26.9.2010

המתנה ארוכה

לפני כחודשיים, לפני שהתחיל כל העומס המטורף בעבודה, ביקרתי באאוטלט בהרצליה. הביקור היה מאכזב יחסית, בעיקר כי את הפריט שגרם לי להגיע לשם, מכנסיים קצרים בצבע ב'ז, לא מצאתי. אבל בכל זאת קניתי שני פריטים בסך 30 ש"ח כל אחד. האחד בהוניגמן, חולצה מאוד שימושית שתופיע פה(כבר לבשתי אותה פעמיים, אבל לא יצא לי לצלם) ואת השמלה שמופיעה כאן מTNT.
השמלה בכלל במידה 2, ואני בדרך כלל מידה 3, אבל באאוטלט מנסים בכל זאת ואני שמחה שעשיתי זאת. השמלה הזו היא ממתק קיץ אמיתי. בד קליל ובוהק, גזרה מחמיאה וקייצית, כל מה שצריך לאוגוסט. כמה חבל שהייתי כל כך עמוסה שלא יצא לי ללבוש אותה עד ליום חמישי האחרון. בחמישי העלינו את עצמנו ואת המשפחה שלי על האוטו ונסענו לנהריה, לביקור אצל ההורים של החבר. זהו לא המפגש הראשון בין המשפחות וניכר היה שכולם מרגישים נינוחים יותר האחד עם השני. אני חושבת שכימיה שכזו בין שני הצדדים מאוד מקלה על העניינים בעתיד ושמחתי לגלות שהיא קיימת, כמו כל בחורה דאגנית ממוצעת :)
לכבוד המאורע החלטתי שהגיע הזמן שהבייבי הזו תיחנך. צירפתי אליה שרשרת תכלת בוהקת שדודה שלי הכינה, סנדלים כסופים מסטיב מאדן(240 ש"ח), טבעת מהדוכנים באו"נ(כ2 ש"ח) ומשקפי שמש של אירוקה.
שבוע טוב לכולם!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

השמלה הורסת את הבריאות! חבל על הזמן, ממש מחמיאה לך גם. מפגשים בין ההורים????? מממממממממ, פוסט על חתונה בקרוב?!...טפו טפו טפו

דוגמנית אמר/ה...

אהבתי מאוד את השילוב, את נראית מעולה.

קרן אמר/ה...

אנונימית, תודה! זו היתה קניה מוצלחת. היא קיימת גם בשחור.
פוסט חתונה, או סתם חתונה כנראה שלא בקרוב, אנחנו לא ממש צריכים את זה כרגע...

דוגמנית, תודה על המחמאות!

Oksana אמר/ה...

צבע מאוד מחמי לך

קרן אמר/ה...

תודה :)
ברוכה הבאה!