16.2.2010

פינת הנעל

מזמן לא היתה לנו כזאת והגיע הזמן. האמת שפשוט יצא שכל נעל שקניתי הותאמה מיד לאאוטפיט חדש כך שלא היתה נעל שקיבלה את הכבוד המגיע לה בפינה משלה.
הפעם מדובר בנעל של אמא שלי, מה שמסביר את הסיבה לפינה נפרדת. את הנעליים שלה אני לא יכולה לנעול. לצערי מפרידות בינינו 2 מידות שלמות.
כל זה לא מונע ממני להנות מהיופי של הבייביז האלו.
כפי שניתן לראות, הן ממקס מורטי. אני חוששת שאמא שלי מפתחת אובססיה קלה. אבל אם להיות כנים, מדובר בהרחבה לאובססיה קיימת אצל כל הנשים בעולם, נעליים!
בכל אופן, הזוג הזה היה עכשיו בסייל חורף ולכן עלה 300 ש"ח במקום 600. תוסיפו את ההנחה מהתשלום בתווי קניה והנה לכם נעל איכותית של חברה איטלקית ב250 ש"ח בלבד.
כבר כתבתי לא מעט פעמים על האיכויות של הנעליים שלהם ואדגיש זאת עכשיו שוב. מדובר בנעליים שבהן גם הסוליה היא מעור. האימום של הנעל מושקע והגיוני ולכן העקב מאוד נוח להליכה והעור הוא עור איכותי. מדובר בנעליים שישארו אצלכן לאורך זמן בארון. נכון, המחירים שלהם בעונה יקרים יחסית לשאר הרשתות. מצד שני, אתן מקבלות כאן מוצר הרבה יותר איכותי. אבל האמת שהדרך הנכונה ביותר להנות מהנעליים שלהם היא לחכות למבצעי סופעונה.

10 תגובות:

חן אמר/ה...

חייבת לומר את שעל ליבי: אני חן, ואני אובססיבית לגבי נעליים (במיוחד איכותיות מעור כולל סוליה מעור) ולא, לשלם 600 ש"ח על זוג זו לא בושה!!!
נכון שזה חתיכת שיחוק ב250 ש"ח!

אהבתי גם את הצעיף, מהפוסט הקודם. (-:

קרן אמר/ה...

על זוג שכזה זו ממש לא בושה. על נעל איכותית שווה לשלם סכום שכזה. ונכון, הרבה יותר כיף לשלם פחות מחצי :)

תודה תודה!

טנטי בקי אמר/ה...

נעליים יפות ממש, חבל שהן לא שלך :)

קרן אמר/ה...

לפעמים מספיק רק לראות אותן מהצד :)

MORE4ME אמר/ה...

יפיפיות

קרן אמר/ה...

:)

נעלולה אמר/ה...

באמת מקסימות ולא יקרות, והעקב נראה כל כך נוח! אני מאוד בעד נעליים איכותיות, ואין כזה דבר שאיכות לא עולה, השאלה היא רק כמה הרבה היא עולה.

קרן אמר/ה...

אמא שלי טוענת שאכן נוח. נכון, בדרך כלל על נוחות משלמים אבל במקרה של סייל במקס מורטי הנוחות לא עולה הרבה כל כך.
הרכישה בתווים מעדנת עוד קצת את המכה.

אנונימי אמר/ה...

אמממ, צר לי לנפץ את האשליה, אבל מקס מורטי הוא שם של מותג פרטי שהומצא ע"י גולף/פולגת. אין דבר כזה באף מקום בעולם, בטח לא באיטליה. אין לי מושג האם את מניחה שהנעל יוצרה באיטליה בגלל שזו האסוציאציה שעולה לך מהשם של המותג - אם כן, סימן שגולף/פולגת עשו עבודה טובה. הנעליים לא מיוצרות באיטליה, על פי רוב, אלא דווקא ב...סין, נכון מאד. אני חקרתי את התופעה לאחר שנעל שבעלי קנה שם בשנה שעברה בעלות של 800 ש"ח התפרקה בתוך כחודש, וגם החדשה שקיבל במקומה. נכנסתי לאינטרנט ובדקתי ואז גיליתי שלא איכות, לא איטליה ולא נעליים, תרתיי משמע.

קרן אמר/ה...

לא בדקתי אם המותג קיים באיטליה, אבל על הנעליים מצויין בפירוש שהן מיוצרות באיטליה, לפחות על כל הזוגות שאני או אמא שלי רכשנו.
יכול להיות שאת נעלי הגברים הם מייצרים בסין.
אני כותבת כאן רק מניסיון שלי ושל קרוביי. הניסיון שלי טוב מאוד עם הנעליים שלהם ולפי מה שראיתי על הנעליים שאני קניתי, הן מיוצרות באיטליה. לא הייתי כותבת מבלי לבדוק.
אני בעד הצגת דעות אחרות, אבל הטון התקיף והמזלזל של התגובה נשמע קצת לא במקום. זה לא שאני מקבלת מגולף הטבה כלשהי על ציון שמם בפוסט, אלא כותבת מניסיוני את דעתי האישית.