31.1.2010

המרסדס

בחמישי הלכנו להופעה של מרסדס בנד בזאפה ת"א. האמת שגיליתי אותם בשנה האחרונה. אולי המילה "גיליתי" לא מתאימה כל כך. יותר נכון, למדתי לאהוב אותם. כשלמדתי בב"ש כל שני וחמישי היתה הופעה שלהם וחוץ מ"בואי ונביא לך ת'פאנק" הקליט, לא אהבתי אף שיר. אבל כנראה שהטעם המוזיקלי שלנו משתנה ומתפתח ואנחנו נפתחים לדברים חדשים שפעם נשמעו לנו מוזר. היום שני הדיסקים שלהם על הIpod שלי, נחרשים נון סטופ.
זו לא היתה ההופעה הרגילה שלהם אלא מופע אקוסטי. המון גיטרות. למי שלא היה אף פעם בהופעה בזאפה, נדמה שאת ההגדרה "מופע אינטימי" המציאו לאחר הופעה במקום הזה. אם מגיעים בזמן יושבים מטר-שניים מהבמה. התחושה היא שהלהקה מנגנת במיוחד בשבילך. הסאונד בזאפה מצויין והמלצרים מתורגלים בלהכווין את הקהל לשירותים במסלול הכי פחות מטריד :)
יש גם חסרונות למקום. הישיבה היא סביב שולחנות. לרוב שולחנות של 4. במידה ואתם זוג, יושיבו אתכם עם זוג אחר. האמת שהטריק שלנו הוא פשוט לקחת מקומות על הבר הקדמי. רואים מצויין, נוח ואף אחד לא מסתיר לכם. החיסרון השני הוא שאין מקומות מסומנים, הישיבה היא על פי סדר הגעה. הדלתות נפתחות בדרך כלל ב20:30 וההופעה אמורה להתחיל ב22:00, כך שיש לא מעט זמן להעביר עד להופעה באכילה מתוך התפריט ה"לא כל כך מתאים להופעה" של הזאפה.
למרות ובזכות הכל אני מאוד נהנתי. מרסדס בנד יודעים לתת הופעה, הסולן שלהם מאוד כריזמטי ומההופעה הספציפית הזו כל חובב גיטרות יהנה(החבר לא משוגע על הלהקה אבל נהנה מאוד מהנגינה).

את התמונות צילמנו מחוץ לזאפה ברחבה היפה של מגדלי זיו. פעם עבדתי באחד המגדלים ותמיד אהבתי לרדת למטה לשבת ברחבה ולהתאוורר קצת. תמיד כשיש מופעי בכורה בזאפה מצלמים את כל הנכנסים למקום עם שיער פרוע ומתבדר ברוח. מי שלא היה שם אף פעם לא יודע שיש במקום מנהרת רוח מטורפת, כנראה בגלל הסמיכות של הבניינים אחד לשני. התמונות האלה הזכירו לי את תמונות הרכילות ההן...
מה לבשתי?
התחשק לי ללכת על לוק קצת "מחוספס" אבל רציתי שגם יהיה לי נוח. אז לבשתי גופיה מפול אנד בר, 110 ש"ח. שורטס מתמנון, 25 ש"ח. ז'קט עור מזארה, 600 ש"ח. גרביונים שחורים של לייף, 20 ש"ח. טבעת סגולה-ורודה ממגנוליה, 150 ש"ח.

8 תגובות:

פרי אמר/ה...

what about the shoes???

קרן אמר/ה...

אם את רואה נעליים בתמונה אז אני אגלה לך מאיפה הם :)
חוצמיזה, מה את עושה פה? תחזרי ללמוד!

פרי אמר/ה...

קשה לי לדמיין את כל האאוטפיט בלי הנעליים!
ואם נעלת נעלי בית "דובונים"? או כפכפי אדידס פסים שחור-לבן? או מגפי שפיץ קרוקודיל?

גלי לי בבקשה... מה נעלת?!
(כפי שאת רואה... הלימודים שיגעו אותי סופית!)

קרן אמר/ה...

האמת שעם כל הלוק הזה דווקא מתאים ללכת יחפה. אבל זה לא כל כך הסטייל שלי כרגע. או אי פעם.

None of the above קיימים אצלי בארון, כך שנאלצתי ללכת על נעלי לכה שחורות. אלה שקנינו יחד בזארה.

הכל יגמר עוד לפני שתשימי לב לזה...
ואז כבר נדאג לאוורר אותך.

marjorie morningstar אמר/ה...

הם לא רעים בכלל, המרסדסים.
למרות שאחרי "תעשה לי ילד", גל תורן מעורר בי רגשות שליליים (מה הקשר שלו לדן תורן? אני לעולם לא אצליח לזכור)

אהבתי את מה שלבשת- אבל הייתי הולכת עם שיער אסוף ועגילים דומיננטיים. לא יודעת, זה פשוט משתלב לי אוטומטית עם ה"חספוס" הזה של מעילי עור :)

קרן אמר/ה...

צריך להתחבר לקטע שלהם, הפאנק אינדי הזה. אני בכל אופן מאוד התחברתי.
לא ראיתי את הסדרה ויצא לי לשמוע בעיקר ביקורות מעורבות.
תודה! ומבינה לאן את הולכת, אבל באותו היום הייתי אצל הקוסמטיקאית, כך שפוקוס על הפנים לא היה בדיוק אפשרי...

ברוכה הבאה!

לירז אמר/ה...

הג'קט יפיפה ובכלל אהבתי את כל הלוק.
קפצי לבקר גם.

קרן אמר/ה...

תודה תודה!
קופצת עכשיו :)