10.12.2009

פלאי הטכנולוגיה

לפני כמה דקות חזרתי ממכון המיפויים. היום בבוקר הגשתי את הזרוע שלי לגמרי מרצוני על מנת שיזריקו לי חומר רדיואקטיבי לגוף. נו טוב, ככה עושים מיפוי עצמות בימינו. כמעט 4 שעות לקחה החוויה המפוקפקת הזו שבסופה הזכירו לי שוב שיש לי עקמת קלה. אין לכם מה לחדש? את זה אני יודעת מגיל 12 וזה דווקא לא כל כך מפריע לי בחיים, הברכיים קצת יותר :)

היה נחמד מאוד להגיע הביתה, להציץ בתיבת הדואה ולגלות שם, מלבד לכל הספאם שאנחנו כל הזמן מקבלים, גם שובר לדוארמט. מהו הדוארמט אתם שואלים? זה הדבר הזה:
רעיון חכם לשם שינוי של רשות הדואר. אפשר לאסוף חבילות 24 שעות ביממה מבלי לעמוד בתור ולריב עם זקנים. מעבר ליתרונות הברורים מאליו, יש יתרון אחד בולט.אוקיי, תתכוננו ליציאה מאוד חנונית של מהנדסת תוכנה. זה ממש מגניב כל המכשיר הזה! מעבירים את הברקוד ואז מופיעה הודעה שהחבילה מגיעה אל הדלת שמיד תיפתח. לאט לאט נפתחת הדלת האוטומטית ומאחוריה תריס ושם יושבת לה ומחכה החבילה. זה מטורף!

כמובן שמה שהיה בתוך החבילה, 3 שמלות מASOS, מלהיב באותה מידה בערך, אבל אותן כבר תראו בשבוע הבא.
אז מה לבשתי לבילוי סוער במכון המיפויים?
סריג עם חורי פרחים מקסטרו, נקנה בקסטרו אילת לפני משהו כמו 3 שנים תמורת 100 ש"ח בערך.
חצאית עם פפיון מהקיץ האחרון בגולף, 75 ש"ח.
גרביון חום אטום של לייף, 18 ש"ח.
נעלי בובה כתומות עם סרט חום מקסטרו עודפים, 100 ש"ח.
שרשרת נצחית מהדוכנים באו'נ, 5 ש"ח.
סופ"ש נעים לכולם!
השבוע רחובות בלו"ז לשישי שבת. אני מתפנה עכשיו לבקש יפה מאבא שלי שיכין לי פבלובה אמיתית כדי לפצות על העולב של הפבלובה משבוע שעבר. מצטערת שבגדתי, אין על הפבלובה של אבא שלי. מבטיחה לתעד.

אין תגובות: