17.12.2009

הסילבסטר מתקרב

אני מניחה שבחו"ל כל ההתרגשות סביב הערב הזה היא יותר מוסברת ואמיתית מאשר בארץ. שם אנשים ממש משקיעים במראה שלהם לערב הזה גברים ונשים כאחד. בארץ זה תמיד הרגיש לי מזויף מדי. נשמע כמו ערב שהוא החלום של כל יחצן מסיבות, בעלי דאנס בר או פאב או מועדון. יש להם ערב אחד בשנה שבו יש להם תירוץ טוב לגבות הרבה יותר כסף וליצור הרבה יותר מהומה על כלום. כי מה? תישארו בבית בסילבסטר?!

אז השנה גם מותגי הביגוד וההנעלה החליטו שהם רוצים לקחת חלק בחגיגה והשיקו קולקציות לערב הסילבסטר. תקנו אותי אם אני טועה, אבל אני לא זוכרת שזה היה קיים בשנים קודמות.
זו הקולקציה של סטיב מאדן לכבוד הסילבסטר. אני לא מבינה כל כך למה היא דווקא לסילבסטר, אבל היא יפה מאוד, אז שיהיה. אלו 4 דגמים מתוך הקולקציה שנראו לי שווים במיוחד:



נעלי הכלוב השחורות הן חיקוי לא רע של נעלי הכלוב של דיור או לובוטין. גם הסנדלים עם הפרחים מאוד יפים ועדינים.
גם טאג וומן הוציאו קולקציה לכבוד הסילבסטר ואף טרחו לצלם את אסתי גינסבורג ולקרוא לכל כתבי ישראל. האמת לא נפלתי כל כך מהקולקציה. המשך של כל טרנד הניטים התחרה והפייטים.
סופ"ש נעים לכולם!

4 תגובות:

boiler אמר/ה...

כבר כמה שנים שמותגי האופנה עושים מיני קולקציות לקראת הסילבסטר, לרוב זה מסתכם בכמה שמלות מיני שחורות עם נצנצים וכשהם באמת משתגעים אז הכי הרבה איזה פריט בצבע כסף..

שאר המותגים שלא באמת טורחים להוציא כמה פריטים ספציפים לרגל הסיבה למסיבה עושים את זה דרך המשרדי יחסי ציבור ששולחים מיילים לכל העולם ואישתו על קולקצית סילבסטר "מיוחדת", אם זה הנעליים האלו או צלליות מיוחדות/גרביים/מחזיקי מפתחות שנמכרים כל השנה..

השטענץ הרגיל כמו שעושים בראש השנה/יום אהבה/פסח ועוד

חפרנו:)

קרן אמר/ה...

צודקים. זה באמת מעניין ממה התחילה כל הקביעה הזו שבסילבסטר לובשים מנוצנץ ומבריק. לשם שינוי השנה זה גם טיפה באופנה.

ולא חפרתם. הייתם אינפורמטיבים :)

נעלולה אמר/ה...

לצערי אני מצטרפת לבוילרים :( בכל פעם מקבלים אינספור חומרים שמספרים לך על קולקציית סילבסטר "מיוחדת" (אני במיוחד אוהבת את המלה "משיקים"), וכשאת מסתכלת טיפה יותר לעומק - זה בדיוק אותו דבר. מה שכן, נעלי הכלוב (ה"פרשנות" על לובוטין) - מהממות!

קרן אמר/ה...

השנה היה מאוד קל לנכס פריטים מהקולקציה הרגילה אל "קולקציית הסילבסטר" מאחר והכל עם פייטים ונוצצים גם ככה.
"פרשנות"! אהבתי! הולכת להשתמש מעתה והלאה, עם קרדיט כמובן ;)