31.10.2013

להאריך ולתרום

הפוסט הבא בעל אופי שיווקי בחלקו, אבל המטרה הכללית טובה ולכן החלטתי לכתוב על כך בבלוג. עד כאן גילוי נאות.

חברת פנטן משיקה בשבועות האחרונים את פרוייקט Beautiful lengths, פרוייקט בשיתוף עמותת "זיכרון מנחם" לעידוד תרומות שיער לצורך הכנת פאות לנשים וילדים חולי סרטן. לצערי, אני לא חושבת שיש אדם שלא יצא לו לחוות מקרוב אדם קרוב שסבל מהמחלה הארורה הזו, אחות, אמא, דודה או בת דודה. הפרוייקט נועד להקל ולו במעט על המטופלים בתקופת הטיפולים הלא פשוטה הזו. זה נשמע שטחי ורדוד, אבל הפאות האלה ממש מצילות חיים. כשאת נראת יותר כמו עצמך ופחות כמו חולה במחלה קשה, מצב הרוח שלך מתרומם. כשמצב הרוח טוב, גם המצב הבריאותי מושפע ויש לא מעט מחקרים שמוכיחים זאת. הבעיה שפאה טובה עולה לא מעט כסף ותחת הוצאות רפואיות כבדות, זו הוצאה שנדחקת הצידה. זו הסיבה שבעיני זו דרך מצויינת לתרום, במקום שבו נשים חולות לא ירשו לעצמן.

מה פנטן עושים?

  • ארגון אירועי גזירת שיער וגיוס מספרות שיתמכו בפרוייקט 
  • תורמים כסף להכנת הפאות עצמן, לאחר שנאסף השיער.
  • קמפיין להעלאת המודעות.

היכן אתן נכנסות לתמונה?
בכדי להכין פאה אחת טובה ויפה, יש צורך ב8 צמות - כלומר 8 תורמות. על מנת לתרום צמת שיער, אורך הצמה הנתרמת להיות לפחות 30 סנטימטרים. השיער יכול להיות צבוע או מחומצן, אבל שיער שעבר טיפול כימי כגון החלקה יפנית/ברזילאית או סלסול קבוע לא יוכל להיתרם. אם יש לכן 30 ס"מ של שיער שאתן מעוניינות לתרום, ביום שני הקרוב, ה4.11, פנטן מארגנת מסיבת גזירת שיער במספרה של אמיר אליהו בתל אביב. מי שתגיע לתרום את שיערה תהנה מתספורת בחינם מאמיר וכמובן מתחושת התרומה :)

לצערי השיער שלי לא מספיק ארוך לתרומה(גם אם אשאר עם קרחת, האורך לא מספיק), אבל אני מנסה להאריך בכדי לתרום בעתיד, כשאגיע ליעד 30 הס"מ. כדי להאריך שיער טוב ובריא רצוי להשתמש במרכך במידה ואת מפנפנת/מחליקה את השיער, מומלץ שלא לסרק שיער רטוב מיד אחרי המקלחת אלא לתת לו להתייבש מעט. הטיפ הכי מפתיע שקיבלתי הוא שלא לאסוף את השיער כשהוא רטוב ולסובב אותו כמו שסוחטים סמרטוט, זה גורם לו להיקרע ולהיחלש.

בתאריכים ה11-13 לנובמבר יערכו מסיבות שיער דומות ב200 מספרות ברחבי הארץ. מי שלא מוכנה עדיין להיפרד, באתר של העמותה יש רשימה של ספרים ברחבי הארץ שיקבלו אתכן כל השנה. חלקם רק יגזרו את הצמה וחלקם ישמחו לפנק אותך בתספורת חדשה בחינם ובכך יוסיפו תרומה משלהם לתרומה שלך(באתר מצויין מי נותן תספורת חינם ומי לא).
בנוסף אספר לכן שבמידה ויש לכן קבוצה של מעל 6 בנות שמעוניינות לתרום שיער, אבל אין מספרה קרובה אליכן, ניתן לפנות לעמותה והם יארגנו ספר שיגיע עד אליכן, יספר ויאסוף את תרומות השיער.

אני יודעת שכולנו מאוד קשורות לשיער שלנו, אבל מי מכן שמסוגלות להיפרד ואולי גם לשנות קצת סגנון ולקבל תספורת אדג'ית, זו הזדמנות מצויינת לעשות טוב. אם מישהי מעוניינת להגיע לאירוע ביום שני הקרוב, אנא צרי עימי קשר במייל ואעביר את פרטייך ליחצנית של פנטן שתתאם את ההגעה שלך. פניות למייל fashionloca.l@gmail.com

ונסיים בברכת שלא נדע מצרות ותמיד נהיה בצד התורם!

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

המטרה מקסימה ממש.
אני עדיין לא מסוגלת להיפרד מהשיער שלי בשלב הזה אבל ברגע שאעשה זאת זה בטוח יהיה ככה...

קרן אמר/ה...

כל הכבוד שזה בראש שלך, לא כולן חושבות ככה וזו בדיוק מטרת הקמפיין, להעלות מודעות.
תהני מהשיער הארוך והיפה שלך וכשתהיי מוכנה לפרידה תדעי שמישהי אחרת תמשיך להנות