1.10.2013

Our summer vacation

בשלישי האחרון המראנו לחופשת קיץ בטן-גב ים-ברכה שמש-בטלה באי קוס ביוון.
התוכנית המקורית היתה גיחה קצרה לכרתים בכיפור, אבל איכשהו זה לא הסתדר ודווקא במידה מסויימת העדפתי את קוס. שמעתי וקראתי המון המלצות על מלון מיכאלאנג'לו בקוס ולאחר שרואים את התמונות ממש מתחשק להגיע לשם.
זו היתה חופשה מצויינת ומלאת מנוחה. לא עשינו יותר מדי, לא טיולים, לא גיחות ולא הליכות. עברנו בין הברכה לים, קראנו ספרים(שניים!) והשלמנו שעות שינה. יצאנו קצת לעיר, אבל לא יותר מדי והמלון הזה היה מושלם לחופשת רביצה בשמש. הבעיה העיקרית היא שהערסים גילו אותו גם כן, אבל לפחות בביקור שלנו ניתן היה להתחמק. המלון בנוי בצורה מאוד נוחה וכזו שמייצרת המון פינות קטנות לשבת בהן. החדרים מרווחים מאוד ושלנו שהיה בקו הראשון לים(superior sea view) כלל גם נוף מדהים אל האינפיניטי פול והים. המלון עצמו ממוקם על צלע הר כך שיש לא מעט מדרגות בכל המתחם(ובכל זאת ראינו אורח בכיסא גלגלים, כנראה שיש דרכים נסתרות), אבל בדיוק מהסיבה הזו הנוף עוצר נשימה ורוח נעימה שוררת בכל פינה.
ביחס לרמת המלון מחירו נמוך וזו כנראה גם הסיבה שהיה בתפוסה מלאה רוב הקיץ ועד אחרי החגים. הייתי חוזרת אליו בשמחה, תחת ההנחה שמינון הערסים ישמר כפי שהיה בביקור האחרון. למה כל כך מפריעים לי הערסים ובנות זוגן? כי הם מרעישים והרבה, כי הם לא מכבדים את הסביבה, כי הם מלכלכים ובעיקר כי הם גורמים לנו להראות ממש רע. בגלל שהברכה היפה הזו מתפרשת לאורך 100 מטרים, אפשר בקלות יחסית למצוא פינה יותר שקטה על שפת הברכה. ערסים בצד הימני, כל השאר בצד השמאלי. לחוף הים הם בכלל לא טרחו לרדת כי אין שם בר וצריך לרדת חמש דקות בשביל. ובכל זאת, אספק כמה מילות נחמה למי שהתמונות האלה עשו לו/ה המון חשק לצלול פנימה - המים קפואים! כשיושבים בשמש וחם, או אחרי כמה ברכות, זה לא נורא כל כך, ובכל זאת, יש שוק קור ראשוני.
בשבת אחר הצהריים נחתנו חזרה בישראל, מספיק זמן בכדי להתאושש לפני תחילת "אחרי החגים" הנורא מכל. אצלי אישית, אחרי החגים מסמל השנה שינוי, שאני עדיין לא בטוחה לאן ייקח אותי. בשבוע הבא הכל יתבהר. בינתיים ממתינה בסבלנות. אשתף כשאדע בעצמי :)
מה לבשתי?
אאוטפיט החופשה האולטימטיבי שלקח אותי חזרה לארץ. שמלה לבנה מבליטה שיזוף, כובע רחב שוליים להגנה על הפנים ולמיקסום פוזה אירופאית, וז'קט ג'ינס קל לזריקת צבע והגנה מהמיזוג בשדה.
שמלה מאמריקן איגל בסייל האחרון, 60 ש"ח.
סנדלים של אירוסולס דרך האתר, 160 ש"ח.
ז'קט ג'ינס מזארה מימי התיכון.
כובע קש מחנות כלשהי בעיר העתיקה בקוס, 20 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה, 120 ש"ח.
צמיד מיריד מתלבשות על זה, 15 ש"ח.
שרשרת כסף מגראס, מתנת יומולדת מההורים בשנה שעברה.

רק עוד יומיים עד לסופ"ש, תחזיקו מעמד!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מדהימה.
אז כמה עלתה לכם כל החופשה הזאת?
המלון' הטיסה,והעברות?

קרן אמר/ה...

750$ לאדם, לחצי פנסיון וכולל העברות וטיסות. הדולר נמוך אז זה יוצא ממש משתלם.