15.2.2012

גנב! גנב!

קוראות וקוראים יקרים, מסתובב גנב בקרבנו!
אתמול בחורה חביבה בשם ליאת(שבמקרה גם למדה איתי בתיכון והיינו חלק מחבורה צוהלת ושמחה) עדכנה אותי שקיים פרופיל פייסבוק על שם סיגל ומיכה נאסימי שגנב ללא רשות תמונה מהבלוג שלי ושם אותו כתמונת פרופיל. מיותר לציין שהם לא ממש טרחו לתת קרדיט למקור התמונה, או אולי לציין שלא מדובר בתמונה שלהם. תוכלו לראות את הפרופיל כאן ואת הפוסט המקורי ממנו נגנבו התמונות כאן.

בהתחלה לא כל כך ידעתי איך להגיב. בסך הכל זה די משעשע. אני מניחה שמה שקרה זה שכנראה שסיגל, ואולי גם מיכה, הם לא אנשים פוטוגנים במיוחד אז הם החליטו לחפש תמונת פרופיל בגוגל. כנראה שסיגל ומיכה אנשים חכמים. הם חשבו לעצמם: "אם נשים תמונה של דוגמנית על מהממת, אף אחד לא יחשוב שזה אמין. אבל אם ניקח תמונה של בחורה ממוצעת, זה יראה הרבה יותר אמיתי". כל אלה הנחות כמובן. מאחר ואני לא סיגל ומיכה, למרות שתמונת הפרופיל מרמזת על כך, אני לא באמת יודעת מה עבר להם בראש. אגב, אני חושבת שהתמונה הראשונה בפוסט ההוא יותר טובה מהתמונה שהם בחרו. חבל, יכלו לבחור את התמונה המחמיאה יותר.

הגשתי פניה בפייסבוק על גניבת קניין רוחני, נראה מה לעובדים של מיסטר צוקרברג יהיה להגיד. מבטיחה לעדכן על המשך הסיפור הקצת מוזר הזה. ושוב תודה לליאת על העדכון.
ובינתיים, בלי שום קשר, הנה תמונות חדשות של מה שסיגל ומיכה שאני לבשתי בסופ"ש האחרון. זו מין ווריאציה נוספת לשילוב של חצאית+חולצה מכופתרת+ משהו מחמם מעל. התמונות האלה צולמו בשבת אחה"צ בחצר מאחורי הבית, בדיוק כשחזרנו מנהריה. השמש ששוטפת את התמונות האלה משרה אווירה של חופש. והוא אכן מתקרב, כפי שאני לא מפסיקה לנפנף לכם :)
מה לבשתי?
חצאית מH&M, בסייל חורף שנה שעברה תמורת 59 ש"ח.
חולצה מכופתרת מקסטרו(הפריט היחיד שהם איכשהו מצליחים לעשות טוב), 120 ש"ח.
ווסט סרוג מחנות ברחובות, 60 ש"ח.
גרביונים בצבע ירוק זית של לייף, 20 ש"ח בסופר פארם.
שעון זהב מסבתא.
שעון אפור של פוסיל, 40 דולר בארה"ב.
טבעת תכלת מהדוכנים באוניברסיטה, 2 ש"ח.
מגפונים מברשקה, 300 ש"ח.

6 תגובות:

לובה אמר/ה...

אני לא יודעת אם זה יותר מצחיק או מרגיז, אבל זה ללא ספק הזוי. מה לעזאזל?

אנונימי אמר/ה...

חחח, לגמרי מצחיק, אם כי, במחשבה שניה, קצת מלחיץ, לא? טוב שהתלוננת, נראה מה ייצא מזה - תעדכני!

sefi אמר/ה...

גפ תמונה שלי מישהו גנב פעם תמונה. ביקשתי מהם להוריד את זה. לא זוכרת מה יצא מזה בסוף. אולי היא עוד שם.
חמוד מה שלבשת :)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה הזיה! הפרופיל הזה מוזר כלכך, אין בו כלום. אני תוהה למה זה שימש.

מה שלבשת מקסים :) ההסתייגות היחידה שלי - המגפונים שמקצרים את הרגל (כי הם מגפונים וכי הם בצבע מנוגד לגרביונים) - אבל לך יש רגליים ארוכות, אז זה נסלח :P

Mirelle אמר/ה...

טוב זה הזוי לגמרי!

קרן אמר/ה...

לובה, כנראה שזה קצת משניהם...

אנונימי/ת, זה אכן קצת קריפי, אבל אני מניחה שהם פשוט חיפשו תמונה לשים ונתקלו בשלי.

ספי, אז יש כפילה שדונית ברשת? :)

מרג'ורי, ככה זה כשנוסעים להורים ושוכחים את הנעליים שמתאימות לאאוטפיט של יום המחר :)
הרגליים שלי מודות לך על המחמאה :)

מיראל, הזוי וגם קצת משעשע. בחרתי להיות משועשעת מכל הסיפור.