11.2.2010

אירוקה בסנטר

היום ביום קייצי שכזה יצאתי לי לצוד אנשים בדיזינגוף סנטר ולחלק להם משקפי שמש. למסע הצייד הצטרפה אליי נעלולה כדי שלא יהיה משעמם ויהיה עם מי לפטפט ולמי לקטר כשאנשים מסרבים ברוב חוצפתם :)
כן, באופן מפתיע, לא מעט אנשים אמרו לא למשקפי שמש חינם לבחירתם. אנחנו כנראה הפכנו לכל כך חשדנים, מחפשים מה הקאצ', מי מנסה לעבוד עלינו ומה רוצים להשיג מאיתנו. שלא תבינו לא נכון, אני ממש לא מאשימה את האנשים שכך מיד הם חושבים. להיפך, אני מבינה מאיפה החשדנות מגיעה. כי בואו נהיה אמיתיים ונפוצץ את בועת המציאות, לרוב באמת יש קאצ', הפעם לא היה. אחרת לא הייתי עושה את זה.
בכל אופן, כל האנשים שהסכימו לקבל את המשקפיים ולהצטלם היו נחמדים ביותר. שוטטנו יחד בחנות ועזרתי להם לבחור. לא שאני מומחית גדולה, אבל כנראה שתמיד אנשים ישמחו לשמוע דעה לא משוחדת של אדם נוסף. גם המוכרים היו מאוד חביבים ועזרו לנו כמה שיכלו. החנות מעוצבת בסגנון מאוד נקי והיי-טקי שכזה. מואר כך שנוח לבחור והתצוגה מסודרת מאוד נכון ובצורה מרווחת כך שנעים לשהות בחנות.
דגמי המשקפיים מאוד מגוונים וכל אחד יכול למצוא את עצמו שם. ממשקפיים ספורטיביות ועד לענקיות בגוון סגול. שני הזוגות האחרונים שקניתי בשנה שעברה ומלפני שנתיים נרכשו לגמרי במקרה גם באירוקה, כך שתמיד ראיתי בהם אלטרנטיבה טובה לקניית משקפיים, ממותגים או לא.
מה אני לבשתי לכל ההסתובבות הזו?
טוב, מאחר והייתי חייבת לנעול נעליים נוחות, הלכתי על נעלי בובה שטוחות ונוחות ואפשר לומר בביטחון שה"אאוטפיט נבנה סביבן". לחצאית מתנפנפת מטופשופ(100 ש"ח בסייל) צירפתי גופיית סריג ממנגו עודפים(40 ש"ח), גרביון שחור אטום של לייף(18 ש"ח), ג'קט ג'ינס שנרכש לפני 6 שנים בזארה(נניח שזה היה כ200 ש"ח, אני לא מצליחה לזכור כל כך אחורה), עגילים אדומים של מיכל נגרין(120 ש"ח) ותיק צהוב חרדל גדול ונוח שהועבר אליי מאמא.
סופ"ש אביבי במיוחד צפוי לנו, מקווה שתנצלו אותו.
אגב, סופסוף קניתי בד בנחלת בנימין בשביל להכין צעיף. כמה חבל שהחורף חולף לו.

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

חבל שפיספנו אותך, תמונות מקסימות יצאו לך.

אצלנו כמעט כל מי שהצענו לו הסכים, חוץ מ2, אחת פשוט ישר סירבה ונעלמה מהשטח והשני אמר בזילזול: "אירוקה? לא! יש לי חיים.."

התלבושת שלך פשוט מדוייקת למזג אוויר של אותו היום, כשחם בשעות היום אבל מתחיל להתקרר בערב..

קרן אמר/ה...

לא ידעתי שגם אתם מגיעים בחמישי, נו טוב, ניפגש ביום רביעי כנראה וסופסוף אראה עם מי אני מפטפטת במרץ :)

היו לא מעט אנשים שחשבו שאני מחתימה אותם לחוזה התחייבות לכל החיים לדגמן לאירוקה. והיו סתם כאלה שנראו מבוהלים. האמת שבסך הכל באמת הרוב הסכימו, כי סיימתי בתוך שעה וקצת. אהבתי מאוד את הזוג שצילמתם שהיה לבוש אותו דבר, איזו הרמוניה זוגית!

תודה, זה מה שהיה לי בראש, מעברי חם-קר. היה שלב שאם הייתי יכולה להיפטר מהגרביון אז גם את זה הייתי עושה, אבל החצאית הזו קצרה באופן שערורייתי כך שזה לא התאפשר.