2.2.2010

שבת קטנה, סיפור גדול

בשבת האחרונה היינו ברחובות אצל ההורים שלי.
זו היתה שבת מאוד רגועה, בלי יותר מדי עשייה. ההורים שלי יצאו לחברים בשבת בבוקר כך שישנו עד מאוחר ואחר כך קפצנו למתחם ביל"ו בשביל החבר. אגב, יש מבצע שווה ביותר בחנויות עודפים על הסריגים לגברים ולנשים, 2 ב100 ש"ח. החבר קנה שני סריגי בייסיק. שווה.
כשחזרנו אכלנו צהריים עם ההורים שכבר חזרו ועם אחי שטרח להוציא את האף שלו מהחדר והלפטופ. כנראה שיש טווח גילאים מסויים שבו הם פשוט מבלים את רוב זמנם הפנוי בחדר סגור ולא מאוורר בביחדנס עם המחשב האהוב, משחקים משחקי רשת ועושים מרתון fringe. נו טוב, הוא בן 20, זה כבר יעבור בקרוב.

אחר כך כבר הגענו לסיפור הגדול. למי שלא מכיר, מדובר בסרט ישראלי מקסים ומשעשע עם סיפור קצת הזוי אבל מאוד מצחיק. ישבנו וראינו אותו כל המשפחה יחד והתגלגלנו מצחוק. מומלץ בחום. שחקנים גדולים מהחיים, פיזית וכישרונית.
מה לבשתי?
שמלה שקניתי במעצבי העיר של תומר בן כנען תמורת 120 ש"ח. מאוד מחמיאה לגוף ומאוד נוחה ונעימה. מזג האוויר היה קצת משוגע והיה לי קר ברגליים אז הלכתי על מראה גס יותר ונעלתי מגפיים שחורים. הוספתי שרשרת חוליות שדודה שלי הכינה. והצטלמתי בפטיו של ההורים שמאוד התאים בגוונים לאאוטפיט שלי.
אה, וגם הסתפרתי סופסוף.הייתי חייבת לתת קצת צורה ונפח לשיער שלי שחווה טראומה קשה מהתספורת הקודמת. למרות שבתמונות השיער שלי אסוף אז קצת קשה לראות.
וזו פינצ'י החמודה שבכל פעם שהיא רואה מצלמה היא חייבת להתקרב. זה לא יאמן כמה שהיא אוהבת להצטלם!
מוכנים לסופה?!

4 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

תתחדשי. התספורת נראית מוצלחת- גם כשהשיער אסוף.

קרן אמר/ה...

תודה! אני די מרוצה.

לירז אמר/ה...

השמלה מתוקה ומחמיאה לך. הייתי רק משדרגת את המראה עם ג'קט עור קצר וחגורה אחרת, עבה יותר.

קרן אמר/ה...

לירז, קלעת בול. אכן שילבתי גם את ג'קט העור האפור שלי, אבל התמונות איתו יצאו לא יפות ונגנזו בעריכה :)
החגורה היא כחלק מהמעטפת של השמלה. יכול להיות שחגורה עבה תהיה מתאימה כאן, אני אנסה באמת.
תודה!