13.2.2012

Sunny side up

סופסוף השמש יצאה בסופ"ש האחרון, לא לפני שאפשרה לגשם ביקור קצר בדיוק לפני הנסיעה לנהריה. התגעגעתי ליכולת לצאת מהבית עם ג'קט קל במקום מעיל ודי מאסתי בצורך להתעטף בצעיף-כובע-כפפות-מעיל בכל יציאה אל הכפור. מזל שירח הדבש ממש מעבר לפינה והנסיעה למזג אוויר חמים וטרופי מתקרבת בצעדי ענק. עכשיו רק נשאר להוציא את בגדי הקיץ המועדפים מהחלק העליון בארון ולפנטז על שמש חמימה ושמלה פרחונית.
השבוע הצלחתי ללכוד באיביי חצאית מהקולקציה של ג'יסון וו לטרגט. חצאית שמזכירה מעט את החצאית שמופיעה כאן בתמונות, אבל תהיה הרבה יותר שימושית ממנה, מאחר והאורך שלה קצת יותר הולם. החצאית הזו היתה בכלל שמלה שסבתא שלי תפרה לעצמה לפני הרבה מאוד שנים. לפני 5 שנים בערך מצאתי אותה אצלה בארון וביקשתי ממנה להמיר אותה לחצאית. מאז התבגרתי קצת ופתאום האורך הזה מחייב טייץ או גרביון אטום כאביזר משלים והכרחי.
מה לבשתי?
חולצה מכופתרת מקסטרו, 129 לפני כמה עונות.
חולצה-טרנינג מתמנון, 50 ש"ח.
חצאית מסבתא.
שרשרת שדודה שלי הכינה.
משקפי שמש של אירוקה.
מגפונים מברשקה, 300 ש"ח.
טבעת מרביד, 120 ש"ח.
וכעת, לחלק האומנותי.
הזוכה בהגרלה של הבושם Pure היא:
תגובה מספר 4:
 נוש!
מייל ישלח לתיבת הדואר שסיפקת בעוד מספר רגעים.

2 תגובות:

נוש אמר/ה...

אף פעם לא הבנתי איך תופרים חצאית פליסה , גם סבתא שלי ז''ל עסקה בתפירה ותפרה כמעט כמו חייטת , לצערי כלום מהכשרון הזה או מהכלים עברו אליי והבגדים שהיא השאירה מעולם לא עלו עליי ....

את נראית מקסים , עדינה למראה , אוהבת את הסגנון הנשי והמעודן ..

והמון המון תודה מכל הלב על ''פיור'' , אשמח להעניק אותו לחברתי ואני מודה לך על ההזדמנות וההגרלה , כמו שכולן אומרות , אבל אני גם מתכוונת : לא זוכרת מתי אי פעם זכיתי בהגרלה :))
בזכותך יש פעם ראשונה :)

אנונימי אמר/ה...

You havе madе some gоοԁ рoints thегe.

I checked on thе іntегnet to learn more about thе issue
anԁ found most peoplе will go along with уouг views on thiѕ site.
Check out my site - Www.free7.org