7.8.2013

Flower girl

הסופ"ש הקודם היה די מושלם מכמה בחינות ובתמורה האיזון הקוסמי נתן לי וירוס קיבה לתחילת השבוע. יחסית התאוששתי, אבל אזהרה לציבור, יש וירוס מסתובב והוא זומם להפיל גם אתכם!

אז מה היה כל כך מושלם בסופ"ש? ראשית, הוא נפתח בחמישי בביקור ביריד הנעליים זוגות עם חברה טובה(ומה כבר יכול להיות רע בזה) ובשתי רכישות מוצלחות במיוחד, זוג אחד של לייבלינג שמופיע כאן בפוסט וזוג נוסף של שילה שהיה שווה ונוח במיוחד(יופיע כנראה בפוסט כלשהו בקרוב). משם המשכנו לנו לערב בנות מעולה על הבר בדלאל, טורטליני פטריות, סלט קייצי וטרי, קינוח מטורף ויין לבן קליל ונעים, כל אלה בצירוף החברה הפכו את הערב ללא פחות ממושלם. צריך לעשות יותר כאלה.
שישי בבוקר נמרח בנעימים סביב סידורים ושיטוטים רנדומליים אבל לא מעיקים ואת אחר הצהריים בילינו בחוף הים עם המשפחה שלי. ההורים שלי חגגו יום נישואים (31 במספר) וזה היה תירוץ טוב למפגש משפחתי בים. חברים הכירו לנו בשנה שעברה את חוף הצוק הצפוני וטרסות הדשא הנוחות שלו. עד אז היינו מבקרים בעיקר בדרומי ופורסים מחצלת על החול, אבל מאז אנחנו מגוונים בינהם. לפעמים לא מתחשק ללכלך את הכל בחול ובכל זאת להנות מבריזה מהים. בגלל הגובה היא אפילו מוצלחת יותר. מומלץ בחום, אבל אל תגנבו לי את הספוט :)
את הערב סיימנו עם זוג חברים בארוחה די מושחתת בסטפן בראון ופרישה לקוקטיילים/גראפה וקינוחים בהוטל מונטיפיורי. אוי השחיתות. כל כך נהננו בים בשישי שהחלטנו לשחזר בשבת אחר הצהריים. יכול להיות שזו תהיה בדיוק אותה התוכנית לסופ"ש הקרוב.

מה לבשתי?
שמלה מאסוס,80 ש"ח בסייל האחרון.
חגורה מתנה מאמא של עומר.
תיק מסבתא.
נעליים של לייבלינג, 530 ש"ח.

5 תגובות:

לובה אמר/ה...

השמלה מחמיאה לך ואת נראית נהדר!

marjorie morningstar אמר/ה...

מתה על סופ"שים כאלו שהכל מסתדר בהם מושלם מכדי להאמין שזה אמיתי, מתה על התיק-תיקון והנעליים (את מהבודדות שרצועת קרסול מחמיאה להן, ועל כך מגיע לך שאפו אמיתי), אבל בכלל לא מתה על השמלה.

ההדפס ושילובי הצבעים קצת כבדים וחורפיים בעיני, הבד נראה סינתטי והגזרה לא יושבת בדיוק. באופן כללי, אני מעדיפה אותך בבהירים.

סליחה על האובר-ישירות. כמובן שכוונותי טהורות וחיוביות :-)

אנונימי אמר/ה...

מעולם לא השארתי תגובה, אבל אני חייבת להגיד שלדעתי השמלה מהממת...

אנונימי אמר/ה...

גם לי יש את הזוג הזה בסגול.. וחייבת לציין שזו לא רצועת קרסול (שלא מחמיאה לאיש..), אלא למעשה כמה סנטימטרים מטה - מה שיוצר אשליה יפה בלי לקצר את הרגל :-)
מה שכן, אני הולכת איתן קצת יותר עם x מקדימה.

קרן אמר/ה...

לובה, תודה רבה!

מרג'ורי, זה בסדר גמור! הכל נאמר בקלילות במקום בקטילות, אז אין צורך להסביר.
אני מבינה את התחושה החורפית, גם אני התלבטתי לגבי הרקע השחור שלה. מה שמצחיק הוא שהשבוע לבשתי אותה למשרד עם סנדלים שחורים שטוחים וכמה וכמה גברים אמרו לי שאני מאוד קייצית. כנראה שזו תפיסה נשית ששחור זה חורף :)
היא דווקא עשויה 100% כותנה, תענוג באוגוסט.

אנונימית1, שמלות יכולות להוציא את זה מהאנונימיות ביותר :) תודה על התגובה!

אנונימית2, תהיתי לגבי הסגולים, אבל הירקרק מנטה הזה שבה את ליבי. אם הם לא היו כל כך יקרים, אולי הייתי חוטפת את שניהם.
אנסה את עניין הX, משום מה זה נראה לי לא גמיש במקור.