15.8.2013

I've got the blues

עוד שבוע עבר וזה מתחיל להיות ממש לא הוגן. אני מחבבת מאוד את הקיץ, במיוחד השנה כשהוא נחמד אלינו יחסית ואפשר להסתובב בחוץ בלי להתחבר ישירות למזגן נייד. התמונות כאן צולמו בשבת האחרונה, לפני שקפצנו לביקור אצל ההורים. הסופ"ש האחרון היה בטלני יחסית ולא גדוש ביותר מדי הפעלות. בעיקר אכלנו, וגם שתינו ונחנו המון.

קצת מרגיש כמו לנצח את חוקי הפיזיקה והיקום לשהות בישראל בסוף אוגוסט. הנוכחות במשרד דלילה יחסית. הכבישים גם הם(ותודה לשיפוץ של גשר רוקח שדואג שגם באוגוסט יהיו פקקים) וברחובות תל אביב שומעים בעיקר צרפתית. אני מפנטזת על חופשה עם בריכה שכולה תכלת וים שכולו טורקיז ויושבת במשרד ממוזג מידי. כנראה שכל הכחול הזה יגיע אליי באמצע ספטמבר. אבל נראה, אולי נישבר לפני.
אולי הרצון לרבוץ ליד מקור מים כלשהו הוא שהביא אותי ללבוש כחול על גווניו. זו גם הזדמנות מצויינת להראות לכם את הרכישה הנוספת מיריד הנעליים זוגות לפני כשבועיים. חרשתי עליהן מאז לא מעט. הן התגלו כמאוד שימושיות ומאוד מאוד נוחות. עכשיו אני מתחרטת שלא קניתי בעוד צבע, אבל בשביל זה יש עוד ירידים :)
מה לבשתי?
גופיה מגולף מתנה מחברות לפני כמה שנים.
חצאית שהיתה שמלה מקסטרו לפני כמה שנים.
נעליים של שילה מיריד הנעליים זוגות, 300 ש"ח.
משקפי שמש של קלווין קליין מארה"ב.

תגובה 1:

marjorie morningstar אמר/ה...

או! (דמייני היגוי פולני כבד) עכשיו את מדברת! האנסמבל הזה מאוד לטעמי והחולצה מזכירה לי איזו חולצה מיתולוגית שאמא שלי שיפצה בניינטיז.

כנראה שאני פשוט מעדיפה אותך בבהירים+כחלחלים מאשר בכהים+אדמדמים.