22.9.2010

נערות לוח השנה

קראתי השבוע בכל מיני מקומות על לוח השנה של אגאדיר ואף ביקרתי ביקור קצרצר באירוע ההשקה ביום שני האחרון. לכל מי שלא מכיר או לא מעודכן, באגאדיר יש מסורת שנמשכת כבר כמה שנים של עריכת לוח שנה הכולל צילומים של מלצריות הרשת המצודדות. השנה הבנות הולבשו בבגדי אמריקן אפרל וצולמו כל אחת בחדר השינה הפרטי שלה.
נכון, על הנייר זה לא נשמע כמו משהו שהייתן נותנות לחבר לתלות על הקיר במטבח אבל בפועל, הביצוע לא מיני כל כך כמו שזה נשמע. רוב החדרים נראים כמו חדר בדירה שכורה תל אביבית ממוצעת. ריהוט משנות ה70 שנשאר מהסבא והסבתא שאיכלסו קודם את הדירה, איזו בובת פרווה זרוקה ומצעים לא משהו. לא ניסו להפוך את רובן לאיזו פאם פטאל שהחדר שלה נראה כמו בורדל, ולא, הלוח לא זועק ניצול, למרות מה שניסו להבהיר כל מיני נשמות טהורות על גבי הרשת.
לפעמים הדברים הם פשוט כמו שהם, לוח שנה של מלצריות בחדר השנה שלהם. מנסים לעורר אותנו עם הכותרת המוכרת הזו, אבל מאחוריה בסופו של דבר באמת שיש רק מלצריות, חמודות ויפות, בחדר השינה שלהן. אם תשאלו אותי, גליון בגדי הים של בלייזר הוא משהו הרבה יותר מבזה לנשים מאשר לוח השנה הזה, אבל על בלייזר אף אחד לא יתנפל. לדעתי התוצאה דווקא די נחמדה, התמונה של המלצרית המקפצת ממש טובה.
המלצריות אינן חלק מהתפריט, אבל תוכלו לקבל את לוח השנה במידה ותאכלו בשבוע הקרוב ארוחה באגאדיר, חינם בלי כסף.
תמונות: יח"צ.
מה לבשתי לאירוע?
מכנסיים קצרים מפול אנד בר, 139 ש"ח, ממש עכשיו "בעונת החורף".
חולצה מגולף, סופעונה שנה שעברה תמורת בערך 40 ש"ח.
סנדלים מקליגולה.
צמיד מדיווה.
תיק של Pure.
בקרוב מנוחה?
חג שמח!

5 תגובות:

חן אמר/ה...

איזה מזל שאני לא אוהבת את ההמבורגר של אגאדיר או משהו מהמנות שלהםD-: כי עכשיו אני אוהבת את המקום פחות. תכלס, זה לא עניין שצועק ניצול. אבל מניסיון - המלצריות שלהן נבחרות גם ובעיקר בגלל המראה וחלק מההכשרה שלהן כוללת כמה משפטי מפתח והתעקשות על פלרטוט עז עם הלוקחות.
קצת דוחה בעיניי... תסכימי איתי שיכלו לצלם אותן בגדים קצת פחות חשופים למשל, כי יש כאלה באמריקן אפרל (שגם מעסיקים מוכרות כי הן כוסיות על)

קרן אמר/ה...

תראי, אני מניחה שמראש הם לא ממש פונים אליי או אליך עם לוח השנה הזה, אלא אל גברים ובסך הכל אני לא חושבת שהבגדים כאן חושפניים במיוחד. שער ממוצע של פנאי פלוס יותר חושפני מזה.

בסופו של דבר אני לא חושבת שהמלצריות לא ידעו למה הן נכנסות, גם בדרישות התפקיד בכלליות וגם בצילומי לוח השנה. הרי הן יכלו לומר לא ולעבור למלצר במקום אחר. אני לא מאמינה שמישהי נשארת שם כי היא חייבת...

חן אמר/ה...

ברור לי שאני לא קהל היעד של לוח השנה הזה (-: אבל אני כן קהל יעד של המסעדה.

בואי נאמר שיכלו לבחור בגדים פחות סקסיים - אבל תכלס, חלק מהרעיון הוא השרשת תשדר סקס. הן לא נשארות שם כי הן חייבות (אני שרדתי שבוע) אבל ההבטחה לשכר גבוה (והוא גבוה) בין רצון לשלב עבודה שמכניסה הרבה מאוד כסף גובר על דברים אחרים.
פגשתי שם בנות שמאוד נהנו מהסקסיות הזו, פגשתי כאלו ששונאות את זה אבל חייבות עבודה שתממן אותן כמו שצריך.
אני מאוד לא אוהבת את הגישה שם. אני תמיד מרגישה מוטרדת.
לפני כמה שנים הייתי שם בדייט והמלצרית כמעט התיישבה ליד הבחור המסכן וליטפה לו את היד תוך כדי קריאות התפעלות מהקעקוע הענק שמעטר את הזרוע שלו. זה היה מביך. יש לי עוד הרבה סיפורים מביכים בשבילך משם (-: תופתעי ותצחקי!

קרן אמר/ה...

את יודעת בדיוק אילו אסוציאציות זה מעלה, האמירות לגבי עבודה שמכניסה הרבה כסף אבל גורמת לך לעשות ויתורים לגבי הקווים האדומים שלך...
אני חס וחלילה לא משווה, אבל השורה התחתונה היא שכל עוד בחורות יסכימו לעבוד בתנאים האלה, הרשת תמשיך כך, כי לה זה משתלם.

ואני חשבתי שאת סאקרית של קעקועים :)

בפעם הבאה שניפגש אני אזכיר לך לספר לי עוד כמה סיפורים הזויים משם, באמת נשמע משעשע.

אנונימי אמר/ה...

At this time I am gοing to do my breakfast,
once having my bгeaκfast coming oνer
again to read οther nеωѕ.
Feel free to surf my website : mouse click on www.prweb.com