8.2.2012

טוטו במגדל





ביום שני בערב החלטנו שהגיע הזמן להתפנק קצת ולנקות את הראש בארוחה טובה. אני תמיד הייתי חובבת אוכל מושבעת מאחר וגדלתי בבית של חובבי אוכל מושבעים. אצל עומר, החיבה התפתחה יחד עם הזוגיות איתי, בין אם כי לא היתה ברירה ובין אם בגלל פיתוח תחביבים חדשים. החיבה הזו גורמת לנו לבקר במסעדות שף אחת לתקופה(כי בכל זאת, החשבון שמוגש בסוף הארוחה הוא לא בדיוק בטוטאל של שתי מנות פלאפל...). אחרי החודש האחרון שהיה עמוס בטרטורים מהצד שלו ומחלות מהצד שלי, בשני הגיע פיצוי קל.
כבר בראשון בצהריים, אחרי שחזרתי מבדיקה מטרידה(משום מה, כשמזריקים חומר רדיואקטיבי לווריד, זה גורם לתחושה כללית לא משו משו), צלצלתי לעומר והודעתי לו שמחר נתלבש יפה ונצא לדייט במסעדת טוטו, כי כבר המון זמן רצינו ללכת וצריך להפסיק לדחות פינוקים. וכך היה. בשני לבשתי את השמלה המחמיאה שקניתי בזארה עוד לפני האשפוז ויצאנו לדייט זוגי.
בהתחלה היה מעט רועש, על גבול חדר האוכל בקיבוץ, אבל אז הגבירו את המוזיקה(שהיתה מאוד נעימה ונעה בין ג'ז וגרסאות דאב לשירים מוכרים ואהובים) ועמעמו מעט את האורות, אז הרגשנו כמו בארוחה רומנטית אמיתית. המנות שהזמנו היו מעולות, במיוחד הרביולי הטורקי שהיה ממש מעדן. התמחור מעט גבוה לרוב המנות, אבל חשוב לציין שגודל המנות הראשונות מאוד מכובד ויכולות לתפקד כמנה עיקרית(במיוחד אם בונים על קינוח בסוף ותאמינו לי, כדאי לבנות). בסופו של דבר היה לנו ערב נעים של ניקוי ראש מאירועי השבועות האחרונים. את התמונות צלמנו בחניון הסמוך, חניון גולדה המפורסם, בעיקר כי בחוץ נשבה רוח מאוד אלימה.
מה לבשתי?
שמלת מעטפת מזארה, 200 ש"ח.
גרביונים בכחול כהה של לייף מהסופר פארם, 20 ש"ח.
נעלי עקב מזארה, 160 ש"ח.
טרנץ' מארה"ב.
שרשרת סברובסקי שקיבלתי במתנה מעומר.
צמיד שרכשתי לחתונה מבילי תכשיטים, 140 ש"ח.
טבעת שקיבלתי מאמא, גם היא מבילי תכשיטים.

7 תגובות:

רחלי אמר/ה...

יפיופה

marina אמר/ה...

השמלה מהממת. מעונה זאת?

לובה אמר/ה...

אני סאקרית של שמלות מעטפה, פשוט מאוהבת בהן, וזו מוצלחת במיוחד

בלוג אופנה, איפור, טיפוח, לייף סטייל off-na אמר/ה...

השמלה מהממת!
ותרגישי טוב

אנונימי אמר/ה...

http://littledosesofstyle.wordpress.com/
יש לך חוש אופנה מיוחד ובאותה מידה פרקטי...אני עוקבת אחרי הבלוג שלך כבר זמן מה ואני לומדת ממך המון, השמלה הזאת כל כך מחמיאה והשילוב בין הטרנץ' והשמלה לגרביון והאביזרים פשוט יפיפה!
keep up with the amazing posts!
Lianna

קרן אמר/ה...

רחלי, אני אשב לי כאן ואסמיק, תודה :)

מרינה, אני חושבת שהיא מעונת החורף, אבל רכשתי אותה לפני כשבועיים והיא לא היתה בהנחה כלשהי.

לובה, שמלות מעטפה זה ה-דבר. מאוד מחמיאות ומתאימות לרוב מבני הגוף השונים.

ניבה, תודה! אני עובדת על זה...

ליאנה, תודה רבה על כל המחמאות :)

אנונימי אמר/ה...

What's up Dear, are you truly visiting this web site on a regular basis, if so after that you will definitely get fastidious know-how.
My homepage ; beronco.info