1.1.2010

silly -vester

אנחנו לא אוהבים כל כך לצאת בסילבסטר. יותר מדי אנשים שמשלמים יותר מדי כסף ושותים קצת יותר מדי.
אז החלטנו להתאגד עם החברים הקרובים שגם הם לא חובבים גדולים של הבילויים בערב הזה ועשינו ערב נחמד בבית. הכנו מלפטי, בטטות בתנור ולחם השום המפורסם. פרי הביאה עוגה. א' הביאה קאווה. אני הכנתי גם איזו סנגריה. ככה קיבלנו את השנה החדשה.
הגיטרה בתמונה היא לא שלי ואני לא באמת יודעת לנגן. היא של החבר. אבל כשמתחשק לי שהוא ינגן אני פשוט מרימה אותה ועושה בכאילו והוא כבר מבין את הרמז הלא כל כך עדין.
שמעתם אתמול את מצעד גלגל"צ? המון שירים של קולדפליי, מעט מאוד שירים איכותיים ובעיקר ההבנה שהעשור הקודם, שנות ה90' היה רווי באגדות רוק. מי במקום הראשון? שיר מאחד הדיסקים המעולים של העשור, californication. אה, גיליתי גם שעמרי רונן פורש. מפתיע.מה בחרתי ללבוש?
הלכתי על שמלה שהיא מאוד סילבסטר, אבל גם נוחה. אני לא יודעת למה נצרב לכולנו בתודעה שכסוף זה סילבסטר. בכל אופן, חזרה לפוקוס. השמלה-טוניקה נקנתה בהוניגמן בסופעונה של הקיץ תמורת 120 ש"ח. צירפתי לה גרביונים שחורים אטומים, נעלי לכה שחורות, לק אדום כדי להכניס קצת צבע, צמידים בשחור וכסף ועגילים שחורים.
אתמול גם עשיתי חיסון לשפעת החזירים, לא תענוג גדול כל כך. האחיות במרפאה מאוד שמחו לראות מישהי צעירה שמגיעה להתחסן ולא אוכלוסיית הפנסיונרים הרגילה שלהם. הן ניסו להסביר לי שמאוד חשוב שהאוכלוסיה הצעירה תתחסן, פשוט כי אנחנו בסיכון גבוה יותר. אני לא רוצה לדחוף כאן את החיסון. אני בעצמי התחסנתי רק בגלל טיול מתוכנן לחו"ל. כנראה שאם הייתי נשארת בבית לא הייתה מתחסנת. אבל תקדישו קצת זמן לקרוא על זה ותשקלו שוב.
ואם כבר החלטתם להתחסן, תדעו שצריך לחכות 20 דקות אחרי החיסון במרפאה, כך שתכינו את עצמכם מבחינת הזמן. ותדעו שהיד של החיסון מאוד כואבת אחר כך, לפחות אצלי, נדמה לי שהיא עומדת לנשור.
זהו. היה זה פוסט מאוד מפוזר. אבל מוקדם, ישנתי גרוע מאוד, ויש תמונות עם הצצה לבית שלנו.
סופ"ש נעים ושנה טובה!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הי קרן, זו שרית מנהריה (חברה של אמא של החבר....) נפגשנו באחד מהימים לפני החתונה של עדי. שמחתי לשוטט בבלוג שלך. אהבתי מאד את המנה של כדורי הפלאפל המשודרג - נראה משהו משהו. אני אחפש את המתכון ובטוח אמצא משהו דומה . אהבתי גם את השמלה שלבשת בערב הסילבסטר - פשוט מקסים.
שתהיה לכם שנת 2010 - 10!!!
שבת שלום, שרית

קרן אמר/ה...

תודה רבה על כל המחמאות. שמחה שאהבת. שנה מקסימה גם לך. מקווה שתמשיכי להנות לבקר כאן.