4.1.2010

בא לי מגפונים

כבר כמה שבועות מתחשק לי לקנות מגפונים. עד לא מזמן לא כל כך ראיתי איך אני משלבת מגפון במקום מגף עם המלתחה שלי, אבל אז הבנתי שקצת נמאס לי לדחוס את הסקיני פנימה ומגפון הוא האלטרנטיבה.

כמה חבל שאי אפשר למצוא מגפונים עם עקב נורמלי שאפשר לנעול ביומיום. הכל יותר מדי גבוה! למה אי אפשר לעשות מגפון עם עקב של 4-6 ס"מ? אין באמצע, או שטוח (שלא מהווה אופצייה מבחינתי, זה עושה לי סניפרים מקום כפות רגליים) או עקב של 9 ס"מ.

ניסיתי לחפש את מבוקשי, אבל כל מה שמצאתי היה גבוה גבוה. גם במחיר. אולי אני אצא במסע חיפושים קצרצר בסופשבוע. בינתיים זה מה שמצאתי באינטרנט.

סטיב מאדן ב129$ באתר, מגיעות גם בגרסא כחולה וורודה.
סטיב מאדן ב89$ באתר, מגיעות גם בגרסא ורודה.
נעלי מרקו במחיר לא ידוע. אהבתי, אבל הוא לא כל כך "קלאסי". מתאים לאלו מבינכן שכבר יש להן מגפון שחור/אפור שוכב בארון.
סטיב מאדן ב90$, עדיין לא החלטתי אם אני אוהבת או שונאת את העקב. בכחול הוא בלתי נסבל.
כמובן שאני מתעלמת מהרצון שלי להפסיק לבזבז עד לנסיעה לארה"ב, תחת התירוץ שמגפון אני צריכה. צריכה!

3 תגובות:

sefi אמר/ה...

אתמול הלכתי לסנטר לחפש מגפונים וגם לא מצאתי. אוף... כבר נגמר החורף ועדדין לא מצאתי מה שבא לי.

קרן אמר/ה...

אני גם הייתי בחיפוש כזה אתמול בערב בקניון רמת אביב וגם לא מצאתי כלום. בסוף קניתי אוקספורדס נדושות מזארה.
אם אהבת את הראשון, גיליתי אתמול שיש אותו גם בשחור.
בהצלחה בחיפושים, אני התייאשתי. כבר אחפש בארה"ב.

אנונימי אמר/ה...

I ԁon't even know how I finished up here, but I believed this publish was once good. I do not recognise who you might be but certainly you are going to a famous blogger for those who are not already. Cheers!
Here is my website : www.prweb.com