6.2.2012

It's a boy!

פוסט קצרצר. לפני שבועיים פחות יום נולד לי אחיין קטן וחמוד בשם גיא. בשבוע שעבר נפגשה כל המשפחה בבית ההורים של גיסתי לאירוע הSniff Sniff המסורתי, או בשמו היותר מוכר,  הברית. בכדי להכניס את כולנו לאווירת Baby shower תכלכלה, הקינוח כלל קאפקייקס מתוקות עם דובוני סוכר.
מדהים איך החיים משתנים ברגע שהחבילה האדמדמה-ורודה הזו נכנסת לחיים. עד עכשיו לא נתפס בעיני שגיסי וגיסתי הורים פתאום, אבל זה בא להם בכזו טבעיות שנראה שהוא איתם כבר חודשים ולא ימים. 
מה לבשתי?
שמלת סריג ממנגו.
צעיף מסבתא.
לק ירוק של ג'ייד ולק כתום של קסטרו.
יופי, עכשיו בא לי קאפקייק. 
אם עדיין לא נרשמתם להגרלה, עכשיו יהיה זמן מעולה לעשות זאת :)

4 תגובות:

לובה אמר/ה...

מזל טוב!!! איזה כיף. גיא זה שם מהמם. אני תמיד צריכה להזכיר לעצמי שאת הקאפקייקס אני אוהבת לאכול רק עם העיניים, הם כל כך טעימים למראה!

ניבה אמר/ה...

מזל טוב! כבר חשבתי לרגע שזו את.. :) בלי לחץ..
גם לי בא קאפקייק.

Tal אמר/ה...

מזל טוב!
יש לי חתיכת בייביבום סביבי ועכשיו גם בבלוגספירה... הקפקייקס מתוקים שאין דברים כאלה!

קרן אמר/ה...

לובה, תודה רבה, אני אמסור להורים שהבחירה היתה טובה :)
יש קאפקייקס שטעימות גם בפה, ממליצה לנסות את רד וולווט באבן גבירול. יאמי יאם(הקאפקייקס משם).

ניבה, עדיין לא...

טל, זו כנראה העונה. צריך לחשב מה קרה 9 חודשים אחורה :)