14.12.2009

יום שישי רגוע

את יום שישי הזה לקחנו מאוד רגוע. בדרך כלל כשלא מדובר בסופ"ש תל אביב, אנחנו יוצאים להורים בערך ב10-11. הפעם החלטנו לנצל את מזג האוויר המצויין ולטייל קצת בעיר.
האמת שכשמסתכלים על התמונות האלה היום ואז מציצים החוצה מהחלון, קצת קשה להאמין שמדובר באותה מדינה.
את הטיול התחלנו בנחלת בנימין. קפצנו לכמה חנויות בדים וציוד תפירה כדי להשלים חוסרים לפרוייקט הבא שלי. משם המשכנו לשוק הכרמל עם שתי כוסות מיץ תפוזים סחוט טרי מהדוכן הסמוך. קנינו פרחים לאמא ויצאנו מהשוק לכיוון נווה צדק.
יש איזשהו קסם בשכונה הזו.
לא משנה מה תצלם שם, התמונות יצאו מדהימות. השיקום של השכונה הזו נעשה בצורה מצויינת. אם מסתובבים בנחלת בנימין, הצורה החיצונית של הבתים שם זהה לבתים בנווה צדק. אם ישפצו אותם, גם נחלת בנימין תראה מצויין.
אחרי סיבוב בנווה צדק, קצת צילומים ומנוחה על ספסל המשכנו לשדרות רוטשילד. כבר המון זמן רצינו לאכול בבנדיקט אבל לא יצא לנו. האמת, אפשר לסכם את זה במשפט אחד, אין שם מכונה לסחיטת תפוזים, יש ג'ריקנים שמגיעים מהמפעל של סחוטרי. ישבנו על הבר וממש היינו עדים לשקר מתרחש. על חלק מהג'ריקנים יש מדבקה עם הלוגו של הבנדיקט ועל חלקם מדבקה של סחוטרי. בשני הג'ריקנים אותו המיץ בדיוק. מישהו לידנו הזמין מיץ ושאל אם זה סחוט טרי, הברמנית ענתה לו "כמובן, אתה תראה את זה בג'ריקן אבל זה טרי". בכלליות לא הבנתי על מה המהומה. נכון, הלחמניות הטריות והחמות בהחלט עושות את הארוחה, אבל כמה אפשר לאכול לחם? הגענו למסקנה שהמקום הוא בעיקר פוזה ולא בדיוק מיועד לאנשים שבאמת נהנים מאוכל.
כן יש לי המלצה על חנות אחת מעולה - LiveO בשדרות רוטשילד.
מדובר בחנות של מוצרי שמן זית. מעבר לשמן הזית המעולה הם מוכרים ממרחים מאוד טעימים. ללא ספק, טפנד הזיתים השחורים עם שומשום ופטרוזיליה הוא הטפנד הכי טעים שאכלתי בחיי. אני מסוגלת לאכול אותו עם כפית. המחיר שלו גם לא גבוה במיוחד, 35 ש"ח לצנצנת גדולה. העיצוב של החנות מאוד מיוחד כך ששוה לקפוץ לראות אם אתם באזור, גם אם לא התכוונתם לקנות כלום.
במקום מוכרים גם מוצרי קוסמטיקה על בסיס שמן הזית.

2 תגובות:

Olivia אמר/ה...

אני מתה על ימי שישי בתל אביב, ועוד במקומות כ"כ יפים כמו נווה צדק..

קרן אמר/ה...

כן... מקווה שגם שישי הזה יהיה שטוף שמש. מתאים לי עוד סיבוב כזה.