21.2.2012

התחדשות ואורגניזציה

בשבוע שעבר קפצתי עם אמא שלי למכירה של שומייקר(זו שסיפרתי עליה לפני כמעט שבועיים). מאחר ושתינו רכשנו נעליים לחתונה שלי שם והיינו מאוד מרוצות, רצינו לנצל את ההזדמנות לרכוש עוד זוג במחיר נוח יותר לכיס.
החנות מסודרת כעת לפי מידות והפתקיות עם שמות הדגמים והמידות מבצבצים מבין המדפים ומחכים ללקוחות שימצאו את מידתן הרצויה. מאוד נוח לחפש כך ולא מרגישים לא נעים על תיזוז המוכרת(שמאוד שמחה לעזור). לאחר התלבטויות בחרתי בזוג הזה. הוא קלאסי עם טוויסט בעיני ונראה לי מאוד שימושי בגלל העקב הנוח והלא גבוה במיוחד. המחיר היה 350 ש"ח, אבל בגלל שאני כלה של שומייקר(ככה כינו אותי בחנות, המוכרת זכרה אותי) קיבלתי הנחה נוספת של 50 ש"ח. לא רע, 300 ש"ח לנעליים עשויות עור בייצור מוקפד בישראל. אני מחכה שמזג האוויר יתחמם ואוכל לשלוף אותן מהקופסא.
האורגניזציה בכותרת הגיעה בעקבות מאורע לא כל כך נעים. ביום שבת לפני כשבועיים שמתי לב לשתי נקודות קטנות של עובש על הקיר בחדר השינה. שמתי כפפות ולקחתי את האקונומיקה מהארון(שונאת אקונומיקה!) כדי לטפל בנגע. בכדי להיות יסודית הזזתי את השידה שליד המיטה. איך אומר אסי כהן במערכון החייזרים? פה חשדתי!
הגב של השידה היה מלא בעובש! השידה הסמוכה אליה גם היא נדבקה מעט. בנקודה הזו התחלנו להזיז את כל הרהיטים בבית וגילינו שכל הרהיטים שהיו סמוכים לקירות חיצוניים של הבית התמלאו בעובש ברמה כזו או אחרת. המדהים הוא שעל הקירות היה מעט עובש, נקודות פה ושם, אבל הקיר הרגיש לח מעט. נראתי מאוד משעשע באותו ערב שבת. כפפות לטקס על הידיים, בד מכסה את הפנים(לא סובלת ריח אקונומיקה), בקבוק אקונומיקה כחול ומצלמה תלויה על הצוואר.
התוצאה: שידה אחת פחות לאחסון, 3 שידות בגדלים שונים שאיבדו את הגב שלהן, ספת דו שנפתחת למיטה שהלכה לאבדון וקרן אחת שנאלצת למצוא מקום להמון דברים. אחרי החלפות והזזות החלטתי להעביר את הצעיפים שלי לסידור קצת אחר. על הדרך גם החגורות זכו לארגון ומיון. אני לא יודעת אם אני אצליח להתמיד לאורך זמן בגלגולים האלה, אבל כרגע אין לי כל כך ברירה. כשגרים בדירות הקטנות של תל אביב צריך לדעת לאלתר עם פתרונות אחסון וקיווצ'וץ'.
היום הגיע אינסטלטור מטעם בעל הדירה בכדי לבדוק מה בדיוק מתרחש בבית הזה. מה גילינו? מסתבר שהבית שלנו מאוד ירוק. הקירות החיצוניים של הדירה שלנו(ושלנו בלבד) מצמיחים מתוכם עצים ושיחים. סטנדרטי וגם מרגיע. 

5 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני חייבת לציין שאם כל עניין העובש הזה היה קורה לי, לא הייתי כנריאה מוצאת בזה שום דבר משעשע. כל הכבוד לך על זה שאת לא רואה הכל בירוק מסריח כמוני.
בהצלחה עם כל ההתייבשות של הבית והנעליים ממש יפות. תתחדשי!

MoranSha אמר/ה...

קרה לי בדיוק אותו דבר עם הארון, רק שבמקרה שלי זו הייתה פטריה אז אוורור ונקיון הספיקו.

גם אני מגלגלת את הצעיפים ואת הגרביונים שלי מפאת חוסר מקום...

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אהבתי מאוד את הנעליים. תוכלי לספר על המידות? האם 41 זה באמת 41 או יותר קטן?
אני תמיד עוברת ליד החנות ולא נכנסת כי אני מתמוגגת מהדגמים ונבהלת מהמחירים...

אגב, לגבי עובש - מדובר משהו רעיל ממש. ממליצה לך בקרב לב להביא בעל מקצוע הביתה לנקות אותו.

קרן אמר/ה...

אין ברירה אלא להיות משועשעת. תודה על איחולי ההתייבשות לקיר. הטיפול בזה נדחה עד שנחזור מהירח דבש.

מיכל, 41 שלהם טוב עליי, ובאלדו למשל קטן עליי. אגב, יש להם גם מידה 42.

סטייליסטית אמר/ה...

הנעליים מהממות והצעיפים משגעים אני מחפשת בנרות נעליים כאלה במידה 42 אתן יודעות במקרה אם יש אותן במידה הזאת ?