1.2.2010

פיהוק אחד ארוך

איזה שיעמום. בשביל שמלות כאלה לא קמים בבוקר. אף אחת לא מחדשת, אפילו ליידי גאגא מיחזרה קצת. אם מסתכלים על התמונות מהערב אפשר לטעות ולחשוב שזה טקס סוג ז' ושלא חייבים להשקיע בהופעה בו. אולי זאת רק אני?
נתחיל בקייטי פרי. האמת, מעולם לא חיבבתי אותה כל כך. היא תמיד נראתה לי מתיימרת ומתאמצת מדי. אחרי שראיתי את הפרק של אמריקן איידול משבוע שעבר בו היא התארחה כשופטת, זה רשמי. לא אוהבת אותה. אבל, וזה חתיכת אבל, לבחורה יש יכולת להרכיב אאוטפיטים עם המון קריצה (או שאולי מדובר בסטייליסט עם צ'ק פתוח?). אז למה לעזאזל היא החליטה לגנוב את המפת השולחן מפינת היצירה בגן מלכה? שמלה מטופשת ביותר. לא מחמיאה לה ובעיקר לא יפה.
נקסט, It's britney bitch. יופי, ניסית לחקות את ליידי גאגא ויצא לך בעיקר ליידי דאבה. לא מחמיא בכלל למבנה הגוף שלה. מבליט את הירכיים(כנראה מהריקוד בגיל צעיר) ואת הגזרה המעט קובייתית שלה. חבל, כי השיער והאיפור נראים לא רע ואפילו המבט לא כל כך מזוגג כמו בדרך כלל.
ביונסה. את הזמרת המצליחה בתבל כרגע. יש לך קול מדהים. גם גזרה לא רעה בכלל. למה ללכת על גזרת בת הים בשמלות כל פעם מחדש? דווקא השמלה מאוד מעניינת ובאורך אחר או סיומת אחרת יכלה להיות מוצלחת. דווקא השמלות מהמשך הערב היו יותר מוצלחות. אני במקומך הייתי מקצרת את השמלה לאורך מידי ושומרת את שאריות הבד כדי להבריק את 6 הפרסים החדשים במדף.
ג'ניפר לופז לא מזדקנת טוב. משהו רע עובר על הפנים שלה. אולי זה האיפור, אולי התסרוקת, אבל משהו שם בטופ לא עובד בשבילי. השמלה מוזרה, אבל יש לה קטע. סופסוף מישהי שהעיזה קצת. לא בטוח שהצליח לה, אבל לפחות היא ניסתה.
נעבור למוצלחות יותר של הערב, בעיני לפחות.
ליה שקר כלשהו מGlee. קודם כל, זה לא יאמן איך מצליחים לגרום לבחורה הזו להראות בת 16, כי כאן הפנים שלה נראות הרבה יותר. הייתי נותנת לה 25 לפחות. אבל בתכלס, היא התלבשה מאוד מתאים לגילה. בגד צעיר, מחמיא. אמנם הנוצות האלה כבר קצת מיושנות, אבל השמלה יושבת עליה טוב והגוון מאוד יפה.
ליידי גאגא. האמת, ציפיתי ממנה ליותר, אבל ביחס לשאר גם הפעם היא הצליחה לבלוט. בגד הגוף הזה נראה לי מאוד מוכר. יכול להיות שהיא השאילה אותו מבריטני? השמלה מאוד מיוחדת ומאוד מתאימה לטקס פרסים. הנעליים משוגעות בהרגלה. רק השיער עבר טראומה קשה לאחר שהפך לאפרוח.
ולשמלה האהובה עליי שמונחת על בחורה שאני אפילו לא מכירה. אבל זה לא באמת מה שחשוב. השמלה מאוד מיוחדת. החיתוכים במותן מאוד באופנה עכשיו. הסילואט הנשפך הזה מאוד מחמיא וגם הגוון שהוא לא אדום דם אלא גוון רגוע יותר מאוד נעים לעין. את המנצחת שלי להערב. מי שלא תהיי.

ולמשהו לא קשור, אבל מאוד משעשע. לאלו מכם שאינם חיות גאדג'טים, לפני כמה ימים Apple השיקה את הiPad עם המון התלהבות. שאר העולם התלהב קצת פחות. ככה זה כשבונים ציפייה אצל אנשים ובסוף מראים להם אייפון, אבל בגדול. את ההשוואה הגאונית הזו האלו באתר TechCrunch:
יום טוב!

7 תגובות:

boiler אמר/ה...

הטקס מזה שעמם, יותר נכון השטיח האדום שגרם לנו לנטוש אותו לטובת הכרית והפוך..

אפילו שהשעון צלצל שנראה את הפתיחה של הטקס כיבינו אותו והסתובבנו לצד השני - ההפוך מהטלוויזיה.

באמת היה שהיה משעמם ואף אחת לא באמת העיזה, זה אפילו נראה שכבר בריטני בטח הסתכלה על גאגא ואמרה לעצמה, אויש נו היא עדיין בשלב של להשתגע ולהגזים?

חוץ מליה מישל (אוף שתחזור כבר גלי מהפגרה!) אף אחת לא נראתה באמת טוב..
מצד שני חוץ מפה אצלך עדיין לא ראינו כלום מאתמול.

נתקלנו כבר בתמונה של האייפאד הזה וזה כל כך משעשע!

קרן אמר/ה...

אני רק ראיתי קצת מהשטיח האדום ופרשתי לישון. אבל זה היה הרבה יותר ממה שתכננתי גם ככה(ישיבת סטטוס ב9 בבוקר במשרד...).
אני שמחה שאתם מסכימים איתי. ליה באמת נראתה מצויין בעיני(אני רואה את הסדרה עכשיו ביס, במינון שבועי קצוב).

יש בכל מיני אתרים עוד תמונות מאתמול בערב. כבר עלה גם באתרים הישראלים, אבל בלי יותר מדי פוקוס על הביגוד.

האבן הזו הרגה אותי. השוואה גאונית!

נעלולה אמר/ה...

"ליידי דאבה"? מותק, כרגע טבעת מטבע לשון! מדויק לגמרי.
לא שבריטני דאבה, חלילה. ממש לא. בחורה עם שני ילדים פשוט לא יכולה לצאת מהבית בתחתונים ושזה ייראה הגיוני כמו כשאקס-חשפנית בלונדינית קוקוריקו עושה את זה.
באמת שהכי אהבתי את השטיח עצמו. כמו תמיד, היה לו צבע נועז, גוון חי והוא התאים לאירוע D:

קרן אמר/ה...

אכן לא התכוונתי שהיא דאבה, אבל הבגד פשוט העצים את כל המגרעות שלה. אני שמחה שאת מעריכה את יכולת הנפקת המטבעות שלי :)
אגב, האבא של הילדים האלה נראה אפילו יותר אבוד ממנה. הוא נהיה הר אדם ועכשיו נכנס לריאליטי שנקרא "סלבריטי בוטקאמפ". אהא.
השטיח מאוד השקיע, הוא אפילו העביר שואב על עצמו.

sefi אמר/ה...

אני דווקא חושבת שהגוף של בריטני ניראה יופי עכשיו, אבל זאת לא סיבה מספיק טובה לחשוף אותו כך. השמלה איומה. אצל הליידי השניה - גאגא - אהבתי את השיער הצהוב. מתה על צהוב, אין מה לעשות.

קרן אמר/ה...

כן, היא עבדה קשה בחדר הכושר. אבל אני אישית אף פעם לא חשבתי שיש לה גוף יפה.

לגבי הליידי. אבל ספי, בחייאת. יש צהוב לביצה ויש צהוב לשיער וכל אחד מהם צריך להישאר במתחם שלו בלבד :)

אנונימי אמר/ה...

You reallу make it seеm so еasy wіth your preѕentation
but I fіnd thіs toрic tο be actually something that I think
Ι would never understаnd. It ѕеems too complex
and vеry brοad for me. І'm looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!
My page > relevant internet site