14.2.2010

DIY הרבה שמש ו

בחמישי האחרון, עוד לפני ההסתובבות בסנטר וארוחת הצהריים המופלאה עם נעלולה בשגב אקספרס, הספקתי לקפוץ לגיחה קצרה לנחלת בנימין כדי לקנות בד בשביל פרוייקט DIY שתכננתי לעשות.
ביריד מעצבי העיר ראיתי צעיף עשוי בד מאוד מיוחד ויפה, הוא היה עשוי עיגולים צפופים מושחלים על בד. מאחר והצעיף היה יותר ביותר מדי מראה וולנים בשבילי והמחיר, 200 ומשהו ש"ח גרמו לכך שלא שלפתי את הארנק.
החלטתי להכין גרסא משופרת משלי לצעיף. האמת שזה לא דרש המון המון עבודה, אבל יש שם לא מעט עבודה מעצבנת, לגזור את העיגולים מהבד. בסופו של דבר לקח לי כשעתיים של עבודה להכין אותו וכ20 ש"ח עבור מטר וחצי בד.
בשבת קפצנו לארוחת צהריים אצל ההורים שלי. היה חם מאוד ולכן היתה סיבה מצויינת לאוורר את החולצות הקצרות מהארון. המטרה העיקרית היתה ללבוש את הצעיף, כי אמא שלי רצתה לראות אותו. גם זה בסיס טוב להרכבת אאוטפיט :)
אז מה לבשתי?
גופיה מהיינס, 50 ש"ח בסופעונה. ג'ינס מתאילנד, 55 ש"ח. נעלי עקב במוקה מקסטרו עודפים, 35 ש"ח. צעיף מעשי ידי, 20 ש"ח ושתי אצבעות דואבות. חגורת צמות מתאילנד, נקנתה בשוק סופשבוע בבנגקוק תמורת 12 ש"ח בלבד. יש לא מעט מציאות מיוחדות בשוק הזה. אם יוצא לכם להיות בבנגקוק בסופ"ש, אסור לפספס, אנחנו בילינו שם כמעט יום שלם.
את התמונות היפות ומלאות השמש וירוק האלה צילמנו בפארק קרוב לבית של ההורים שלי. מסתבר שלפארק קוראים פארק ניו יורק. הוא קטן ויפה. יש בו המון שבילים קטנים וניכר שהשקיעו מחשבה בעיצוב הגינון שבו ולא סתם שתלו עצים במקומות נבחרים. מאחר ולהורים שלי יש חצר לא יוצא לי כל כך לשבת בפארקים ברחובות, אבל הפארק הזה נראה כל כך יפה מהמכונית ששיכנעתי את החבר לעצור ולעשות את הצילומים כאן.


הוראות מפורטות יותר לכל המעוניינת
אני גזרתי את העיגולים מקיפולים של הבד ובכך גזרתי 12 עיגולים בפעם אחת, אבל אחר כך מאוד כאבו לי האצבעות...
בכל אופן, לאחר שגוזרים את העיגולים מחוררים חור קטן באמצע. משחילים את העיגול על פס הבד וקושרים קשר. חוזרים על הפעולה עד שיש קבוצה של 6 עיגולים. קושרים קשר נוסף במרחק של כ3-4 ס"מ ומשחילים שוב 6 עיגולים באופן דומה. את המרווחים תעשו לפי מה שנראה לכן טוב, רק אל תשכחו שהבד נמתח קצת וגורם למרווח להיות מעט גדול יותר ממה שעשיתן.

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

היי, איזה צעיף יפה יצא לך!
שעתיים עבודה בכיף ו-20 שקלים מאוחר יותר, יש לך יופי של פריט! ממש אהבתי.

קרן אמר/ה...

תודה תודה, באופן מאוד מזוכיזטי, גם נהנתי מלהכין אותו.

sefi אמר/ה...

אהבתי מאוד. זה מהפריטים האלה שבדרך כלל אני מתקמצנת להוציא הרבה כסף עליהם. DIY זה אחלה ראיו למקרה הזה. תשלבי את זה עם משהו בהיר ופסטלי. זה בטוח יהיה יפה גם כן.

קרן אמר/ה...

צודקת, גם לי קשה להוציא סכומים כל כך גבוהים על צעיף ובאמת שלא נדרשה המון עבודה.
מדדתי בבית עם שמלה סגלגלה, זה אכן נראה מצויין.
תודה!