ועובד נפלא, שלא לדבר על הכיסוי המגניב שלך לאייפד! LIKE!

נגה אמר/ה...

אני מאוהבת בשילובים של פסים ונקודות, ואם הם באותו הצבע אז בכלל זה כיף גדול. התמונה של הנעליים עם כל הפרחים הצבעוניים על הרצפה פשוט משמחת!

קרן אמר/ה...

BB, גם אני מאוהבת בפריחה היפה הזו, חבל שעוד מעט הכל יתייבש...

שרונה, הזיכרון שלך מצויין, את הראשונה להמליץ על המקום. מאז שמענו מאנשים אחרים ורק לאחרונה יצא לקפוץ ובאמת התאהבנו.

נגה, אכן, פסים ונקודות הם שילוב משמח :)