1.3.2010

English mother fucker, do you speak it?

מהכותרת אפשר להבין שהתחפושת השניה שלי היא למיה וואלס, הדמות מסרט הקאלט ספרות זולה.
למי שהצליח לשכוח, הכותרת לקוחה מסצינה מאוד מוכרת מהסרט. המשפט תקוע לי בראש מאז שראיתי אותו לאחרונה ביום כיפור, בגרסת HD מורחבת. למרות שראיתי את הסרט עשרות פעמים, הוא מהנה ומפתיע בכל פעם מחדש. כמובן, בהנחה שלא רואים אותו על בסיס שבועי אלא פעם בכמה חודשים.
באופן מאוד מפתיע, הרעיון לתחפושת הגיע אליי דרך הפוני. הסתכלתי על הפוני המפונפן אחרי המספרה וישר עלתה לי הדמות הזו לראש. האמת, התחפושת הזו בקושי דורשת השקעה. חולצה לבנה מכופתרת, מכנסיים שחורים עד מעל לקרסול, נעליים שטוחות, ליפסטיק אדום לוהט והרבה שחור בעיניים. במידה ואין לך תספורת דומה, אז עוד כמה עשרות שקלים על פאה והופ, את מיה וואלס.
כך שגם לתחפושת הזו, בדומה לתחפושת ההיפית שלי, לא נדרשתי להוציא סכומים אדירים. מלבד רכישה של ליפסיטיק אדום(כי אני לא שמה אודם או גלוס, דביק לי ולא נעים לי) וסיגריה ב2 ש"ח מהפיצוציה בתור אביזר משלים.
אז לראשונה בחיי עשיתי לעצמי פן חלק לשיער. מעולם לא החלקתי את השיער כי זה לא החמיא לי, לפי דעתי. וגם אחרי היישור הזה דעתי לא השתנתה. האמת שבתמונות האלה הפן נחרב על ידי הגשם שתפס אותי ב3 מטרים בין האוטו לבית.
את השפתון האדום קניתי בשבוע שעבר במבצע בסופר פארם. האמת שלומר קניתי זה לא כל כך מדוייק. אמא שלי רצתה לקנות את הקונסילר הירוק של פופה והיה מבצע בסופר פארם של פריט שני ב5 ש"ח. אז אמא קנתה קונסילר ואני קיבלתי ליפסטיק. אני מקווה שעוד אשתמש בו בעתיד, למרות שאני בספק שהוא ישמש אותי רבות. למה? כי אני לא משוכנעת שזה יפה לי, כי זה לא נוח אם יוצאים עם החבר(אין נשיקות!) וכי התחושה מאוד מוזרה ולא טבעית לי. כנראה שגם לזה צריך להתרגל.
ולסיום, איך אפשר לדון בספרות זולה מבלי תמונה אחת בסטייל של סצינת הריקוד המוכרת? פורים נגמר, מקווה שנהנתם!

6 תגובות:

פרי אמר/ה...

וואו!!!!!
בלי קשר לזה שזו תחפושת מדליקה, את נראית מדהים!

קרן אמר/ה...

קוקי, תודה!
האמת שעכשיו כשאני חושבת על זה, זו תחפושת שתשב טוב גם עליך. ואת כבר מורגלת לשיער חלק...

marjorie morningstar אמר/ה...

בהחלט תחפושת עם פאסון :)
מכירה גרסה משודרגת, חברה שלקחה את זה צעד קדימה והוסיפה אף מדמם ומזרק תקוע באחת הזרועות..

קרן אמר/ה...

תודה!
הגרסה המשודרגת נשמעת מעולה(בטוח חוסך הסברים לגבי התחפושת), אבל הייתי צריכה להעביר יום במשרד ככה, אז מזרק תקוע בזרוע לא נשמע לי נוח כל כך :)

רחלי אמר/ה...

איזו תחפושת מגניבה! אזכור לאמץ אותה בשנים הבאות. יש לי שיער דומה לשלך.

קרן אמר/ה...

תודה!
היא מחליקה בקלילות לקטגוריה "תחפושות לעצלים". בגדים שיש לכולנו בארון וליפסטיק אדום. אם יש לך שיער דומה לשלי, אז בכלל.
רק אל תשני תסרוקת עד לפורים הבא :)