10.2.2010

כן ולא

כן, אני מזמינה אוכל.
לא, אני לא עושה את זה כל יום.
כן, אני גם מזמינה פיצה מדי פעם.
לא, לא הפיצות הדקות והרופסות שנפוצו כל כך בת"א.
כן, זה אומר שאני נאלצת להזמין פיצה מטר, כי רק הם מכינים פיצה שעוביה עולה על 2 מילימטר.
לא, זו לא הפיצה הכי טעימה שאפשר להשיג בת"א.
כן, הפיצה הכי טעימה בת"א היא טוני ווספה.
לא, אני לא מבינה איך עסק ששמו מכיל את המילה "ווספה" לא עושה משלוחים.
כן, ניסיתי למצוא תחליף לטוני ווספה שגם עושה משלוחים.
לא, לא מצאתי. מלבד לוי'ס פיצה שמחזיקים שליח שמוכן לסוע מרחק של עד שני בלוקים מהפיצריה.
כן, מה ששמעתם(או יותר נכון קראתם).
לא, הוא לא הולך ברגל, יש לו נו, איך קוראים לזה, ווספה!
כן, סטיתי מהנושא.
לא, לא התכוונתי, כבר חוזרת.
כן, אני יודעת שפיצה זה משמין.
לא, לא אכפת לי, אני מאזנת את זה אחר כך.
כן, אני יודעת שגבינה צהובה זה שלב אחד לפני פלסטיק.
לא, לא עשיתי את הניסוי הזה שכרוך בהשארת גבינה צהובה באוויר הפתוח בשמש לכמה ימים ולראות שמתקבל גוש פלסטיק.
כן, אני מאמינה שאכן יתקבל גוש פלסטיק.
לא, כל זה עדיין לא מונע ממני לאכול את זה. פשוט גורם לי להגביל כמויות.
כן, סיימתי לחפור לכם על גבינה ופיצות ובריא ומשמין.
לא, אני לא אוכלת פיצה לצהריים, דווקא כנראה המבורגר במוזס.

מחר אתם מוזמנים לפגוש אותי בדיזינגוף סנטר החל מהשעה 10 בבוקר, להצטלם ולקבל משקפיים חינם כחלק מקמפיין הבלוגרים של אירוקה. תקבלו גם הצצה בלעדית על זהותה של ה-נעלולה שתצטרף אליי למסע.

אין תגובות: