15.4.2010

ניו יורק וסוף


את חמשת הימים האחרונים העברנו בכיף בניו יורק. אני אוהבת את העיר הזו. כמעט ואין מה שלא לאהוב בה. זה היה הביקור השלישי שלי בעיר. הראשון היה לפני כ12 שנים בטיול בת מצווה עם המשפחה. ביקרנו בעיר ל3 ימים בטיול מאורגן וכבר אז היא נראתה לי קסומה. הפעם השניה היתה לפני כשנתיים וחצי, כשנסעתי ל3 שבועות ביקור אצל א' שגרה כאן באותה תקופה. הביקור ההוא היה מאוד שונה. ביליתי כאן עם החברה הכי טובה שלי ובהדרכה מקומית.
הפעם הגעתי עם החבר, שלו היתה זו הפעם הראשונה בעיר (ובארה"ב בכלל). כנראה שההסתכלות היא שונה כשמגיעים בפעם הראשונה בגיל מבוגר יותר. נכון, אני עדיין נפעמת כל פעם מחדש מהנופים בסנטרל פארק או מהיופי של הבניינים החדשים מלאי הזכוכיות לצד בנייני הלבנים הישנים. אבל לחבר היתה התלהבות של פעם ראשונה שדבקה גם בי. הוא הגדיר את זה מצויין, בכל פעם שעולים במדרגות מהרכבת התחתית אל הרחוב מחכה הפתעה חדשה. כל פעם עולים לנוף שונה, אזור בנושא שונה, אווירה שונה. כל טיפוס במדרגות מסתיים בהפתעה.
תיאור מדוייק לטעמי.
הבנתי סופית שהוא נדבק בחיידק כשהתחילו לצאת לו משפטים מהפה כמו, בשנה הבאה כשנהיה פה... שנזרקים בין לבין לאוויר. הפעם במסגרת הטיול הזדמן לנו להקציב רק 5 ימים לניו יורק. זה נשמע המון, אבל לפעם ראשונה בניו יורק זה ממש מעט. צריך לפחות שבוע כדי "להספיק הכל" ברמה בסיסית. כדי להספיק להנות מהאווירה שלה כדאי לשהות בה 10 ימים. אבל זה דיבור של מכורה :)
אז אני כבר ארזתי הכל(לבד, ברור שלבד) והחבר מסיים ברגעים אלה ומתרוצץ מסביבי כמו נמלה חרוצה, זורק שאלות לאוויר כמו איפה המטען של המצלמה ולמזוודה של מי דוחפים את הכביסה. זהו, עוד כמה שעות הטיול נגמר. ב10 בבוקר נצא לשדה ונמריא הביתה. במידה מסויימת אני רוצה כבר לחזור לארץ. מתגעגעת למשפחה, לחברות, לפינה הקטנה שלי, לארון מלא האפשרויות שלי... אבל מצד שני מאוד נהנתי ויש לי טעם של עוד.
כשאחזור לארץ אכתוב פוסטים מושקעים מלאי המלצות מכל האזורים שהיינו, כי צריך להיות בלוגרית/אזרחית טובה :)
נתראה בקרוב...

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

יו איזה מהר זה עבר, מרגישים שחווינו את זה איתך..

וולקאם בק!

קרן אמר/ה...

עובר מהר כשנהנים :)
האמת שאנחנו עעשיו בשדה תעופה בניו יורק, מחכים לעלות לטיסה.
אנחנו נוחתים בשישי בבוקר שעון ישראל