29.12.2009

להוציא יותר - חלק ב'

כבר כתבתי בעבר על הרצון להוציא יותר ממבחר הבגדים ששוכבים לנו בארון. קראתי פעם באחד מהמדריכים המביכים האלה שמתפרסמים במגזיני נשים על מדריך לשופינג שאומר שאם את לא מצליחה לדמיין בראש לפחות 3 אאוטפיטים שונים עם הפריט הנחשק, עדיף שלא תקני אותו. לדעתי זה דווקא חוק לא רע, הבליח להם איזה רעיון טוב לגיבוב של בולשיט להמונים.
אז גם הפעם לקחתי שמלה שכבר הופיעה כאן (אבוי, החטא!) ולבשתי אותה בצורה קצת אחרת. על אמא של החבר הצלחתי "לעבוד" ולגרום לה לחשוב שזו שמלה שהיא לא ראתה כבר.
גם הפעם נחלץ לעזרתי הווסט הזה מגולף. לי ולווסט יש יחסי אהבה-שנאה. יש ימים שהוא מעצבן אותי כי פתאום הוא לא מסתדר לי עם כלום ולא יושב עליי טוב ויש ימים שהוא מרים לי אאוטפיט משמים.
שילבתי עם גרביון כחול כהה של לייף, נעלי סירה באפור כחול של סטיב מאדן, שרשראות משוק הכרמל, 4 במספר שחוברו יחדיו, 2 ש"ח כל אחת וצמיד ממנגו.
התמונות האלה צולמו בשישי בערב ומופיעות כאן מעט באיחור.
אתמול יצאנו למסעדת אדורה בבן יהודה. שמעתי רבות על המסעדה והתחשק לנו לגוון קצת אז קפצנו בערב, ספונטני, בלי להזמין מקום. באופן מפתיע לשני בערב, המסעדה היתה מלאה אבל נשאר שולחן אחד זוגי שחיכה רק לנו.
הלכתי על מנה שנחשבת מנת הדגל של המסעדה, פאלפל חצילים שרופים עם פרמז'ן וסלט קטן.
המנה היתה אכן מעולה והוגשה עם רוטב יוגורט שהוסיף המון ואפילו הסלט ליד היה מעניין מהרגיל. כעיקרית לקחתי ריזוטו שגם היה לא רע. החבר לקח שרימפסים למנה ראשונה ופילה בקר לעיקרית. המנה העיקרית היתה גדולה וזולה יחסית לרוב המסעדות, 79 ש"ח.
האמת, למרות שהאוכל היה באמת מצויין, אני לא יודעת אם נחזור לשם. האווירה במקום לא היתה כזו שגורמת לך לרצות לשבת בכיף. אין מוזיקת רקע בכלל והתאורה חשוכה מדי לטעמי.
אם אתם מחובבי המסעדות האפלות, מומלץ.

10 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

הפלאפל חצילים נשמע ונראה מעניין

קרן אמר/ה...

הוא באמת שווה. רק חבל שהמסעדה לא יותר נעימה לישיבה.

Unknown אמר/ה...

פלאפל חצילים באמת נשמע טוב!
השמלה מאוד יפה:)

קרן אמר/ה...

אם תיפול עליי המוזה ואחליט להכין כזה, מבטיחה לשים מתכון. למרות שנראה לי שזה דורש לא מעט מישמש שאין לי סבלנות אליו.
תודה, כמו שאפשר להבין, גם אני מאוד מרוצה ממנה :)

נעלולה אמר/ה...

נראית יופי! והאוכל נשמע טעים, חבל שלא נהנית יותר :\

קרן אמר/ה...

תודה, אני מסמיקה כאן. האוכל היה טעים וזה לא שלא נהנתי בכלל, בכל זאת הייתי עם החבר החמוד שלי, אבל חבל שמסעדה שמצליחה כל כך בקטגוריית האוכל נופלת באווירה.
תחושת פספוס שכזו, מבינה למה אני מתכוונת?

Dana (MODAna) אמר/ה...

קסטרו מייצרים את מה שהצרכנית הישראלית מחפשת

וד"א לדעתי אין יותר בייסיק מ-H&M... חוץ משיתופי הפעולה שהם עושים עם מעצבים

קרן אמר/ה...

אני מניחה שהתכוונת להגיב על הפוסט הקודם, אבל לא נורא :)

האמת, הצרכנית הישראלית הממוצעת היא לא בדיוק בעלת טעם משובח, לצערי.

זה נכון, אבל בדיוק בגלל זה קסטרו צריכים איזשהו ערך מוסף, כי לא נראה לי שהם יצליחו להתחרות איתם במחירי הבייסיק.

sefi אמר/ה...

את ניראת ממש יפה עם הווסט הזה והשמלה.
ואני דווקא ממש לא אוהבת לקרוא את העצות המטופשות האלה. גם פריט שהולך רק עם עצמו והא יפה ועולה סביר אני אקנה.
נשיקות לשנה החדשה!

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות. אני גם לא מאמינה בעצות האלה. לרוב הן יותר מדי מכלילות.
נכון שאם פריט לא עולה יותר מדי אז שווה לקנות אותו. אבל אם זה פריט יקר, שווה להתחיל לחשוב על איך הוא משתלב עם שאר המלתחה.