27.2.2010

פורים שמח

השנה חיפשנו תחפושת זוגית. כמה חבל שנזכרנו ביום רביעי בערב שאנחנו רוצים תחפושת, ועוד זוגית. הרעיון הכי טוב ומעשי שהיה לי הוא להתחפש להיפים, בהשראת הסרט Taking woodstock שראינו לאחרונה(סרט טוב, מומלץ בחום!). כנראה שלכולנו קיימים בארון הפריטים הבסיסיים ליצירת תחפושת של היפי מה70'.
בכל אופן, בחמישי נסעתי אל ההורים ברחובות לביקור קצר ונבירה בארון. מצאתי את המכנסיים האלה בארון. קודם כל הם מימי התיכון שלי והם עולים עליי ונסגרים והכפתור עומד בזה לחלוטין. Ahh!
ירדתי למטה שמחה ומרוצה, הודעתי לאמא שלי חגיגית שהמכנסיים עולים עליי. התגובה שלה היתה "יופי, אבל יש עליהם כתם". וכאן נכנסה שגעת הציורים שלי. הכל התחיל מלצייר פרח על הכתם ומשם זה גלש לשדרוג כללי של המכנס, אבל אני חושבת שזה מה שעשה את התחפושת. מאחר והפרחים שציירתי היו באדום, בחרתי ללבוש גופיה אדומה מפול אנד בר. מעל לבשתי חולצה מכופתרת מזארה(הפריט הראשון שקניתי בזארה אי פעם, משמעותי? אולי...) וצירפתי נעלי בובה פרחוניות באדום. את השרשראות אמא של החבר תרמה לטאץ' סופי של התחפושת.
אני דווקא מאוד מרוצה מהתחפושת.עם התחפושת החביבה הזו הלכתי למסיבת פורים בבית של חברים שהיתה שמחה ומשעשעת. רצינו דווקא ללכת לאיזו מסיבה "אמיתית" אבל לא הצלחנו למצוא משהו מושך באמת. לפי הדיבורים שהיו לי עם אנשים אחרים, בעבודה או עם החברות, גם הם לא מצאו לעצמם מסיבת פורים משובחת. נו טוב, בכל זאת נהננו.
למחר יש לי עוד תחפושת, ראויה יותר למשרד. צילומים בהמשך...
שבוע טוב!

11 תגובות:

קרנונה אמר/ה...

פורים שמח מאמי
מחכה כבר לראות את התחפושת
ששמת לעבודה :)
ואהבתי מאוד כולל את מה שעשית למכנס
ואיזה כיף לך שמהכנס מהתיכון עולה עלייך

אל בטוח זה העלה לך חיוך על הפנים שממדת אותו D:

קרן אמר/ה...

פורים שמח!
שמחה שאהבת. ברור שכיף לראות שמכנסיים מלפני 7 שנים(כמעט) עולים עליך, חתיכת חיוך :)

boiler אמר/ה...

חג שמח!

השנה גם כן נזכרנו מאוחר מידי שאנחנו רוצים להתחפש אבל הצלחנו לארגן דווקא לא רע..

לפני שנתיים הלכנו גם על מראה שנות ה70. יצא לנו בדיוק בתקופה של דני הוליווד אז כולם חשבו שהתחפשנו אליו, אבל ת'אמת היה ממש מגניב.

מחכים לראות את התחפשות מספר 2!

נ.ב
איפה החצי השני של התחפושת? רוצים לראות..

קרן אמר/ה...

חג שמח!
כנראה שהבגדים הקיימים לנו בארון יכולים תמיד להיות בסיס טוב לתחפושת כלשהי. ההבדל בין אאוטפיט יפה לבין תחפושת הוא בשילובים, מסתבר :)

דני הוליווד זו הסדרה עם רן דנקר? כן, כשהוא תופס אז הוא תופס.

החצי השני שומר על פרטיותו ואנונימיותו באדיקות רבה, תאלצו להאמין לי שהיינו תואמים :)

נעלולה אמר/ה...

יצא משעשע P: אהבתי במיוחד את המכנסיים שכל קשר בינם לבין עצמם מקרי בהחלט D: אני ממש אוהבת תחפושת מ"מה שיש בבית". זו הדרך העילית להתחפש, לדעתי. ממליצה בחום ללבוש הכל שחור+חגורת ניטים+איפור עיניים שחור מרוח ולהכריז שאתם רוקרים בשנה הבאה :)

קרן אמר/ה...

זו הדרך הנוחה והזולה, זה בטוח, כל האביזרי פורים האלו יקרים להחריד!

ללבוש הכל שחור ולהכריז שאתה רוקר זה כל כך "אמא היתה חולה עם שפעת כל השבוע ואין לה $%^& לארגן תחפושת" :)
אבל כן, זה רעיון טוב!

נעלולה אמר/ה...

הלו!! אני ארגנתי במו ידיי את התחפושת הזו לאחיין שלי והוא היה הילד היחיד שהיה לו ממש נוח כי היה עליו טרנינג חמים עם ריח של מרכך כביסה ולא קוסטומה סינתטית, מגבילה, לא נושמת ומכוערת :)
הוא גם חתיך, האחיין. ורווק. רק בן 5.5 :)

קרן אמר/ה...

אם אני זוכרת נכון, במקרה הנ"ל מדובר באמא שטיפלה באנשים חולים ולכן הדודה סונג'רה לארגן תחפושת. אני בטוחה שהיה לו חמים ונעים, שמעתי שהשנה ניסו לחסוך עוד יותר ואת התחפושת של דייגו מכרו עם מכנסיים קצרים. אם את הכנת אותו אני בטוחה שהוא היה מגניב וחמוד!

תראי, אולי מישהי תרצה להבטיח את מקומה לעוד 12.5 שנים, כשהאחיין יהיה בגיר בנוסף לתכונות לעיל. הרי היום בחו"ל רושמים את הילד לגן עוד מהרחם, אולי עוד מעט נתחיל לפתוח כרטיס בJ-Date כבר מגן חובה.

נעלולה אמר/ה...

לא יפתיע אותי אם את דייגו מכרו רק בתחתונים ותיק גב... מסממני המיתון D:
לכל המעוניינות באחייניקי: הוא בן 5.5, אוהב את יובל המבולבל ומשחקי מחשב, מכיר את כל האותיות ויודע חשבון בסיסי, חובב ספורט אתגרי [טיפוס על כסאות וגדרות], אוכל טוב [עוגת שוקולד בצורת דובי] ושחייה עם מצופים. ההרשמה אצלי. הזוכה תיבחר לפי קריטריונים מחמירים!

קרן אמר/ה...

אותי קנית במכיר את כל האותיות ויודע חשבון בסיסי :)

אנונימי אמר/ה...

Thanκs for shaгіng уοuг thoughts about carbοniѕé.
Regаrds
Feel free to surf my web-site : home hair removal